1652 امتیاز
5/5

اخذ ویزای ورزشی و شرایط آن

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
اخذ ویزای ورزشی

اخذ ویزای ورزشی و شرایط آن

اخذ ویزای ورزشی

اخذ ویزای ورزشی و شرایط آن

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه اخذ ویزای ورزشی و شرایط آن در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به اخذ ویزای ورزشی و شرایط آن را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری اخذ ویزای ورزشی و شرایط آن نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .

هم اکنون به منظور اخذ ویزای ورزشی و شرایط آن میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور اخذ ویزای ورزشی و شرایط آن

شروط و الزامات اخذ ویزای ورزشی و شرایط آن

مراحل اخذ ویزای ورزشی و شرایط آن

توجه داشته باشید بمنظور اخذ ویزای ورزشی و شرایط آن میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اخذ ویزای ورزشی و شرایط آن را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

اخذ ویزای ورزشی

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه

مهاجرت ورزشی و اخذ ویزای ورزشی نیاز مند شرایطی است که در این مطلب توضیح داده شده است. اگر شما نیز به دنبال اخذ ویزای ورزشی و یا مهاجرت ورزشی هستید، توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب با ثبتا همراه باشید. آنچه باید درمورد ویزای ورزشی را که لازم است بدانید را توضیح داده ایم.

ویزای ورزشی چیست ؟

ویزای ورزشی به منظور ورود و اقامت ورزشکاران در سطوح مختلف از آماتور تا حرفه‌ای و همچنین داوران ورزشی صادر می‌گردد. در این مطلب به معرفی انواع ویزای ورزشی و شرایط اخذ آن‎ها برای متقاضیان می‎ پردازیم.

مهاجرت ورزشکاران

از جمله دلایلی که باعث شده در چند وقت اخیر بر آمار مهاجرت ورزشکاران خصوصاً به کشور کانادا افزوده شود، وجود محدودیت‌هایی در ورزش کشور کانادا و پیشنهادات مالی چشمگیر و امکانات فوق‌العاده در ورزش کانادا است. علاوه بر کانادا می‌توان گفت کشورهای آلمان، بلژیک، انگلستان، سوئد و آمریکا نیز از دسته کشورهایی هستند که به دلیل داشتن شرایط مناسب، به نوعی مقصد و بهترین کشور برای مهاجرت ورزشی به شمار می‌روند.

دولت ها با هدف بهبود و توسعه ورزش ملی کشور، از ورزشکاران حمایت کرده و امکانات ورزشی و همچنین درآمد مطلوبی را به آن‌ها اختصاص می دهند. ورزشکاران از چند طریق امکان مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند.

اول اینکه از طریق تحصیلی اقدام کرده و از دانشگاهی اپلای بگیرند تا در مدارج بالای علمی به ادامه تحصیل بپردازند.

در صورت داشتن سابقه کاری در زمینه تخصص ورزشی خود، می‌توانید بر اساس توانایی‌ها و مهارت‌هایی که دارید؛کارفرمای خارجی پیدا کرده و از وی موقعیت شغلی بگیرید. این روش نسبت به سایر روش‌ها دارای شرایط بهتری بوده و پیشنهاد می‌شود.

روش دیگر نیز این است که لژیونر شوید؛ بدین ترتیب می‌توانید کسب و کار ورزشی خود را راه‌اندازی نمایید یا منتظر دریافت پیشنهادات دعوت از طرف تیم‌های خارجی بمانید.

اخذ ویزای ورزشی

انواع ویزا ورزشی

همان‌طور که گفته شد به‌موجب ویزای ورزشی به افرادی که در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند اجازه داده می‌شود تا در کشورهای خارجی اقامت داشته باشند. این ویزا انواع مختلفی دارد:

  • ویزای ورزشی موقت

ویزای موقت برای افرادی که از طرف یکی از سازمان‌های کشورهای خارجی برای شرکت در یک رویداد خاص دعوت می‌شوند و یا افرادی که تمایل به انجام فعالیت‌های ورزشی دارند صادر می‌شود. ویزای موقت مهارت نیز وجود دارد، این ویزا به ورزشکارانی که دارای سطح بالای آمادگی جسمانی، توانایی ورزشی و تجربه هستند و به‌طور کلی رزومه مناسبی دارند تعلق می‌گیرد. متقاضی برای دریافت این ویزا باید مدارک خود را به همراه سوابق حرفه‌ای و رزومه‌ای مناسب به سفارت تحویل دهد.

  • ویزای ورزشی دائم

این ویزا به فردی که دارای یک دستاورد بزرگ در زمینه ورزش و در حوزه بین‌المللی داراست اهدا می‌گردد، همچنین افرادی که توسط سازمان یا موسسه‌ای واجد شرایط اعلام شوند یا دارای مدرک دانشگاهی معتبری در این حوزه باشند.

مهاجرت ورزشی شامل چه کسانی می‌شود؟

به‌طورکلی افرادی در دسته‌بندی مهاجرت ورزشی قرار می‌گیرند که دارای شرایط زیر باشند:

  • مربی‌های ورزشی
  • قهرمانان داخلی و بین‌المللی ورزشی که عنوانی در سطح بین‌المللی کسب کرده باشند.
  • داوران و مسئولان ورزشی مطرح
  • افرادی که مدیر برنامه ورزشی هستند.
  • مدرسان ورزشی مطرح در سطح داخلی و بین‌المللی

شرایط دریافت ویزای ورزشی در اروپا

جهت دریافت ویزای ورزشی، متقاضی می‌بایست شرایط زیر را داشته باشد:

  • متقاضی باید از وزارت ورزش کشور اروپایی موردنظر تأییدیه دریافت کند.
  • متقاضی ویزای ورزشی باید در فعالیت ورزشی خود، حرفه‌ای باشد و هم در کشور خود و هم در سطح بین‌المللی مطرح باشد.

مراحل دریافت ویزا ورزشی

برای دریافت این نوع ویزا فرد نیاز به یک اسپانسر دارد که متعهد شود هزینه‌های فرد را تأمین خواهد کرد، همچنین الزاماتی برای صدور ویزا وجود دارد که فرد باید بتواند آنها را انجام داده و مدارک موردنیاز را تحویل دهد.

قبل از اقدام این نکته را در نظر داشته باشید که ویزای ورزشی همیشه مناسب‌ترین ویزا برای ورزشکاران نیست، و کسب و کار و یا سایر ویزای کوتاه مدت گاهی اوقات مناسب تر و راحت‌تر است. این نوع ویزا محدودیت‌هایی دارد که لازم است از آنها اطلاع داشته باشید.

مهاجرت از طریق ویزای ورزشی مختص افرادی است که سابقه ورزشی درخشانی داشته، موفق به اخذ مدال و افتخارات جهانی در سطح آسیایی و جهانی شده و در عضویت تیم ملی بوده باشند. در این شرایط وکلای ثبتا برای آن‌ها در جایگاه‌های مناسبی موقعیت شغلی پیدا می‌کنند.

آخرین خبرها:

عنوان خبر: اخذ ویزای ورزشی و شرایط آن
این گزارش خبری توسط تیم حقوقی حقوقی و خبرگزاری موسسه ثبتا آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: