امور حقوقی در چین

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه امور حقوقی در چین را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات امور حقوقی در چین را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۱ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

امور حقوقی در چین
امور حقوقی در چین

امور حقوقی در چین

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه امور حقوقی بین الملل خدمات امور حقوقی در چین را در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات تخصصی مربوط با امور حقوقی در چین را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و امور حقوقی در چین نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی را برای شما به ارمغان آورد . هم اکنون به منظور انجام امور حقوقی در چین میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید .

امور حقوقی در چین

محتوای این صفحه عبارتند از:

امور حقوقی در چین

موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا می توانند در زمینه های مختلف امور حقوقی در چین ، از قبیل راه اندازی کسب و کار خود در چین به شما کمک کنند. بدین ترتیب با استفاده از دانش محلی و ارتباطات خود با آژانس های مختلف نظارتی در سراسر چین، می توانند مشاوره های لازم را برای اطلاع شما از الزامات ، رویه ها و پروتکل های محلی و ملی ارائه دهد.

همچنین مفاهیم مالیاتی ، حداقل سرمایه گذاری ، مسئولیت های شغلی و مزایای هر یک از این گزینه ها را برای تعیین بهترین انتخاب برای تجارت و فعالیت در این کشور، توضیح و مشاوره خواهد داد. می توانید به دانش وسیع صنعت ثبتا اعتماد کنید تا بتوانید در بازارهای جدید وارد شده و دامنه جهانی خود را گسترش دهید.

خدمات حقوقی در چین

کارشناسان امور بانکی و مالی این موسسه می توانند حداقل قوانین سرمایه گذاری ، نحوه بدست آوردن حساب های بانکی در چین ، کنترل ارز خارجی ، شرایط وام و سایر امور بانکی را برای شما توضیح دهند. هنگامی که تصمیم به راه اندازی یک تجارت جدید در چین یا سرمایه گذاری در بازار چین می گیرید، کارشناسان حقوقی ثبتا می توانند در مورد برنامه اولیه سرمایه گذاری و روند رسیدگی به شما کمک کنند.

می توانید در خصوص انجام امور حقوقی در چین در زمینه های روند سرمایه گذاری در املاک چینی و هرگونه محدودیت در مالکیت، مشاوره های لازم را دریافت کرده و برای تنظیم قراردادهای متفاوت از جمله قراردادهای وام مسکن، قراردادهای پیش فروش یا قراردادهای خرید و فروش املاک و مستغلات از تجربه و تخصص این موسسه حقوقی، بهره مند شوید.

قوانین حقوقی کشور چین

برای ورود به بازار چین یا فعالیت های اقتصادی در این کشور، درک قوانین پیچیده مختلف که می توانند بر تجارت شما تأثیر بگذارند بسیار مهم است. آگاهی از قوانین مختلف مالیاتی، مجوز و مقررات می تواند درک کاملی از آنها را به شما داده تأثیر آنها را بر روند فعالیت خود و امور حقوقی در چین روشن نماید.

ضمن آنکه اگر با مشاغل دیگر ، فروشنده ، کارمند یا شخص دیگری با مشکلی روبرو شدید که ممکن است پیامدهای قانونی برای شما داشته باشد، می توانید با کمک تیم با تجربه و حرفه ای ثبتا، به اشکال مختلف در حل اختلاف از جمله میانجیگری ، داوری و مذاکره ، روند پرونده خود را پیگیری نمایید.

امور حقوقی در چین

اعتبار دفاتر حقوقی در چین

از آنجا که این بازارهای چینی به بازارهای میلیارد دلاری برای مشاغل خارجی تبدیل شده و فرصت های تجاری زیادی را ارائه می دهد، تعداد فزاینده ای از شرکت های حقوقی جعلی در حال ظهور هستند. به نظر می رسد این مشکل در سراسر کشور وجود دارد و شرکت های حقوقی جعلی در سراسر چین و خارج از کشور به صورت قارچی رشد کرده اند. از همین رو لازم است تا پیش از هر اقدامی ، از موسسه های حقوقی معتبر در خصوص امور حقوقی در چین ، مشاوره های لازم را دریافت کنید.

مشتریانی که توسط وکلای این موسسه خدمات امور حقوقی را دریافت می کنند از تجربیات گسترده در زمینه انجام فعالیت های برون مرزی، سرمایه گذاری در سهام خصوصی، حل اختلافات بین المللی و تحقیقات نظارتی و دولتی آگاه بوده و از خدمات مشاوره تامین مالی پروژه های بین المللی و مالکیت معنوی ، بهره مند می شوند و راهنمایی های لازم را در خصوص مالیات و معاملات بانکی و مالی، به خوبی دریافت می کنند.

پذیرش پرونده در چین

وکلای ثبتا، دانش عمیقی از سرمایه گذاری های فرامرزی و تأمین مالی شامل بازارهای نوظهور و مرزی به مشتریان ارائه می دهند. موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا، قادر است تا به طیف گسترده ای از پرونده های مربوط به قانون تجارت در امور حقوقی در چین، از جمله علائم تجاری و سایر موارد مربوط به مالکیت معنوی را رسیدگی نماید.

بنابراین هنگامی که قصد خرید یا معامله در چین را دارید، ممکن است بخواهید تأیید دریافت کنید که طرف مقابل چینی شما یک شرکت واقعی با موقعیت خوب برای جلوگیری از کلاهبرداری است یا آنکه محافظت از خود در برابر خرابی کیفیت، ارسال دیرهنگام ، تغییر قیمت پس از ثبت سفارش و نقض دیگر توافقنامه ها را در نظر دارید. می توانید در این خصوص از مشاوره های ثبتا بهره مند شوید.

وکیل متخصص در چین

تیم تجاری چین در ثبتا، متشکل از وکلا و مشاوران در دفاتر مختلف است و به مشتریان خود یکی از جامع ترین و با تجربه ترین تیم ها را ارائه می دهد تا در مورد نیازهای حقوقی که در معاملات تجاری یا پرونده های مدنی و کیفری بوجود می آید، مشاوره دهد. وکلا و متخصصان این موسسه، دانش گسترده ای از سیستم ها ، آداب و رسوم و قوانین چینی را با توصیه های عملی ترکیب می کنند تا به مشتریان خود کمک کنند تا بتوانند در درک مسائل احتمالی در خصوص امور حقوقی در چین ، اقدام کنند.

سال ها تجربه در زمینه معاملات برون مرزی و مسائل ناشی از تجارت چین توانسته است به تجربه این گروه بیافزاید. وکلای ثبتا بهترین خدمات حقوقی را در انواع مختلف نیازهای حقوقی به مشتریان ارائه دهند. آنها در حوزه های قضایی متعددی واجد شرایط هستند و برخی از آنها به زبانهای چینی نیز تسلط دارند.

موضوعات مختلف حقوقی در چین

تیم چند کاره در موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا، متشکل از متخصصان در طیف وسیعی از رشته های حقوقی است تا اطمینان حاصل شود که می توانند پرونده های مختلف در حوزه های متفاوتی را مورد ارزیابی قرار داده و برای انجام روند قابل قبول آن ها ، اقدام نمایند.

علاوه بر این ، وکلای این موسسه، به طور مرتب با متخصصان در زمینه وسیع حوزه های تخصصی همکاری می کنند و به مشتریان در زمینه های مختلف بینش می دهند. ضمن آنکه با شرکت های حقوقی محلی چین نیز همکاری می نماید تا بهترین مشاوره حقوقی و نمایندگی را در مورد مسائل مربوط به امور حقوقی در چین به مشتریان خود ارائه دهد. این امر می تواند شما را برای انجام صحیح روند پرونده های امور حقوقی در این کشور، به خوبی یاری نماید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب