امور حقوقی در ترکیه

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه امور حقوقی در ترکیه را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات امور حقوقی در ترکیه را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۱ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

امور حقوقی در ترکیه
امور حقوقی در ترکیه

امور حقوقی در ترکیه

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه امور حقوقی بین الملل خدمات امور حقوقی در ترکیه را در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات تخصصی مربوط با امور حقوقی در ترکیه را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و امور حقوقی در ترکیه نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی را برای شما به ارمغان آورد . هم اکنون به منظور انجام امور حقوقی در ترکیه میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور امور حقوقی در ترکیه

شروط و الزامات امور حقوقی در ترکیه

مراحل امور حقوقی در ترکیه

توجه داشته باشید بمنظور امور حقوقی در ترکیه میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل امور حقوقی در ترکیه را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

امور حقوقی در ترکیه

محتوای این صفحه عبارتند از:

امور حقوقی در ترکیه

دفتر حقوقی ، ثبتی و مهاجرتی ثبتا خدمات حرفه ای وکالت و مشاوره در حوزه های مختلف و امور حقوقی در ترکیه را برای شرکت های بزرگ ترکیه ای و بین المللی و همچنین افراد ارائه می دهد. حوزه های عملی که توسط این موسسه حقوقی دنبال می شود شامل قوانین شرکت ، دفاع کیفری ، خانواده و طلاق ، قانون ورشکستگی ، وصول بدهی ، تشخیص و اجرا ، مالکیت معنوی و صنعتی ، ثبت علائم تجاری و طیف گسترده ای از موارد دیگر است. این موسسه علاوه بر دعاوی حقوقی، روش های حل اختلاف مانند داوری را نیز ارائه می دهد.

وکلای این موسسه، سالها تجربه حرفه ای وکالت در ترکیه دارند و خدمات مشاوره حقوقی را به مشتریان ترکی ، انگلیسی ، آلمانی ، عربی و همچنین مشتریان محلی و خارجی ارائه می دهند. تیم حقوقی ثبتا متعهد به ایجاد راه حل برای مسائل مرتبط با قانون است که با ارائه پیاده سازی حرفه ای و سریع به مشتریان خود پاسخ دهند.

وکلای با تجربه ترکیه

دفتر حقوقی ثبتا هرگز از کیفیت ، تعهد خود به قانون و اخلاق حرفه ای مصالحه نمی کند. خدمات امور حقوقی در ترکیه با حمایت آگاهانه و ماهرانه برای مشتریان و حمایت و احقاق حقوق آنها ارائه می شود. این یک موسسه خدمات کامل واقع در ترکیه است که قادر است بر اساس تخصص و تجربه خود، روش های حل اختلاف مانند داوری و میانجیگری را ارائه دهد.

نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که وکلای برجسته موسسه حقوقی ثبتا ، به زبان انگلیسی مسلط هستند و دانش خود را به مشتریان ارائه می دهند و در عین حال مراحل قانونی را در برابر مقامات با ظرافت دنبال می کنند. آنها به شرکتها ، سازمانها و افراد محلی و بین المللی خدمات ارائه می دهد و متعهد به ارائه خدمات حقوقی و نمایندگی با کیفیت، خلاق و راه حل گرا است.

مشاوره حقوقی در ترکیه

تیم ثبتا ، با بهره مندی از وکلا و مشاوران بین المللی،  پویایی قابل توجهی را در امور حقوقی در ترکیه با سال ها تجربه ممتاز در زمینه های حقوقی ترکیب می کند. هنگام ارائه خدمات حقوقی جامع به مشتریان خود در سطح جهانی، رویکردی بین المللی ارائه می دهد. همچنین به مشتریان بین المللی خود در رابطه با الزامات آنها با قوانین ترکیه مشاوره خواهد داد.

در طول سالها فعالیت های حقوقی، ثبتا موفق شده است که در زمینه مشاوره در قوانین ترکیه ، اعتبار و خوش نامی برجسته را کسب نماید که می تواند نشان از کیفیت عملکرد تیم حرفه ای در ثبتا باشد. زمینه های اصلی فعالیت این موسسه حقوقی، دعاوی حقوقی، حل اختلاف و داوری بین المللی ، قانون املاک ، مسائل تجاری و شرکتی و همچنین امور مهاجرت و شهروندی شرکت ها است.

امور حقوقی در ترکیه

موضوعات حقوقی در ترکیه

موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی به بسیاری از بخش های اصلی صنعت از جمله منابع طبیعی ، زیرساخت ها ، خرده فروشی ، املاک  و مهمان نوازی و هتل خدمات ارائه می دهد. در این دفتر حقوقی، به طیف وسیعی از مشتریان حقیقی و حقوقی مشاوره و راهنمایی های لازم ارائه می شود که می توانند محلی و یا حتی چند ملیتی باشند.

این موسسه قادر است تا به مشتریان بین المللی خود در مقیاس جهانی، از طریق ارتباطات خود با شرکت های حقوقی معتبر و وکلای شریک خود کمک نماید و انواع خدمات امور حقوقی در ترکیه را برای مشاغل و افراد داخلی و خارجی در سراسر کشور ارائه می دهد.

وکیل متخصص در ترکیه

در صورتی که در امور حقوقی در ترکیه ، دچار مساله و چالش شده اید، می توانید مشاوره های لازم را از تیم حرفه ای و وکلای متخصص موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا داشته باشید. حوزه هایی همچون حقوق خانواده ، املاک ، حقوق اجرایی ، حقوق میراث ، حقوق تجارت ، حقوق مدنی ، حقوق جزا و حقوق عمومی را شامل می شود که در این خصوص، می توانید راهنمایی و راه حل های عمل را دریافت کنید.

هدف دفتر حقوقی ثبتا، حل موفقیت آمیز مسائل حقوقی مشتریان با راه حل های کاربردی است. با ارائه خدمات مشاوره حقوقی، این موسسه، متعهد به جلب رضایت مشتری است و در همه خدمات خود به دنبال راه حل های مطلوب است. این یکی از موسسه های حقوقی برجسته در ترکیه است که توانسته است با ارائه خدماتی با کیفیت در شرایطی مقرون به صرفه، حمایت های لازم را برای مشتریان خود ارائه نماید.

قوانین و مقررات حقوقی ترکیه

بنابراین می توان گفت که ثبتا یک موسسه حقوقی بین المللی است که متعهد به تعالی است. این موسسه توسط وکلای ارشد دارای عنوان های بین المللی دانشگاهی با سالها تجربه فعالیت می کند که توانسته است نتایج مهم و موفقی را در مسائل پیچیده امور حقوقی در ترکیه کسب نماید.

وکلای حرفه ای و متخصص ثبتا، با ارتباط قوی با مشتری ، این اطمینان را به مشتریان خود منتقل می کند که می توانند با تمرکز بر راه حل های عملی، موفقیت های لازم را در پرونده و مسائل ایجاد شده، کسب کنند. این موسسه حقوقی ، با ارائه راه حل های مناسب جهت خواسته های مشتریان، از راهبردهای با ارزش تا مشاوره های روزمره ، توانسته است به خدمات با کیفیت بالا و به طور مداوم عالی برسد.

پذیرش پرونده در ترکیه

زمینه های اصلی تخصص این شرکت داوری و دعاوی امور حقوقی در ترکیه است که بر مبنای تجربیات و تخصص وکلای این موسسه کسب شده است. باید اشاره نمود که ثبتا در سطح ملی و بین المللی برای افراد خصوصی ، موسسات شرکتی و نهادهای دولتی فعالیت می کند. ضمن آنکه با انعطاف پذیری در قیمت گذاری، اطمینان می دهد که مشتریان آن بدون اتلاف وقت و هزینه، نتیجه ای مطلوب دریافت می کنند.

موسسه حقوقی ثبتا ، متشکل از چندین وکیل با تجربه گسترده در زمینه های خود است. آنها دانش و سوابق خود را در حین کار بر روی رشته های مختلف حقوقی به منظور ارائه کمک یکپارچه به مشتریان، به اشتراک می گذارند. این موسسه  همچنین خدمات حسابداری، حسابرسی و مشاوره ارائه می دهد و از کار تیمی برای رسیدگی به مسائل جامع به مشتریان استفاده می کند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب