مهاجرت و اخذ اقامت دانمارک

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت دانمارک را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت دانمارک را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت سوئیس
مهاجرت و اخذ اقامت سوئیس

مهاجرت و اخذ اقامت دانمارک

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت دانمارک در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت دانمارک را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت دانمارک نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت دانمارک میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت دانمارک

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت دانمارک

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت دانمارک

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت دانمارک میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت دانمارک را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت سوئیس

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه

کشور دانمارک در شمال اروپا واقع شده است. این کشور تنها با آلمان دارای مرز خشکی می باشد. همچنین پلی دریایی به نام پل اورسوند، دانمارک را به سوئد متصل می‌کند. شهر کپنهاگ پایتخت دانمارک می باشد. جمعیت دانمارک در حدود ۵٫۵ میلیون نفر است که ۸٫۵٪ مردم آن مهاجرانی هستند که بیشتر از کشورهای جنوب آسیا و خاورمیانه به دانمارک آمده‌اند.

با وجود اینکه این کشور از سال ۱۹۷۳ عضو اتحادیه اروپا است اما واحد پولی خود را همچنان حفظ نموده و عضو کشورهای حوزه واحد پولی یورو نمی باشد. واحد پول این کشور کرون دانمارک است. زبان رسمی کشور، زبان دانمارکی است و اکثریت مردم این کشور (۸۰٫۴ درصد) مسیحی می باشند.

این کشور، یک منطقه زیبا با استانداردهای بالای سطح زندگی در اروپا است و توانسته کیفیت بالایی از امکانات رفاهی و اجتماعی را فراهم کند. مردم این کشور، بارها و بارها در جهان، به عنوان شادترین مردمان شناخته شده اند. دانمارک، عضو کشورهای اتحادیه اروپا است؛ به همین دلیل برای سفر به این کشور، دریافت ویزای شینگن، لازم است.

روش‌ های مهاجرت به دانمارک

یکی از روش‌های مهاجرت از طریق ازدواج است که در این روند شما باید وضعیت سن، شرایط مالی، شرایط کاری، وضعیت تأهل، وضعیت سوءپیشینه و نوع آشنایی را ثابت نمایید.

روش دیگر برای مهاجرت سرمایه گذاری است، در این روش نیاز است که سرمایه اولیه شما مشخص باشد، هدف از شرکت، نوع شرکت، میزان سهام موجود، تعداد کارمندان و سمت هر یک و … از مواردی است که در سرمایه گذاری در کشور دانمارک نیاز است اما آنچه بسیار مهم است رعایت قوانین مالیاتی است. یک روش دیگر خرید ملک است که خود زیر شاخه سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

شما می‌توانید به سراغ ویزای کاری کشور دانمارک بروید، در این مسیر سابقه کاری شما، میزان سرمایه، نوع حرفه و قراردادی که بین شما و کارفرما بسته می‌شود را در نظر داشته باشید. ویزای کاری کشور دانمارک به طور کلی از نظر هزینه‌ای در وضعیت خوبی قرار دارد اما ورود به کار با مهارت کم در این کشور ساده نیست.

میزان رضایت مهاجران به دانمارک

همانطور که ارزیابی شد مهاجرت به کشور دانمارک با هدف تحصیل بیشتر از سایر گزینه‌ها است. یکی از دلایل این است که کیفیت آموزشی در دانشگاه‌های کشور دانمارک بسیار بالا است و مدارکی که ارائه شود علمی و معتبر هستند.

اگر شما از دسته افرادی باشید که به قصد کار به کشور دانمارک ورود داشته باشید باید این نکته را در نظر داشته باشید که رضایت از شغل در بین افرادی که با مهارت بالا هستند بیش از 90 و در افرادی که مهارت پایین دارند در حدود 60 درصد است اما کسانی که مهارت مشخصی ندارند رضایت شغلی کمتر از 20 درصد را دارند و تغییر شغل در این افراد بیشتر از سایرین دیده می‌شود. 

رضایت از وضعیت مالیاتی در کشور دانمارک کم دیده می‌شود و مردم معتقد هستند که در این کشور ساختار مالیاتی پر هزینه است و این روال سبب می‌شود که هزینه زندگی در کشور دانمارک ارزان نباشد. از یاد نبرید که دولت سعی کرده است ساختار مالیاتی را طوری تنظیم نماید که مهاجران فشار کمتری را تحمل نمایند اما هنوز هم ساختار مالیاتی در این کشور در دسته گران قیمت دیده می‌شود. 

مهاجرت و اخذ اقامت سوئیس

آمار مهاجران به دانمارک

ایرانیانی که این کشور را برای مهاجرت انتخاب کرده اند اغلب به قصد تحصیل می‌روند البته ما بخش‌های رضایتی در بخش تحصیل این کشور را سعی کرده‌ایم در بخش رضایت به طور کلی ارزیابی کنیم. اینطور که شواهد نشان می‌دهد کشور دانمارک یکی از کشورهایی است که در سه سال اخیر در زمینه اقتصادی رشد درصدی داشته است. این کشور روال‌های صادراتی خود را پیشرفته‌تر از قبل می‌داند و معتقد است که در ده سال بعد می‌تواند به خودکفایی در زمینه تولید دست یابد. 

این کشور توانسته به طور روتین ارزیابی‌های خوبی در خصوص سرمایه گذارانی که به این کشور سفر کرده‌اند داشته باشد به این ترتیب کشور دانمارک یکی از بهترین کشورهایی است که می‌تواند در اخذ پاسپورت موفق باشد.

در این کشور آمار مهاجران در سه وضعیت مشخص تحصیل، کار و سرمایه دیده می‌شود که بیشترین گزینه تحصیل است. در این کشور آمار مهاجرانی که به منظور کارآفرینی ورود داشته‌اند نیز 19 درصد بیشتر از قبل گزارش شده است.

مهاجرپذیری دانمارک

شما برای زندگی در کشور دانمارک نیاز است یک ارزیابی کلی داشته باشید. یعنی باید بدانید که میزان مهاجرپذیری کشور دانمارک به نسبت سال‌های قبل چطور است و آیا این کشور توانسته از ساختار صحیحی در زمینه مهاجرتی استفاده نماید یا خیر. کشور دانمارک یکی از کشورهایی است که در سال‌های اخیر توانسته رشد خوبی در زمینه اقتصادی فراهم سازد. این کشور به طور کلی قلمرو خود را بر اساس شرایط مختلف ارزیابی کرده است.

میزان مهاجرپذیری کشور دانمارک به نسبت سال‌های قبل 11 درصد رشد داشته است و البته تحصیل و سرمایه گذاری مهمترین بخش‌های مهاجرتی این کشور محسوب می‌شود که شامل رشد بالایی شده است. در این کشور ساختار تحصیلی در وضعیتی دیده می‌شود که هم می‌تواند برای مهاجران خوب باشد و هم بد. در هر صورت سیاست‌های مالیاتی در کشور دانمارک بالا است و این امر سبب شده است که این کشور در سال‌های اخیر نتواند وضعیت خوبی برای خود فراهم سازد.

اخذ اقامت دانمارک

در این کشور روال‌های اقامتی به صورت چند بخشی دیده می‌شود و شما باید گزینه مناسب را انتخاب نمایید. اقامت دائم دانمارک پس از سال و با رعایت شرایط مخصوص فراهم شده است. برای کار در کشور دانمارک سعی کنید به تقویت مهارت خود بپردازید؛ ثبت شرکت در کشور دانمارک نیز یکی از روش‌های مشهور محسوب می‌شود.

اخذ ویزای دانمارک
  • ویزای کاری یکی از بهترین ویزاهایی است که برای افراد فراهم شده است اما پیچیدگی‌های زیادی دارد.
  • ویزای تحصیلی نیز از نظر وضعیت هزینه ای بسیار عالی است اما نیاز به رعایت شرایط و پذیرش در دانشگاه‌های این کشور دارد.
  • ویزای سرمایه‌گذاری نیز منجر به اقامت دائم می‌شود اما باید وضعیت مالیاتی به طور دقیق بررسی شود.

اخذ پاسپورت دانمارک

شما برای اخذ پاسپورت این کشور باید ده سال در این کشور زندگی کنید، پرونده قضایی نداشته باشید، بودجه مالی خوبی داشته باشید و از تابعیت کشور دیگر خارج شده باشید.

خبر خوب ما به شما این است که نیاز نیست در نوبت‌های طولانی سفارت منتظر بمانید و یا اینکه نگران زمان باشید؛ فقط کافیست با مشاوران ما در ارتباط باشید تا در اولین فرصت، امکان مهاجرت به این کشور را برایتان فراهم سازند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب