خرید ملک در قطر

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در قطر را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در قطر را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۲۸ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در قطر
خرید ملک در قطر

خرید ملک در قطر

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در قطر توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در قطر را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در قطر نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در قطر میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در قطر را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در قطر

شروط و الزامات خرید ملک در قطر

مراحل خرید ملک در قطر

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در قطر میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در قطر را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در قطر

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در قطر

کشور قطر در همین خلیج فارس قرار دارد. تنها همسایه اش در مرز خاکی، کشور عربستان است که از جنوب با قطر مرز مشترک دارد. از طریق مرز دریایی با عراق، کویت، بحرین و امارات دارای مرز آبی است. یکی از ثروتمندترین کشورهای حوزه خلیج فارس که سرمایه گذاری در این کشور در بخش‌های مختلف صنعتی، ساختمانی، و… کرده است.

با وجود این که از درآمد گازی و نفتی بسیار خوبی برخوردار است، اما هدفگذاری بلند مدت انها برای کاهش وابستگی به این درامدها است. اتفاقی که باعث شده میزبان جام جهانی فوتبال را در سال ۲۰۲۲ باشند و سرمایه گذاران خارجی را به هزینه کردن در این کشور ترغیب کنند. 

یکی از روش‌های مهم آنها، جذب درآمد با اقامت قطر از طریق خرید ملک است. به همین دلیل به تازگی بازار املاک خود را به روی اتباع خارجی باز کرده است. اهمیت این موضوع را با توجه به شرایط اقامت این کشور، قیمت ملک در قطر و همچنین شرایط دیگر اقامت را در این یادداشت بررسی می‌کنیم.

اخذ اقامت قطر از طریق خرید ملک

در سال‌های گذشته هیچ تبعه ای از خارج نمی توانست در قطر ملکی خریداری کند. اما در حال حاضر با خرید ملک به ارزش یک میلیون دلار، می‌توانید اقامت و تابعیت دائم قطر را به دست بیاورید. 

البته این قابلیت که تمام یک ملک را بتوانید به نام خودتان بزنید، هنوز در بعضی از مناطق قطر امکان پذیر است. در بیشتر مناطق این کشور، حتی اگر بتوانید قیمت ملک را بپردازید، نمی توانید مالکیت کامل آن را به دست بیاورید. 

مالکیت صد در صد یک خانه در قطر، با توجه به منطقه ای که قصد خرید ملک را در آن دارید، متفاوت است. در گذشته قانون به این شکل بود که می‌توانستید در هر کجا که خواستید، خانه را به نام خودتان خریداری کنید.

 اما در حال حاضر در حالت عادی، باید ۵۰ درصد آن را به نام یک شریک قطری بزنید و بعد از تمام مراحل اداری می‌توانید کل خانه را به مالکیت خود در بیاورید. مسئله مالکیت برای اقامت قطر از طریق خرید ملک بسیار مهم است.

شرایط اخذ اقامت قطر از طریق خرید ملک

با توجه به نزدیک شدن جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ و میزبانی این کشور، شرایط اقامت قطر با خرید ملک تغییر شگفتی کرده است. اگر شما در بازار املاک این کشور ۲۰۰,۰۰۰ دلار سرمایه گذاری کنید، می‌توانید اقامت موقت خود را دریافت کنید.

 اما با پرداخت یک میلیون دلار در این کشور، اقامت دائم آن را به دست خواهید آورد. اقامت دائم برای شخص و خانواده همراهش خواهد بود. همچنین از حق تحصیل و خدمات بهداشت و درمان رایگان نیز بهره مند خواهند شد.

 بازار ملک این کشور منتظر سرمایه گذاران ایرانی، هندی، مصری و لبنانی است که برای خرید ملک دراین کشور اقدام کنند. قیمت ملک در قطر نسبت به دو سال گذشته رشد ۵ برابری داشته و همچنان هم رو به رشد است. سرمایه گذاران با خرید ملک، می‌توانند سرمایه خودشان را به سرعت رشد بدهند.

برای اقدام به خرید ملک، باید کارت اقامت و کارت بانکی کشور قطر را داشته باشید. یک سوم مبلغ را باید در ابتدا بپردازید و باقی را می‌توانید به صورت اقساط هم پرداخت کنید.

خرید ملک در قطر

مزیت کسب اقامت قطر از طریق خرید ملک

برای هر نوع سرمایه گذاری در قطر نیاز به یک شریک تجاری در این کشور دارید. حتی برای ثبت شرکت نیاز دارید که یک شریک قطری برای خودتان پیدا کنید که ۵۱ درصد سهام شرکت به نام او باشد. در حقیقت قطر به هیچ وجه اجازه سرمایه گذاری کامل خارجی‌ها در کشور خود را نمی داد.

 اما از زمانی که به سمت کاهش وابستگی مالی از نفت و گاز افتاده اند، راه‌های دیگر را یکی یکی باز می‌کنند. به خصوص که کشور گرم و خشکی مثل قطر، ممکن است به زودی نیروی کار کافی نیز نداشته باشد.

با توجه به توسعه عظیمی که در بخش‌های مختلف صنعت این کشور از جمله پتروشیمی ایجاد شده، نیروی کار به زودی در این کشور حرف اول را خواهد زد. سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در قطر با توجه به قوانین سختگیرانه ای که برای خارجی‌ها دارد، ریسک بالایی به حساب می‌آید.

 این کشور می‌تواند در صورتی که نسبت به سرمایه گذار خارجی خطری احساس کند، به راحتی مالکیت را از طرف خارجی سلب خواهد کرد. بدون این که خسارت سرمایه گذار را جبران نماید. اگر بخواهیم منطقی باشیم، خطر چنین سرمایه گذاری ای در قطر بالا است. پس می‌بینیم که دریافت اقامت قطر از طریق خرید ملک یک اقدام منطقی تر نسبت به گزینه‌های قبلی است.

قیمت ملک در قطر

با قیمتی که ملک در قطر دارد، با ۲۰۰,۰۰۰ دلار در شمال دوحه می‌توانید یک سوئیت ۵۰ متری برای خودتان بخرید. با یک میلیون دلار، یک خانه ۳۳۰ متری و سه خوابه در جزیره ساحلی مروارید می‌توان خرید. 

برای خرید ملک در دوحه، باید در مناطق مشخص شده ملک بخرید. بنابراین برای مهاجرت، فکر خرید خانه در مرکز شهر دوحه را از سر بیرون کنید. یا این که به فکر یک شریک تجاری قطری باشید که این کار را برای شما ممکن کند.

در مرکز شهری مثل دوحه که یک میلیون نفر جمعیت دارد و کسب و کار رونق بهتری دارد، می‌توانید خانه اجاره کنید. اجاره خانه در قطر از ۲۵۰۰ تا ۲۰,۰۰۰ ریال قطر متغیر است. البته با توجه به متراژ و کیفیت خانه تعیین می‌شود.

ویژگی های کشور قطر

قطر کشور محافظه کاری است. اقامت قطر از طریق خرید ملک یکی از راه‌های بسیار حساس برای این کشور است. 

مسلماً دولت قطر هنوز سختگیری‌های خودش را دارد. این ویژگی برای شهرهایی که در آن مسابقات فوتبال جام جهانی برگزار می‌شود، در اولویت هستند.

 احتمالاً به این دلیل که نیاز به حضور مردم بیشتری در این شهرها هستند و البته نیاز به گردش اقتصاد در این شهرها را دارند. یکی از این شهرها، شهر جدید لوسیل است که یکی از استادیوم‌های اصلی جام جهانی  در آن قرار دارد. همچنین جزیره ساحلی مروارید هم از این قانون تبعیت می‌کند.

عمده کسانی که احتمالاً در این کشور اقدام به خرید ملک می‌کنند، مردمانی از جنس خودشان خواهند بود. به همین دلیل منتظر سرمایه گذاران  هندی، ایرانی و اعراب کشورهای مختلف هستند. 

پیشرفت فنی و تکنولوژی گسترده در این کشور، ممکن است اقامت قطر از طریق خرید ملک را برای چنین سرمایه گذارانی جذاب کند. رشد اقتصادی در این کشور بسیار بالا است و  هر زمان که بخواهید می‌توانید در این کشور کاری پیدا کنید.

ارائه خدمات ملکی در کشور قطر

جهت مهاجرت و اخذ اقامت کشورهای مختلف اروپای و آسیایی از طریق خرید ملک همانند خرید ملک در قطر می توانید از تجربیات مشاورین ما در موسسه حقوقی و مهاجرتی ثبتا بهره مند شوید و از آخرین اطلاعات آگاه شوید. راه های ارتباطی با این موسسه در بخش تماس با ما قابل مشاهده است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب