1652 امتیاز
5/5

کلاس پرواز اکونومی دو طبقه میشود!

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳

کلاس پرواز اکونومی دو طبقه میشود!

یک طراح جوان امیدوار دارد که طراحی دو طبقه صندلی‌های هواپیما بتواند تحولی در سفرهای هوایی مخصوصا سفرهای ارزان قیمت را به وجود بیاورد.

آلخاندرو نونیز ویسنته ۲۱ ساله قاطعانه عنوان میکند:

طراحی فضای داخلی هواپیما به‌صورت دو طبقه به مشکلات در مسافت‌های کوتاه و بلند پایان خواهد داد. از جمله اینکه جای پای بیشتری برای مسافران در طراحی او پیش‌بینی شده است. دانشجوی دانشگاه فناوری دلفت هلند بیان میکنند که این طراحی را حین سفر با پروازهای اکونومی در سراسر اروپا از جمله از کشورش اسپانیا تا دانشگاهش در هلند ایده برداری کرده است. طراحی او ردیف‌هایی را به گونه‌ای بهم متصل می‌کند که یک ردیف در همان موقعیت صندلی‌های فعلی هواپیما قرار دارد و ردیف بعدی بالای آن جای می‌گیرد. اگر مسافر ردیف پایین باشید می‌توانید پاهای خود را به راحتی در حفره‌ای که با بالا بردن صندلی جلویی ایجاد شده است دراز کنید در حالی که طبقه بالا دارای این امکان نیست. این جوان سال گذشته به خاطر این طرح نامزد جایزه کریستال کابین ۲۰۲۱ که یکی از جوایز برتر صنعت هوانوردی میباشد شد و طرح او در برای بسیاری در کانون توجه قرار گرفت.

وی در حال مذاکره میباشد:

او با شرکت‌های هواپیمایی بزرگ و شرکت‌های سازنده صندلی هواپیما مذاکره میکند. اما در حالی که برخی از نوآوری نونیز ویسنته شگفت‌زده می‌شوند برخی دیگر با نگرانی درباره کلاستروفوبیا (ترس از گیر افتادن در یک مکان تنگ) و همچنین این موضوع که نشستن زیر پای شخص دیگری موضوع جالبی نیست باعث عقب‌نشینی آنها میشود. او طرحش را در نمایشگاه صنایع داخلی هواپیما در هامبورگ آلمان نیز به نمایش در آورد. این طراح جوان اظهار کرد که من از گوش دادن به نظرات انتقادی مخصوصا نظرات منفی بیشتر رشد می‌کنم تا اینکه نظرات خوب دریافت کنم.

او افزود:

هدف من این است که صندلی‌های کلاس پروازی اکونومی را به نفع مسافران یا برای همه افرادی که توانایی پرداخت بلیت‌های گران‌تر را ندارند دچار تغییر کنم.

طراحی نونیز ویسنته کابین چمدان‌های بالای سر مسافران را از بین می‌برد با این حال او فضایی را بین سطوح برای قراردادن چمدان‌ها در نظر گرفته است. حال باید منتظر ماند و دید آیا سرمایه‌گذار یا شرکتی برای اجرایی کردن ایده او پیش قدم میشود یا خیر.

 

آخرین خبرها:

عنوان خبر: کلاس پرواز اکونومی دو طبقه میشود!
این گزارش خبری توسط تیم حقوقی حقوقی و خبرگزاری موسسه ثبتا آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: