امور حقوقی در عراق

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه امور حقوقی در عراق را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات امور حقوقی در عراق را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۱ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

امور حقوقی در عراق
امور حقوقی در عراق

امور حقوقی در عراق

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه امور حقوقی بین الملل خدمات امور حقوقی در عراق را در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات تخصصی مربوط با امور حقوقی در عراق را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و امور حقوقی در عراق نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی را برای شما به ارمغان آورد . هم اکنون به منظور انجام امور حقوقی در عراق میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور امور حقوقی در عراق

شروط و الزامات امور حقوقی در عراق

مراحل امور حقوقی در عراق

توجه داشته باشید بمنظور امور حقوقی در عراق میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل امور حقوقی در عراق را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

امور حقوقی در عراق

محتوای این صفحه عبارتند از:

امور حقوقی در عراق

موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا ، خدمات جامعی را در راستای امور حقوقی در عراق ارائه می دهد و از تخصص کافی برای رسیدگی و برخورد با مسائل مختلف و پیچیده برخوردار است. تیم متخصصان حقوقی این موسسه راه حل هایی را ارائه می دهند که به بهترین نحو با نیازهای شما مطابقت داشته و شما را در رسیدن به اهدافی که در نظر دارید، یاری می کند.

حل چالش برانگیزترین مشکلات مربوط به کسب و کار و یا دیگر مسائل حقوقی و امکان موفقیت شما هدف اصلی و تمرکز تیم ثبتا است. برای تسهیل چنین اهدافی، کلیه اسناد و مدارک لازم مربوط را بررسی کرده و به شما در حل و فصل اختلافات مربوطه، از طریق مهارت های مذاکره ، میانجیگری ، سازش و قضاوت ، داوری یا دادخواهی کمک خواهد کرد.

مشاوره حقوقی در عراق

هر کسب و کاری، برای ایجاد روابط شغلی مناسب، نیاز به پشتیبانی های حقوقی مناسب در خصوص قوانین کار و مجوزهای آن دارد. ثبتا می تواند در امور حقوقی در عراق و در خصوص ایجاد و حفظ محیط های سالم و ایمن کار ، تنظیم قراردادها و ویزای کار مشاوره ارائه دهد که با همه جنبه های حل اختلاف مانند تحقیقات داخلی، دعاوی کار ، حل و فصل دعاوی ، حفاظت از اطلاعات محرمانه و اجرای تعهدات غیر رقابتی همراه است.

در عراق ، دو قانون اصلی در مورد تاسیس شرکتها همراه با قانون سیستم ها و شعب شرکتهای خارجی وجود دارد که هر دو قانون به عنوان مبنای قانونی برای ثبت شرکت های عراقی، از جمله شرکت های متعلق به عراقی ها ، شرکای عراقی و شرکت هایی که مایل به ایجاد شعبه در عراق هستند می باشد. مفاد قانون نمایندگی های تجاری، به مشتریان کمک می کند تا شرکت های خود را با استفاده از تجربه و مطابق با قوانین ذکر شده ثبت کنند.

خدمات حقوقی در عراق

موسسه ثبتا همچنین، طیف وسیعی از خدمات امور حقوقی در عراق را مربوط به ادغام و تملک، تکمیل خرید و فروش و معاملات ، خرید و انتقال مالکیت و دارایی ها ارائه می دهد. همچنین در خصوص پرونده های حقوقی مربوط به مالیات بر درآمد شرکت ها و مالیات بر ارزش افزوده برای مشاغل فعال در عراق همراهی لازم را خواهد داشت.

ضمن آنکه توصیه های جامعی در مورد همه جنبه های قانون حق چاپ و علائم تجاری و اجرای حقوق مربوط به مالکیت معنوی ارائه می نماید که کلیه خدمات حقوقی مربوط به مالکیت معنوی از ویژگی های مشاوره و مذاکره برخوردار است که می تواند خدمات حقوقی کاربردی را در مسائل حقوقی متفاوت در اختیار متقاضیان قرار دهد.

امور حقوقی در عراق

مقررات و قوانین در عراق

 تیم ثبتا می تواند به شما کمک کند تا از منظر نظارتی پیچیده ای که مقررات ملی و بین المللی با یکدیگر تداخل یا تعارض دارند، راهنمایی کند. رویکرد این موسسه در امور حقوقی در عراق ، ترکیبی از متخصصان در موضوعات مشاجره برانگیز است.

از همین روست که وکلای حرفه ای و با تجربه ثبتا، به محافظت از مشتریان در برابر خطرات قانونی کمک کرده و همچنین به آنها در مورد نحوه استفاده از فرصت های در حال ظهور مشاوره می دهد تا بتوانند موفقیت های لازم را در پرونده های خود، کسب نمایند. همچنین خدمات حقوقی تخصصی در زمینه دعاوی مربوط به بیمه به مشتریان ارائه می گردد.

داوری و حل اختلاف در عراق

موسسه حقوقی ثبتا ، از مشتریان بخش های مختلف صنعتی در امور حقوقی در عراق و در مراحل داوری در تمام مراحل، از جمله تجزیه و تحلیل استراتژیک، حل اختلاف و میانجیگری و نمایندگی مشتریان از ابتدا تا انتهای اختلافات عمده، تخصص دیرینه ای دارد. همچنین در خصوص مسائل مربوط به بانک ، می تواند بر اساس تجربه و تخصص تیم خود، اقدام نماید.

این موسسه برای شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر در همه بخش ها در طیف گسترده ای از منابع مالی، از جمله تملک و تامین مالی پروژه، تجدید ساختار مالی تجارت بانکی متعارف و تجارت اسلامی عمل می کند و مسائل مربوط به تجارت بانکی را به صورت حرفه ای پیگیری نموده و راه حل های قانونی را ارائه می نماید.

قانون علائم تجاری در عراق

ثبتا قادر است تا  در تأسیس شرکت در عراق طبق قوانین کشور اقدام کرده و در خصوص مسائل و امور حقوقی در عراق در حوزه خدمات مالیاتی، گمرکی و قانون کار عراق، مشاوره و راهنمایی های مطلوب و قابل قبولی را ارائه کند. این موسسه به گروههای خود در برنامه ریزی و ساختاربندی مشاغل خود مطابق با قوانین و دستورالعملهای عراق در مورد مالیات و گمرک توصیه های مناسبی ارائه می کند تا از هرگونه مشکل قانونی ناشی از عدم درک کامل قوانین و دستیابی به کارآیی مالیاتی جلوگیری کنند.

موسسه ثبتا از بهترین استعدادهای حقوقی برخوردار است که شامل وکلای و مشاوران برتر در عراق است که با میزان همکاری و هماهنگی کامل، با تیم خود، در پیگیری پرونده های مختلف متقاضیان در حوزه های صنعت، خانوادگی و غیره اقدام کرده و موفقیت های بزرگی را تا کنون کسب کرده است.

پذیرش وکالت و پرونده در عراق

وکلا و مشاوران ثبتا که به عنوان یک موسسه یکپارچه در سراسر کشور فعالیت می کنند، با اندوخته سال ها تجربه در این کشور، به شکل گیری تیم حرفه ای برای امور حقوقی در عراق به مشتریان خود کمک کرده است. مشتریان سطح بالای ثبتا، هنگام مواجهه با مأموریت های پیشرفته شرکت ها و دعاوی حقوقی با کارشناسان برجسته این موسسه  تماس می گیرند.

ثبتا یکی از موسسات حقوقی برتر است که در امور حقوقی فعالیت می کند و تعهد دارد تا از طریق تنوع وکلای خود که از قشرهای مختلف تشکیل شده اند، بتواند نهایت ارتباط و تعامل را با مشتریان خود ایجاد نموده و سطح موفقیت پرونده های ارجاعی را افزایش دهد. ثبتا به همه وکلای خود تکیه می کند تا به طور جمعی بهترین نتیجه را برای مشتری ایجاد نمایند.

وکلای حرفه ای ثبتا بخشی از یک تلاش مشترک و جمعی هستند و همواره انتظار می رود که مشکلات را حل کنند و تنها به ارائه مشاوره و راهنمایی اکتفا نکنند. از همین روست که همکاران جدید به صورت گروهی با وکلای مجرب کار می کنند و وظایف اساسی و مسئولیت قابل توجهی به آنها محول می شود تا کار جمعی موثری صورت گیرد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب