امور حقوقی در فرانسه

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه امور حقوقی در فرانسه را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات امور حقوقی در فرانسه را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۱ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

امور حقوقی در فرانسه
امور حقوقی در فرانسه

امور حقوقی در فرانسه

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه امور حقوقی بین الملل خدمات امور حقوقی در فرانسه را در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات تخصصی مربوط با امور حقوقی در فرانسه را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و امور حقوقی در فرانسه نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی را برای شما به ارمغان آورد . هم اکنون به منظور انجام امور حقوقی در فرانسه میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور امور حقوقی در فرانسه

شروط و الزامات امور حقوقی در فرانسه

مراحل امور حقوقی در فرانسه

توجه داشته باشید بمنظور امور حقوقی در فرانسه میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل امور حقوقی در فرانسه را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

امور حقوقی در فرانسه

محتوای این صفحه عبارتند از:

امور حقوقی در فرانسه

فرانسه در حال حاضر یکی از قدرتمندترین اقتصادهای اتحادیه اروپا است و به همین دلیل است که بسیاری از سرمایه گذاران خارجی و شهروندانی را که می خواهند برای مقاصد مختلف به اینجا مهاجرت کنند، جذب می کند. با تغییر دائمی قوانین به منظور برآوردن نیازهای خارجیانی که به این کشور می آیند، حضور خدمات امور حقوقی در فرانسه از طریق موسسات حقوقی، ضرورت یافته است تا همه تغییراتی که قوانین مشخص کرده است را درک کنند.

وکلای موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا ، در فرانسه به مشتریان بین المللی که مایل به راه اندازی شرکت در فرانسه هستند، کمک حقوقی ارائه می دهند. به طوری که وکلای برجسته این شرکت، نماینده مشتریان خود در مقابل مقامات فرانسوی خواهند بود.

خدمات حقوقی در فرانسه

هنگامی که انواع خاصی از فعالیت های اقتصادی را در فرانسه اداره می کنید، به مجوزهای ویژه از مقامات فرانسوی نیاز خواهید داشت. برای به دست آوردن این اسناد ، می توانید با موسسه حقوقی ثبتا در ارتباط باشید تا مطابق با امور حقوقی در فرانسه ، مجوزهای لازم را برای شما دریافت کنند. در این خصوص می توانید مشاوره های لازم را نیز از کارشناسان برجسته ثبتا دریافت نمایید.

 ضمن آنکه در صورت تمایل به خرید سهام در یک شرکت فرانسوی یا مشارکت در بازسازی شرکت، وکلای این موسسه، به شما در ادغام و تملک هایی که می خواهید انجام دهند، کمک خواهند کرد. همچنین پس از تصمیم گیری برای پایان دادن به فعالیت تجاری خود در فرانسه و نیاز به انحلال شرکت خود، این موسسه، با استفاده از تجربه و تخصص خود در روند کار در فرانسه، در کل مراحل به شما کمک خواهند کرد.

وکلای متخصص در فرانسه

 دادخواهی یک راه حل مناسب برای حل طیف گسترده ای از اختلافات در دادگاه حقوقی فرانسه است. توجه به این نکته ضروری است که متخصصان امور حقوقی در فرانسه ، قبل از مراجعه به دادگاه روش های دوستانه را به شما پیشنهاد می کنند تا ببینید آیا با توجه به قسمت های درگیر در اختلاف، می توانند مشکلات را بدون دخالت مقامات حل کنند.

 نقض قراردادها ، مسائل مربوط به تجارت ، اختلافات تجاری،  مورد توجه وکلای دعوی این موسسه حقوقی در فرانسه قرار می گیرد که در این زمینه مهم تجربه دارند. اگر میانجیگری یا داوری بتواند یک دعوی در فرانسه را حل کند، نیازی به مراجعه به دادگاه نیست. صرف نظر از روش انتخابی ، باید توجه داشت که چنین اختلافاتی ممکن است مدتی طول بکشد تا راه حل های نهایی ارائه و پذیرفته شوند.

امور حقوقی در فرانسه

مشاوره حقوقی فرانسه

 اکثر سرمایه گذاران خارجی در فرانسه به روش های قانونی برای کاهش مالیات خود علاقه مند هستند. وکلای موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا می توانند راه حل های متفاوتی را متناسب با نیازهای تجاری شما و طبق قوانین فرانسه به شما ارائه دهند که در ارائه راه حل های امور حقوقی در فرانسه حائز اهمیت است.

ضمن آن که باید توجه داشت که ثبت مالیات برای شرکتهای در فرانسه اجباری است و کل مراحل را می توان با دقت توسط وکلای انگلیسی زبان ثبتا نظارت کرد. این موسسه از یک تیم اختصاصی بهره می برد که از نزدیک با مقامات مجاز همکاری می کند، تا مشتریان مطمئن شوند که حمایت قانونی مورد نیاز خود را دریافت می کنند.

کمک حقوقی برای کارآفرینان بین المللی که مایل به شروع یک تجارت در فرانسه هستند مهم است، زیرا قوانین ممکن است در نگاه اول پیچیده باشند. اگر مشاوره حقوقی از ابتدا توسط یک تیم حرفه ای وکلا ارائه شود، می توان یک تجارت را به درستی راه اندازی نمود.

وکیل متخصص در فرانسه

نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که نه تنها اتباع می توانند از خدمات امور حقوقی در فرانسه بهره مند شوند ، بلکه شهروندان سایر کشورها نیز در صورت مواجهه با هر گونه مساله در جهت امور مهاجرت به این کشور ، می توانند از خدمات مشاوره و همراهی این موسسه حقوقی بهره مند شوند.

در نظر داشته باشید که روش مهاجرت برای شهروندان برخی کشورها می تواند پیچیده باشد، به همین دلیل ، مشاوره و راهنمایی های یک وکیل مجرب توصیه می شود. از جمله خدماتی که وکلای ثبتا در فرانسه به شهروندان خارجی ارائه می دهند عبارتند از کمک در خرید ملک، کمک در امور استخدامی، ثبت علائم تجاری ، کمک در امور حقوق خانواده که  از ثبت ازدواج تا کمک حقوقی در امور طلاق و حضانت فرزند را شامل می شود.

اخذ وکلات در فرانسه

 ازدواج ، طلاق ، حضانت ، نفقه فرزندان و حمایت از فرزندان از موضوعات مهم در امور حقوقی در فرانسه است که تحت قانون خانواده در فرانسه قرار گرفته است. زن و شوهرهایی که می خواهند در فرانسه ازدواج کنند یا طلاق بگیرند می توانند از وکلای برجسته ثبتا که می توانند بر تهیه اسناد و مدارک و موارد دیگر نظارت داشته باشند، درخواست حمایت قانونی کنند.

در صورت طلاق یا جدای ، دادگاه فرانسه مسئول حضانت است و ذکر می کند که مقامات تنها به نفع فرزندان عمل خواهند کرد. حضانت مشترک در فرانسه در دسترس است، بنابراین اگر می خواهید در مورد این جنبه بیشتر بدانید، توصیه می شود تا با وکلای متخصص و با تجربه موسسه حقوقی ثبتا، در مورد جزئیات بیشتر صحبت کنید و ببینید که چگونه می توانند به شما کمک کنند.

پذیرش پرونده در فرانسه

 بازیابی پول از شرکت های دارای بدهی ممکن است موارد پیچیده ای باشد، به ویژه برای خارجیانی که دارای مشاغل در فرانسه هستند. با این وجود، روش دوستانه به عنوان راه حل اول در امور حقوقی در فرانسه ، به جای مراجعه به دادگاه ارائه می شود. این روش دارای مجموعه ای از مزایا مانند تغییر زمان نرخ ها و پرداخت ها را شامل می شود. وکلای وصول بدهی ثبتا در فرانسه می توانند به شما در دستیابی به بهترین نتایج ممکن کمک کنند.

 مدیریت ثروت، متولی و مدیریت املاک از جمله خدمات امانتی است که توسط وکلای موسسه حقوقی ثبتا ارائه می شود. سرمایه گذاران خارجی در صورت تمایل به راه اندازی کسب و کار در فرانسه و نمایندگی از نظر حقوقی می توانند از متخصصان این موسسه درخواست حمایت کنند. این موسسه می تواند از طرف شما با وکالتنامه اقدام کرده و راه حل های مناسب را برای شرکت آینده شما ارائه دهد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب