امور حقوقی در استرالیا

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه امور حقوقی در استرالیا را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات امور حقوقی در استرالیا را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

امور حقوقی در استرالیا
امور حقوقی در استرالیا

امور حقوقی در استرالیا

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه امور حقوقی بین الملل خدمات امور حقوقی در استرالیا را در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات تخصصی مربوط با امور حقوقی در استرالیا را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و امور حقوقی در استرالیا نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی را برای شما به ارمغان آورد . هم اکنون به منظور انجام امور حقوقی در استرالیا میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور امور حقوقی در استرالیا

شروط و الزامات امور حقوقی در استرالیا

مراحل امور حقوقی در استرالیا

توجه داشته باشید بمنظور امور حقوقی در استرالیا میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل امور حقوقی در استرالیا را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

امور حقوقی در استرالیا

محتوای این صفحه عبارتند از:

امور حقوقی در استرالیا

موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا، در امور حقوقی در استرالیا فعالیت کرده و مشاوره هاری کاربردی خود را در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی قرار می دهد تا بتوانند مسائل و چالش های موجود را حل نمایند. در این راستا، طبقه بندی اسناد حقوقی شخصی شامل قانون افترا ، اعطای وثیقه ، برنامه ریزی املاک ، حقوق خانواده ، دعاوی و حل اختلاف ، امنیت و ضمانت وام ، قانون حفظ حریم خصوصی و تأیید هویت را شامل می شود.

گروه حقوقی ثبتا، با بهره مندی از گروه وکلای ماهر و مستقل خود ، در حوزه های مختلف حقوقی کار می کند تا دانش عمیقی را برای هر چالش حقوقی به ارمغان آورد. با همکاری وکلای حرفه ای خود ، بسته به تخصص مورد نیاز برای یک موضوع حقوقی، این امکان را برای وکلا ایجاد می کند تا استراتژی ها را توسعه ، اصلاح و اجرا کنند تا مطابق با نیازها و اهداف هر مشتری باشد.

وکلای حقوقی در استرالیا

این موسسه همچنین خدمات استراتژی را از طریق همکاری سازنده تیم حرفه ای وکلا و مشاوران ایجاد می کند تا در نهایت آنچه حاصل می شود، به نفع مشتری باشد. از همین روست که قادر است تا خدمات تخصصی را برای مشتریان خود در کیفیتی ممتاز ارائه دهد. این موسسه، همچنین برای ساکنان استرالیا که در پرونده های دادگاه نیوزلند دخیل هستند و بالعکس خدمات ارائه می دهد.

این نکته را باید افزود که وکلای خانواده ثبتا، در زمینه های طلاق ، فرزندان و مسائل مربوط به فرزندپروری ، امور مالی و دارایی ، نگهداری همسر ، حمایت از فرزندان ، دستورات رضایت و درخواست تجدید نظر از دادگاه به مشتریان خدمات رسانی می کند که بر اساس تجربه و تخصص خود در انی امور حقوقی در استرالیا، به آن تسلط کامل دارند.

قوانین حقوقی در استرالیا

این تیم حقوقی، مجرب و متعهد و در دسترس است و به صورت قانونی و مستقیم به شما کمک می کند. وکلا مراجعه کنندگان را از طریق مراحل قانونی راهنمایی می کنند و حمایتی را ارائه می دهند که بر دستیابی به نتایج عادلانه متمرکز است. وکلای متعهد این موسسه، به مراقبت ، صداقت و قدرت در نمایندگی از مشتریان شناخته شده هستند.

تیم حقوقی به مشتریان در درک قانون و نحوه اعمال آن در وضعیت آنها در حین کار کمک می کند تا بهترین نتایج ممکن را برای مراجعه کنندگان و خانواده های آنها به دست آورد. شما می توانید برای حصول نتیجه ای مطلوب در حوزه های مختلف امور حقوقی در استرالیا ، از خدمات مشاوره موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا بهره مند شوید.

امور حقوقی در استرالیا

مشاوره حقوقی در استرالیا

همچنین ثبتا مجاز است که به صاحبان مشاغل کوچک و متوسط ​​، خانواده ها و افراد خدمات امور حقوقی در استرالیا را ارائه کند. این موسسه بر حقوق مالکیت و انتقال ، وصیت نامه و برنامه ریزی املاک متوفی و حقوق تجارت تمرکز دارد و با سال ها تجربه، مشاوره هایی را  با وکلای خود ارائه می دهد که برای ارائه راه حل های خلاقانه و کاربردی که منعکس کننده درک عمیق از چشم انداز قانونی کامل، عملکرد بازار و نیازهای مشتریان است، کار می کنند.

 آنها بر رسیدگی به مسائل حقوقی مشتریان، معاملات تجاری و اختلافات با خدمات اختصاصی ، مشاوره حقوقی معتبر و زمانهای کارآمد معطوف می شوند. ثبتا متعهد است که بهترین منافع مشتریان را ارائه دهد و به آنها در رسیدن به اهداف خود کمک کند. این تیم حقوقی، خدمات و مشاوره حقوقی شخصی را برای دستیابی به نتایج موفق در امور حقوقی مشتریان ارائه می دهد.

امور حقوقی در استرالیا

موسسه حقوقی ثبتا، گروهی از وکلا و مشاوران بین المللی را در خود دارد. آنها در زمینه های مالکیت معنوی ، تجارت بین المللی ، سرمایه گذاری خارجی ، توسعه و پشتیبانی مشاغل ، نیروی کار ، ارز خارجی و مالیات فعالیت می کنند. وکلای این موسسه در مذاکرات مهم دارای تجربه ای برجسته بوده و در حوزه های مختلفی دارای تجربه و تسلط کامل بوده و با استناد بر امور حقوقی در استرالیا و قوانین محلی این کشور، به مشتریان خود کمک می نمایند.

ثبتا با بهره مندی از وکلایی مجرب که در تصمیم گیری های تجاری خبره هستند، اقدام به حل مسائل و چالش های ایجاد شده در مسیر پرونده های تجاری کرده و در این مسیر، بهترین عملکرد را داشته است. بنابراین مشارکت مشاوران تجاری ثبتا در تجزیه و تحلیل و فرآیند قانونی، آنها را قادر می سازد تا بتوانند مسائل حقوقی مربوط به اتخاذ بهترین و آگاهانه ترین تصمیمات تجاری را بهتر درک کنند.

موضوعات حقوقی در استرالیا

از دیگر حوزه هایی که موسسه حقوقی ثبتا می تواند در آن ها کمک موثری داشته باشد، حوزه دفاع جنایی است که حوزه ها و امور حقوقی در استرالیا از قبیل جنایات شرکتی و مالی در تجارت داخلی ، اتهامات کلاهبرداری بزرگ ، اتهامات رشوه و پولشویی و سایر موارد محاکمه توسط هیئت منصفه را در خود دارد.

در میان بسیاری از وکلای این موسسه ، برخی از آنها، وکیل تخصصی در این حوزه هستند که دارای اعتبار موسسه حقوقی می باشند. این وکلا با سال ها سابقه کار در زمینه حقوق جزا و تحت آزمونهای تخصصی قرار گرفته اند. وکلا به طور جمعی در بسیاری از محاکمه ها با هیئت منصفه و پرونده های دیگر مشارکت داشته اند که این روند، باعث شده است که با تجربه و تخصص بیشتری اقدام به مشاوره کرده و راه حل های عملی را ارائه کنند.

پذیرش پرونده در استرالیا

موسسه حقوقی ثبتا، با تمرکز بر تمامی بخش های امور حقوقی در استرالیا ، می تواند خدمات حقوقی را در زمینه مشاوره مدنی ، معاملات و دعاوی حقوقی به شما ارائه دهد. این موسسه می تواند شما را در موضوعات مربوط به اموال ، مدیریت وجوه ، تنظیم خانواده ، تصمیمات دولتی ، ترتیبات برون مرزی و حقوق بین الملل راهنمایی نماید.

بنابراین هر کجا که هستید ، خدمات حقوقی حرفه ای را می توانید با قیمتی واقع بینانه داشته باشید. وکلای این موسسه، در مورد قوانین و روند داخلی استرالیا و همچنین وکالت و نمایندگی در دادگاه های این کشور مشاوره می دهند. می توان گفت که این موسسه، مرکزی برای کسانی است که به دنبال راه حل های عملی برای حل چالش های ایجاد شده هستند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب