مهاجرت و اخذ اقامت آرژانتین

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت آرژانتین را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت آرژانتین را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت آرژانتین
مهاجرت و اخذ اقامت آرژانتین

مهاجرت و اخذ اقامت آرژانتین

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت آرژانتین در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت آرژانتین را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت آرژانتین نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت آرژانتین میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت آرژانتین

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت آرژانتین

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت آرژانتین

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت آرژانتین میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت آرژانتین را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت آرژانتین

محتوای این صفحه عبارتند از:

اخذ اقامت و مهاجرت به آرژانتین

اعتبار پاسپورت کشور آرژانتین زیاد است به این ترتیب مشخص شده است که اگر فردی بخواهد پاسپورت کشور آرژانتین را اخذ کند باید به مدت 10 سال در این کشور اقامت داشته باشد و با زبان و قوانین زندگی در کشور آرژانتین نیز آشنا باشد. برای اخذ پاسپورت این کشور، باید از نظر بودجه نیز وضعیت خوبی داشته باشید.

اقامت دائم کشور آرژانتین برای کسانی که از نظر سواد و بودجه در وضعیت خوبی هستند، گاهاً در کمتر از سه سال نیز صورت می‌گیرد، از یاد نبرید که اقامت دائم کشور آرژانتین با پاسپورت این کشور فرق دارد. کار در کشور آرژانتین می‌تواند یکی از را‌های اخذ اقامت دائم این کشور باشد.

شما برای اخذ ویزای کشور آرژانتین باید مدارک لازم را تهیه نمایید؛ مدارکی که ارائه می‌شود باید گوشه‌بندی شده باشد تا مأمور سفارت بتواند در این زمینه با سرعت بیشتری به نتیجه برسد؛ در نظر داشته باشید که ویزای کاری کشور آرژانتین با کمی تأخیر صادر می‌شود. این کشور سرمایه گذاری را در اولویت قرار می‌دهد.

شهرهای مهاجر پذیر آرژانتین

یکی از مهمترین شهرهای کشور آرژانتین کوردوبا نام دارد، این شهر که نام خود را از یک افسانه زیبای اسپانیایی گرفته است برای زندگی گزینه خوبی به شمار می‌رود. در این شهر شما می‌توانید با قیمتی ارزان، خانه اجاره کنید؛ همچنین ورود به کار در این شهر برای شما آسان‌تراز سایر شهرهای کشور آرژانتین خواهد بود.

پورتو یک شهر ساحلی در کشور آرژانتین است که ایرانیانی کمی در آن دیده می‌شوند و به طور کلی جمعیت کمی دارد اما شانس گردشگری آن زیاد است و در فصل تابستان مورد توجه مردم دنیا قرار می‌گیرد.

روش‌ های مهاجرت به آرژانتین

اولین و بهترین روش برای مهاجرت به کشور آرژانتین سرمایه گذاری است، سرمایه گذاری در این کشور دسته بندی های مختلفی دارد، برخی از افراد به سراغ خرید ملک می‌روند و برخی دیگر ثبت شرکت را گزینه خوبی می‌دانند.

در نظر داشته باشید که این کشور توانسته فرصت های شغلی خوبی ایجاد نماید و مهاجرت به این کشور از طریق ورود به کار، از دیگر روش های مناسب مهاجرت به آرژانتین است. ویزای کاری کشور آرژانتین در ابتدا به‌صورت موقت ارائه می‌شود. توجه داشته باشید که در کشور آرژانتین، میزان درآمد بر اساس نوع مهارت شما ارزیابی می‌شود.

در صورتی که شما با یک فرد از تبعه این کشور ازدواج کنید نیز، به اقامت این کشور دست خواهید یافت. دولت برای کارآفرینان و افرادی که قصد دارند سرمایه های خود را در مسیر کارآفرینی وارد کنند، وام های خوبی در نظر گرفته است.

مهاجرت و اخذ اقامت آرژانتین

مهاجرپذیری آرژانتین

کشور آرژانتین در سال های اخیر سعی کرده است که سیستم های دانشگاهی خود را به رشد خوبی برساند و تا حد زیادی در این زمینه موفق هم بوده است، اینطور که مشخص شده است دولت کشور آرژانتین برای تشویق مردم خود به تحصیل، هزینه های تحصیلی را کاهش داده است.

در سال های اخیر میزان مهاجرت جوانان به منظور تحصیل بیشتر از قبل شده است و مشخص است که این کشور در این زمینه بسیار موفق ظاهر شده است. کشور آرژانتین دارای خاک های حاصلخیزی بوده است و کشاورزی در این کشور یک رکن اقتصادی قوی و رو به رشد به حساب می‌آید؛ به این ترتیب دولت سعی کرده ورود سرمایه گذاران خارجی برای رشد و ترویج محصولات دامی و کشاورزی را بیشتر از قبل کند و راه را برای آنان هموارتر کند.

راحت‌ترین روش اقامت و مهاجرت به آرژانتین

رشد اقتصادی و رشد تحصیلی برای دولت بسیار مهم است، این دو گزینه نشان می‌دهد که ویزای سرمایه گذاری و ویزای تحصیلی می‌تواند دو روش خوب و آسان برای مهاجرت به این کشور باشد.

در نظر داشته باشید که سرمایه گذاری در این کشور نیاز به میزان مشخصی سرمایه نیاز دارد؛ بنابراین راحت ترین روش صرفاً به روشی که بتواند به عموم افراد تعلق بگیرد گفته نمی‌شود، منظور ما از راحت ترین روش مهاجرت، روشی با دردسر کمتر است. همچنین می‌توانید برای مهاجرت به آرژانتین، از ثبت شرکت استفاده نمایید که این گزینه نیز روش های مخصوص به خود را دارد.

در زمینه تحصیل در این کشور، مسیر برای اکثر افراد هموار است. از یاد نبرید که دولت این کشور علاقه زیادی به سرمایه گذاران خارجی دارد؛ بنابراین اگر از لحاظ مالی تامین هستید، سرمایه گذاری در این کشور را جدی بگیرید.

میزان رضایت مهاجرت و اقامت در آرژانتین

میزان رضایت در این کشور در زمینه خرید ملک بسیار بالا است. شما برای اخذ وام سرمایه گذاری در این کشور با سود پایین سختی زیادی در پیش نخواهید داشت؛ کافیست هدف از اخذ وام در این کشور مشخص باشد.

افرادی که پاسپورت کشور آرژانتین را دارند اجازه دارند به 155 کشور دنیا بدون ویزا سفر کنند و همین قضیه سبب رضایت مهاجران می‌شود. امنیت بسیار بالا است و مردم این کشور در محیطی آرام زندگی می‌کنند.

سیستم های آموزشی نیز با رضایت مردم همراه است، در این کشور تحصیل ارزان است، امکانات رفاهی در وضعیت خوبی دیده می‌شود، اساتید خوب و سیستم های آزمایشگاهی مناسب از بخش های مهم رفاهی هستند که سبب شده‌اند علاقه به تحصیل در این کشور زیاد باشد. کشور آرژانتین یک کشور قدرتمند اقتصادی است و میزان درآمد خوبی برای کارگران در نظر گرفته است؛ تورم و نرخ بیکاری بسیار کم اعلام شده است.

آمار مهاجران به آرژانتین

آمار مهاجران به کشور آرژانتین در زمینه سرمایه گذاری 63 درصد بیشتر شده است و یکی از دلایل آن، این است که دولت، وام های سرمایه گذاری با سود بسیار پایین برای سرمایه‌گذاران خارجی در نظر گرفته است و جوانان زیادی را جذب کرده است.

از طرفی خرید ملک در این کشور دردسر کمتری دارد و سبب شده است که مهاجرت از طریق خرید ملک در این کشور به شکل دقیقی به سود برسد. مخارج زندگی نیز در این کشور بسیار مشابه با ایران است و میانگین درآمد بالاتر از درآمد در ایران گزارش شده است. 

رنج سنی ایرانیانی که کشور آرژانتین را برای زندگی انتخاب کرده‌اند، از 18 الی 40 سال است و عموماً مهاجرت به این کشور به صورت خانوادگی صورت می‌گیرد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب