امور حقوقی در لبنان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه امور حقوقی در لبنان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات امور حقوقی در لبنان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

امور حقوقی در لبنان
امور حقوقی در لبنان

امور حقوقی در لبنان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه امور حقوقی بین الملل خدمات امور حقوقی در لبنان را در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات تخصصی مربوط با امور حقوقی در لبنان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و امور حقوقی در لبنان نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی را برای شما به ارمغان آورد . هم اکنون به منظور انجام امور حقوقی در لبنان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور امور حقوقی در لبنان

شروط و الزامات امور حقوقی در لبنان

مراحل امور حقوقی در لبنان

توجه داشته باشید بمنظور امور حقوقی در لبنان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل امور حقوقی در لبنان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

امور حقوقی در لبنان

محتوای این صفحه عبارتند از:

امور حقوقی در لبنان

مشاوران حقوقی در موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا، یک گروه حقوقی بین المللی است که در منطقه خاورمیانه فعالیت کرده و در خصوص امور حقوقی در لبنان ، به طیف گسترده ای از مشتریان محلی و بین المللی خدمات رسانی می کنند. بنابراین می توانید به راحتی در خصوص مسائل و چالش های ایجاد شده، از کارشناسان ثبتا، مشاوره های لازم را دریافت کنید.

ضمن آن که زمینه های عملی در این دفتر حقوقی، شامل داوری و حل اختلافات، دعاوی حقوقی ، حقوق تجارت ، مالکیت معنوی و موارد دیگر است که بر اساس تخصص و مهارت هر یک از وکلا، پرونده در حوزه های مختلف به ایشان ارجاع می شود تا مشتریان بتوانند راه حل هایی اجرایی را دریافت کنند.

وکلای حرفه ای در لبنان

مشاوران حقوقی ثتبا برای حل مسائل حقوقی پیچیده داخلی و خارجی، برای مشتریان تلاش کرده و همواره با در نظر گرفتن ارزش های اخلاقی، بهترین نتایج را کسب می نمایند. این موسسه حقوقی، یکی از معتبر ترین و قدیمی ترین دفاتر امور حقوقی در لبنان است که می تواند مشاوره های تخصصی خود را در زمینه های مختلفی همچون تجارت به شرکت ها و کارآفرینان ارائه نماید.

مشتریان این موسسه بین المللی و محلی بوده و خدمات مشاوره حقوقی را در مواردی همچون خانواده ، قوانین مدنی و مذهبی ، امور مهاجرت و معاملات دریافت کنند. موسسه ثبتا، با سال ها تجربه در منطقه خلیج فارس و سایر مناطق ، دانش را در تمام مسائل حقوقی توسعه داده و دارای تجربه وسیعی در سیستم حقوقی لبنان شده است.

مسائل حقوقی در لبنان

تیم حقوقی ثبتا خانواده ای از متخصصان متعهد است که همواره در مواجهه با پرونده های مختلف مشتریان خود، با مهارت ، نوآوری و صداقت کار کرده و تلاش خود را برای ایجاد جامعه ای سالم کرده است و از عدالت در مسائل و چالش های ایجاد شده، پیروی کرده است.

این یک موسسه حقوقی ممتاز با خدمات کامل واقع در لبنان است که به افراد و مشتریان شرکتی در سراسر خاورمیانه و شرکت های بین المللی که در منطقه تجارت می کنند، خدمات ارائه می دهد. زمینه های تحت پوشش در امور حقوقی در لبنان شامل داوری ، قراردادها ، بانکداری و امور مالی ، قانون ساخت ، شرکتها ، حقوق خانواده و املاک و مستغلات است.

امور حقوقی در لبنان

مشاوره حقوقی در لبنان

تمامی وکلای موسسه ثبتا، دارای چندین دهه تجربه همراه با تحصیلات قابل توجه و مدارک حرفه ای هستند. با رویکردی نوآورانه و تیم حرفه ای وکلا ، این موسسه قادر است تا به مشتریان در مواجهه با چالش های پیچیده حقوقی ، خدمات جامعی را در امور حقوقی در لبنان ارائه نماید.

 

موسسه حقوقی ، ثبتی و مهاجرتی ثبتا ، با ترکیب بینش عمیق آکادمیک با کارایی آگاهانه و عملی، موارد برجسته و پیچیده را در انواع پرونده های ارجاعی ، اداره کرده است. این موسسه بر ارائه نمایندگی استراتژیک و موثر با استفاده از روشهای پیچیده حقوقی و فناوری مدرن تمرکز دارد.

حقوق بین الملل در لبنان

وکلا در این موسسه متعهد هستند که با در نظر گرفتن تفاوت های محلی با بهترین شیوه های صنعت عمل کنند. بنابراین در بازارهای نوین، دانش خود را در مورد قوانین ، شیوه های تجاری و فرهنگ های قابل اجرا به منظور مشاوره و نمایندگی مشتریان خود در امور تجاری بین المللی و امور حقوقی در لبنان به کار گرفته است.

از همین روست که ثبتا توانسته است به عنوان یک شرکت حقوقی درجه یک عمل کرده و نیازهای جامعه بین المللی را برآورده می کند. همچنین با توجه به ساختار پیشرفته این دفتر حقوقی ، قادر به ارائه خدمات و شایستگی های قابل توجهی در منطقه است که توانسته است ثبتا را نسبت به رقبا متمایز کرده و با رویکردی مقرون به صرفه ، از اخلاق مشتری مداری در فرآیند پرونده های خود استفاده نماید.

وکیل متخصص در لبنان

ارزشمندترین منبع موسسه حقوقی ثبتا، روابط ایشان است. این موسسه به هر مشتری به گونه ای مشاوره می دهد که گویی تنها مشتری این موسسه بوده و طبق بالاترین استانداردهای حرفه ای در امور حقوقی در لبنان عمل می نماید و همواره بر ایجاد ارزش با کارآیی و خلاقیت تمرکز کرده است.

بنابراین، به جایگاه کنونی که موفقیت ناشی از تلاشهای فردی و جمعی همکاران است، دست یافته است و توانسته است با تقویت اعتماد ، وابستگی متقابل و آگاهی فرهنگی ، رضایت مندی مشتریان را فراهم کرده و مهارتها و تجربیات ترکیبی خود را برای رسیدن به اهداف مشتریان گسترش دهد.

برای حفظ منافع مشتریان در خارج از کشور ، این شرکت همکاری های محکمی با شرکت های حقوقی بین المللی در برقرار کرده است که هر کدام بر اساس تخصص حقوقی خود و در حوزه قضایی محلی خود اقدام به ارائه راهنمایی های لازم و راه حل های کاربردی هستند.

پذیرش پرونده در لبنان

تیم حقوقی متعهد است از نیازهای مشتریان با وکلای ماهر و آگاه در مسائل پیچیده حقوقی پشتیبانی کند. از همین روست که ثبتا، تجربه جهانی و تخصص گسترده ای را برای مدیریت جامع اختلافات حقوقی پیچیده ، معاملات تجاری و مسائل نظارتی چند ملیتی به زبانهای عربی و انگلیسی در امور حقوقی در لبنان به ارمغان می آورد.

حوزه های عملی شامل حقوق اداری و شرکتی ، بانک و امور مالی ، اینترنت و رسانه های دیجیتال ، بیمه ، مالکیت معنوی ، امور مالی ، کار و اشتغال ، سرگرمی و رسانه ، ادغام و تملک ، مناقصات عمومی و قانون انرژی ، املاک و ساختمان ، تجدید ساختار و ورشکستگی ، مالیات و موارد دیگر است.

این دفتر حقوقی، به مشاغل محلی و منطقه ای و همچنین مشتریان فردی در مورد معاملات برجسته و اختلافات پیچیده در حوزه های قضایی متعدد مشاوره می دهد. بنابراین این موسسه، تیمی از متخصصان حقوقی را با دقت ساخته و در حال رشد و توسعه فعالیت های خود است. استعداد ، دانش ، مهارت و تجربه فراگیر وکلا در ارائه مشاوره حقوقی در حوزه های قضایی متعدد به ثبتا اجازه می دهد تا خدمات حقوقی جامعی را به مشتریان خود در سراسر منطقه ارائه دهد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب