خرید ملک در مصر

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در مصر را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در مصر را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در مصر
خرید ملک در مصر

خرید ملک در مصر

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در مصر توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در مصر را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در مصر نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در مصر میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در مصر را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در مصر

شروط و الزامات خرید ملک در مصر

مراحل خرید ملک در مصر

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در مصر میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در مصر را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در مصر

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در مصر

کشور مصر در بخش شمال آفریقا قرار گرفته است و رتبه 29 از نظر وسعت را به خود اختصاص داده است. این کشور در بخش شمالی خود با دریای مدیترانه و در بخش شرقی خود با دریای سرخ همسایه است. از سمت جنوب نیز با سودان و از سمت غرب هم با لیبی مرز مشترک دارد و از سوی شبه جزیره سینا با اسرائیل و در نوار غزه با فلسطین مرز زمینی دارد. 

پایتخت مصر شهر زیبای قاهره است و البته که سایر شهرهای مهم آن نیز مورد رفت و آمد قرار می‌گیرد. مصر به سه بخش مهم تقسیم شده است. صحرای شرقی اولین بخش از مصر است که به آن صحرای عربی نیز گفته می‌شود.

مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در مصر

هر شخص باید اصل پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه داشته باشد. نیاز است که دو قطعه عکس 6 در 4 با پس زمینه سفید ارائه دهید. نیاز است که دعوتنامه معتبر از شرکتی در مصر دریافت شود. 

بسیار پر اهمیت است که برگ ضمانتنامه از طرف شرکت مصری داشته باشید که مشخص نماید تمام مسئولیت‌های مسافر از جمله بیماری و اقامت و … توسط چه گروهی صورت می‌گیرد. بلیط رفت و برگشت در مصر نیاز است. نیاز است که افراد برگه تمکن مالی و گردش 3 ماه آخر سپرده بانکی داشته باشند.

دقت کنید که با ویزای تجاری شخص اصلی به مدت یک سال اول در کشور مصر زندگی و تجارت می‌کند، پس از اینکه شرایط خوبی ایجاد شد می‌تواند برای همسر و فرزندان خود درخواست ویزا دهد به این ترتیب شرایط برای وی می‌تواند به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد و نتیجه بخش باشد. کار در کشور مصر از موضوعات مهمی است و نیاز است که به کار در کشور مصر با حقوق بالا خواهد بود.

خرید ملک در مصر + شرایط

برای خرید ملک در کشور مصر نیاز است که شرایط خاصی ارزیابی شود. خرید خانه در این کشور می‌تواند هم به شکل حرفه‌ای و هم به صورت اقساطی صورت بگیرد. در صورتی که اقدام به خرید خانه به صورت نقدی دارید بهتر است بدانید که ملک خریداری شده به نام شما ثبت می‌شود.

ثبت ملک به نام شما می‌تواند برای اخذ اقامت مورد حمایت قرار بگیرد. در صورتی که خرید ملک در کشور مصر به صورت اقساطی را انتخاب کرده‌اید مادامی که هزینه نهایی پرداخت نکرده‌اید منزل به نام شما نبوده و نمی‌توانید اقامت کشور مصر از طریق خرید ملک داشته باشید. 

قیمت خانه‌هایی که دارای دو اتاق خواب هستند در مصر ارزانتر از خانه‌های با سه اتاق خواب بوده و جالب این است که خانه‌ها با یک اتاق خواب هزینه‌های خاص خود را داشته و مشخص است که شاید برخی از منازل گرانتر باشند. خرید ملک در این کشور شرایط مخصوصی دارد.

خرید ملک در مصر

خرید ملک در مصر + نکات

برای خرید خانه در کشور مصر نیاز است که اصول به خوبی بررسی شود. در صورتی که خرید ملک در کشور مصر برای شما دشوار است می‌توانید از مشاورین املاک استفاده کنید. خرید ملک در این کشور می‌تواند یک سرمایه‌گذاری خوب باشد. اجاره خانه‌های روستایی در این کشور می‌تواند در نهایت منجر به خرید خانه شود.

مشخص است که شما باید حداقل نیمی از هزینه کل خرید ملک را در ابتدا پرداخت کنید. در جدیدترین شرایطی که برای خرید خانه در کشور مصر رویت می‌شود مهم است که خرید باید به صورت دوره‌ای و طبق اصول مشخص صورت بگیرد و امتیازات مخصوص به خود را داشته باشد.

اجاره خانه در مصر

آنچه گردشگران در مصر برای سکونت انتخاب می‌کنند اتاق‌های اجاره‌ای هستند. اقامتگاه‌های سنتی در این کشور شرایط خاص خود را دارد. شما می‌توانید از امکانات تفریحی خوب استفاده کنید، بسیاری از خانه‌ها در این کشور دارای سیستم‌های پرداخت هزینه جداگانه هستند. مشخص است که در فضای بوم‌گردی در این کشور هر شخص می تواند خانه اجاره‌ای مخصوص به خود داشته باشد. خانه‌هایی که به صورت یک اتاق هستند و امکانات خاصی ندارند مورد حمایت گردشگران قرار گرفته است یک دلیل این امر هزینه ارزان آنها است.

در برخی از روستاهای مصر یک سری خانه‌ها به صورت بوم‌گردی در اختیار افراد قرار می‌گیرد. مشخص است که برای بررسی این خانه‌ها افراد باید در ابتدا شرایط خاصی داشته باشند. امکانات این خانه‌ها محدود بوده و البته که هر شخص باید در انتخاب چنین خانه‌هایی سایر اصول را در نظر بگیرد. برای اجاره خانه‌ها در کشور مصر نیاز است که آموزش‌های صنایع دستی نیز رویت شود.

یک سری از خانه‌ها نیز هستند که هزینه‌های جداگانه‌ای دارند. مشخص است که اجاره ملک در این کشور می‌تواند جریان خاصی داشته باشد. برای اجاره ملک در این کشور نیاز است که از مشاورین املاک استفاده شود. آنالیز و مشاوره‌های لازم در این زمینه بهبود داده است.  اجاره اتاق در این کشور‌ها جریان خاص خود را دارد. مشخص است که اجاره خانه در این کشور می‌تواند شانس خاصی را صورت ‌دهد.

امنیت مالی و اقتصادی در مصر

نرخ رشد تولید ناخالص داخلی سالانه در کشور مصر به مرز 7.70 درصد رسیده است. وضعیت تولید ناخالص داخلی در این کشور در حدود 332.90 اعلام شده است و وضعیت تولید ناخالص داخلی به قیمت‌های ثابت در این کشور نیز 958629.60 میلیون EPG است. 

کشاورزی و ساخت و ساز در مصر از گزینه‌های مهمی است که در سال‌های اخیر مورد بررسی قرار گرفته است به طوری که کشاورزی در این کشور رشد 12 درصدی و ساخت و ساز به رشد 59 درصدی رسیده است. تولید ناخالص داخلی از ساخت و معادن در کشور مصر نیز وضعیت بین 16 و 12 درصدی را طی کرده است.

ارائه خدمات خرید ملک و املاک در مصر

امیدواریم پس از مطالعه این مطلب پاسخ سوالات خود را در رابطه با شرایط خرید ملک در مصر را کسب کرده باشید، اگر قصد سفر به این کشور را دارید می توانید با مطالعه مقاله جاذبه های گردشگری مصر اطلاعات کافی در رابطه با مناطق گردشگری این کشور کسب کنید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط خرید ملک در مصر و یا سایر کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی می توانید همه روزه با کارشناسان و وکلای موسسه ثبتا در تماس باشید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب