اشتغال به کار و استخدام در فیلیپین

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در فیلیپین را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در فیلیپین را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در فیلیپین
اشتغال به کار و استخدام در فیلیپین

اشتغال به کار و استخدام در فیلیپین

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در فیلیپین را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در فیلیپین میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در فیلیپین فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در فیلیپین

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در فیلیپین

مراحل اشتغال به کار و استخدام در فیلیپین

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در فیلیپین میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در فیلیپین را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در فیلیپین هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در فیلیپین

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در فیلیپین

آنچه که باید در ابتدا به آن اشاره کنیم این است که کار در فیلیپین سخت است. شما نه تنها با قوانین سختگیرانه مهاجرت روبرو خواهید شد، بلکه این تصور وجود دارد که می توانید با اشتغال به کار و استخدام در فیلیپین ، فرصت های لازم را از افراد بومی سلب کنید و این می تواند در یافتن مشاغلی مناسب با شما کمی مانع ایجاد کند.

لازم به ذکر است که هزینه های زندگی برای اکثر افراد خارجی نسبتاً ارزان است. اما باید در نظر داشته باشید که با وجود افزایش نرخ بیکاری و افزایش کمبود شغل می تواند نقش شما در فیلیپین را مبهم نشان دهد. جستجوی خود را زودتر از موعد شروع کنید.

روند مناسب اشتغال به کار و استخدام در فیلیپین

در سال های اخیر، مقامات مهاجرت شروع به ایجاد موانع برای گردشگرانی می کنند که به دنبال ماندگاری اقامت خود هستند. یک راه مناسب برای اشتغال به کار و استخدام در فیلیپین ، همکاری با شرکت های جهانی است که در فیلیپین فروشگاه و شرکت راه اندازی کرده اند. استخدام از خارج از کشور و حمایت مالی شرکت، روند اخذ مجوز کار را بسیار آسان می کند. همچنین وب سایت های مفیدی وجود دارند که مکان های خوبی برای شروع جستجو برای مشاغل و فرصت های مناسب کاری هستند.

اگر مدارک لازم و مهارت های مناسب را داشته باشید، بنابراین در  زمینه های تحقیقاتی، خدمات خارجی و کارهای توسعه می توانید اقدام کنید که گزینه های خوبی هستند. جنبه مهم دیگری که هنگام جستجوی کار در فیلیپین باید به آن توجه کنید، مکانی است که می خواهید زندگی کنید. اگر بهترین کار را در یک شهر بزرگ انجام دهید، مناطقی در منطقه پایتخت ملی مناسب شما خواهند بود.

مراحل قانونی اشتغال به کار در فیلیپین

زندگی قانونی در فیلیپین به خودی خود با یافتن یک شغل و اشتغال به کار و استخدام در فیلیپین همراه  است. در ظاهر، این روند کاملاً ساده به نظر می رسد، زیرا تمام آنچه شما نیاز دارید یک شرکت مایل به حمایت از ویزای کار شما است. مجوز کار ویژه (SWP) برای انواع مشاغل حرفه ای در دسترس است و هیچ مقررات خاصی در مورد پرداخت حقوق و دستمزد وجود ندارد. با این حا ، مدارک ممکن است سخت گیرانه باشد، بنابراین مطمئن شوید که تمام اسناد شما مرتب است.

همانطور که هنگام کار در هر کشور دیگر، یافتن راهی برای حفظ وضعیت اقتصادی در یک مکان خارجی دارای نوعی نبوغ و تدبیر است، بنابراین یافتن فرصت های شغلی مناسب در فیلیپین نیز، با کمی کار و کمی تخیل، امکان پذیر است. برای آن که بتوانید اطلاعاتی کامل در این خصوص کسب کنید، می توانید با موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا مشورت نمایید.

اشتغال به کار و استخدام در فیلیپین

مشاغل مناسب برای اشتغال به کار و استخدام در فیلیپین

اگر شما فیلیپین را دوست دارید اما نمی خواهید کاملاً به وطن خود برگردید، یک گزینه خوب اشتغال به کار و استخدام در فیلیپین این است که برای سفارت ملی خود کار کنید. ممکن است نوع غوطه وری فرهنگی را در محل کار خود تجربه نکنید، اما چنین مشاغلی هزینه های شما را به درستی پرداخت خواهد کرد.  همچنین تدریس زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی (TEFL) در فیلیپین مانند مراکز آموزش ESL ژاپن یا کره جنوبی مورد تقاضا نیست و مزایای مالی یکسانی را ندارد.

بیشتر فیلیپینی ها به دلیل بیش از 50 سال حاکمیت استعماری آمریکا در این کشور، مهارت زیادی در زبان انگلیسی دارند. اگر هدف اصلی شما تجربه تعامل دست اول با فیلیپینی ها از طریق آموزش است، پس گزینه ای مناسب است. با این حال ، اگر انگلیسی صحبت کردن بزرگترین سرمایه شما است، پس می توانید در بسیاری از مدارس انگلیسی که برای دانشجویان کره ای در این کشور ایجاد شده است کار کنید.

راه اندازی مشاغل در فیلیپین

اگر تا به حال آرزو کرده اید که تجارت خود را راه اندازی کنید، فیلیپین مکان خوبی برای استفاده از آن است. اگرچه ، مانند هر کشور دیگر ، تصمیم به ایجاد مشاغل شخصی خود نیاز به کارهای زیادی دارد و مطالعه بازار را می طلبد. با این حال، اگر به ایده خود اطمینان دارید و معتقد هستید که می تواند سودآور باشد، آن را دنبال کنید. همچنین فرصت خوبی برای ایجاد شغل برای فیلیپینی ها  و اشتغال به کار و استخدام در فیلیپین است.

همچنین سایت های معتبری وجود دارد که می تواند مقاصد مشخصی را برای استخدام در اختیار شما قرار دهد. به عنوان مثال سایت JobsDB یک غول بزرگ در زمینه کاریابی برای آسیاست که مکان خوبی برای شروع جستجوی شما می باشد. در این خصوص می توانید مشاوره های لازم را از ثبتا دریافت کرده و بهترین مسیر را برای مهاجرت و اشتغال به کار در فیلیپین بیابید.

مهاجرت و اشتغال به کار و استخدام در فیلیپین

وقتی نوبت به یافتن شغل در فیلیپین می رسد ، می توانید از همان راهکارهایی استفاده کنید که برای یافتن شغل مناسب در کشورهای دیگر خارج از کشور استفاده می کنید. اگر در حال حاضر برای کارفرمایی مشغول کار هستید که دفاتر خود را در سراسر جهان، از جمله در فیلیپین دارد، می توانید با رئیس خود صحبت کنید که برای انتقال موفقیت آمیز به موقعیتی که شما را در خارج از کشور منتقل می کند و اشتغال به کار و استخدام در فیلیپین ، چه مراحلی را باید بگذرانید.

همچنین شبکه سازی می تواند روشی هوشمندانه برای ملاقات متخصصانی باشد که می توانند به شما در یافتن محل ایده آل کار در فیلیپین کمک کنند. هرگز ارزش ارتباطاتی را که می توانید برقرار کنید دست کم نگیرید. بهترین قسمتی که می توانید بلافاصله شروع به کار کنید، به لطف منابع آنلاین مانند LinkedIn فراهم است که همچنین منبع افتتاح شغل است. گزینه دیگر جستجوی شغل به طور خاص در مشاغل دارای دفتر در فیلیپین است. با استفاده از منابع و موسسات کاریابی می توانید به صورت آنلاین شغل ها را جستجو کنید.

شرایط کار در فیلیپین

برای اینکه بتوانید به عنوان مهاجری در فیلیپین کار کنید، چند سند وجود دارد که باید آنها را برای اشتغال به کار و استخدام در فیلیپین تهیه کنید. اگر قبلاً کارفرمایی پیدا کرده اید، ممکن است آنها بتوانند در همه برنامه ها و مدارک مورد نیاز جهت ارائه به شما کمک کنند. همچنین قبل از شروع کار به عنوان مهاجر در فیلیپین، باید ویزای کار خود را دریافت کنید.

کارفرمای شما ممکن است بتواند برای گرفتن ویزای مورد نیاز شما درخواست کند. همچنین ممکن است لازم باشد مدرکی ارائه دهند که هیچ کسی که در فیلیپین زندگی می کند نمی تواند آن شغل را پر کند. از طرف دیگر، اگر قصد دارید کمتر از شش ماه در آنجا کار کنید، ممکن است بتوانید درخواست اجازه کار ویژه را به مقامات ارائه دهید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب