مهاجرت و اخذ اقامت ایرلند

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت ایرلند را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت ایرلند را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۱ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت ایرلند
مهاجرت و اخذ اقامت ایرلند

مهاجرت و اخذ اقامت ایرلند

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت ایرلند در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت ایرلند را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت ایرلند نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت ایرلند میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت ایرلند

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت ایرلند

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت ایرلند

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت ایرلند میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت ایرلند را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت ایرلند

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه

 در قوانین کشور ایرلند، زندگی جریان درستی دارد و به طور کلی مردم این کشور قوانین زندگی خود را ساده‌تر از قبل می‌دانند و سعی می‌کنند که به هر آن‌چه که در زندگی وجود دارد قانع باشند. رشد مهاجرپذیری کشور ایرلند به نسبت سال‌های گذشته 35 درصد بیشتر شده است. اقتصاد کشور ایرلند در زمینه خدمات به رشد 52 درصدی رسیده است؛ به‌طوری‌که دولت این کشور، خدمات را یک بخش مهم و ضروری تلقی کرده است و معتقد است که یکی از دلایل رشد اقتصادی بالا در کشور ایرلند، وجود سیاست‌های خوب در زمینه خدمات است.

رشد ایرانیان در کشور ایرلند به نسبت 6 ساله گذشته بیش از 13 درصد بوده است و اغلب ایرانیان در این کشور تصمیم به ایجاد مغازه و صنف‌های بازاری دارند؛ البته شرکت‌هایی که در زمینه صادرات فعالیت می‌کنند، به نسبت سال‌های گذشته بیشتر شده است. مهاجرت به ایرلند مستلزم توجه به نکته‌ای بسیار مهم از جمله هزینه‌های زندگی در این کشور است. هزینه‌های زندگی در ایرلند نسبت به انگلستان کمتر است.

روش‌ های مهاجرت به ایرلند

یکی از روش‌های مهاجرت از طریق تحصیل است. در این روش شما نیاز به ویزای نوع D دارید و باید با ویزای بلند مدت برای تحصیل در کشور ایرلند آماده باشید مبرهن است که شما باید از پس هزینه زندگی خود بر آیید و همینطور می‌بایست بتوانید در یکی از دانشگاه‌های کشور ایرلند نیز پذیرفته شده باشید.

مورد بعدی برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است که خود به چندین زیرمجموعه تقسیم شده است هر یک از شاخه‌های زیرین دارای شرایط مخصوص به خود هستند و خوشبختانه شرایط برای رسیدن به این مورد بسیار عالی فراهم شده است.

مهاجرت به کشور ایرلند از طریق ازدواج برای کسانی که قصد دارند با یک فرد از تبعه کشور ایرلند ازدواج کنند یک روش سریع و ارزان است. پناهندگی به کشور ایرلند از طریق کشور ایرلند از مسائل مهمی است که ارزیابی می‌شود و البته به طور کلی مهاجرت از طریق Un کشور ایرلند ریسک زیادی دارد.

مهاجرت به کشور ایرلند از طریق کارآفرینی از دیگر روش‌هایی است که این روزها دیده می‌شود و ارزش زیادی دارد، در این کشور فضا برای پیاده سازی ایده‌های عملی به نسبت سایر کشورها بیشتر دیده می‌شود و مشخص است که کارآفرینی در کشور ایرلند می‌تواند با اخذ اقامت همراه باشد. 

راحت‌ترین روش مهاجرت به ایرلند

بهترین روش برای مهاجرت به کشور ایرلند از طریق سرمایه‌گذاری است، سرمایه گذاری در این کشور دسته بندی‌های مربوط به خود را دارد که سبب می‌شود روال مهاجرت برای فرد ساده‌تر شود.

از یاد نبرید که در کشور ایرلند سرمایه گذاری می‌تواند منجر به اقامت دائم شود و این موضوع خود یک رکن اقتصادی بسیار مهم محسوب می‌شود.

همینطور روش‌های صندوق سرمایه گذاری و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات از دیگر روش‌های سرمایه گذاری در این کشور محسوب می‌شود؛ این روش با توجه به تنوع بی نظیر و همینطور سادگی در اخذ اقامت دائم از دسته روش‌های بسیار عالی محسوب می‌شود. از یاد نبرید که هر یک از روش‌های گفته شده در زمینه حداقل سرمایه شرایط مخصوص به خود را دارند که باید به طور دقیق رعایت شود همینطور شرایط برای رسیدن به بودجه مشخص در این روش‌ها بستگی به میزان سرمایه فرد مورد نظر دارد.

مهاجرت و اخذ اقامت ایرلند

میزان رضایت مهاجران به ایرلند

یکی از دلایل رضایت افرادی که مهاجرت به این کشور را انتخاب کرده‌اند وجود سیستم‌های تفریحی بسیار مدرن در این کشور است که در سایر کشورهای بسیار محدود و یا بسیار گران دیده می‌شود این در حالی است که سرویس‌های تفریحی در کشور ایرلند از نظر هزینه ارزان و مناسب است و بهترین گزینه برای افرادی است که قصد دارند زندگی شاد و مفرحی داشته باشند. رضایت از مهاجرت به کشور ایرلند به طور کلی در زمینه تفریحی بیش از 78 درصد اعلام شده است که رقم بسیار خوبی است.

مورد دیگر از رضایت مردم از زندگی در کشور ایرلند به این صورت است که مردم این کشور رفتار بسیار خوبی با یک فرد به غیر از تبعه خود دارند و این موضوع به نوبه خود توانسته سبب جذب مهاجر به این منطقه شود.

در کشور ایرلند بیمارستان‌های دولتی و خصوصی زیادی وجود دارد که هر یک از نظر کیفیت بسیار عالی است. بیمارستان‌های دولتی این کشور در زمینه خدمت رسانی به مردم بسیار متخصص هستند و این روال سبب شده است که کار در بیمارستان‌های خصوصی این کشور نیز بیشتر از سایر کشورها باشد. ورود به کار در کشور ایرلند بر اساس مهارت افراد تعیین می‌شود و مشخص است که سیستم کاری موجود در این کشور به این صورت است که اگر شما از نظر مهارت وضعیت خوبی داشته باشید ورود به کار برای شما به هیچ عنوان سخت نخواهد بود. 

آمار مهاجران به ایرلند

آمار مهاجرانی که این کشور را برای زندگی انتخاب کرده‌اند 9 درصد بیشتر شده است. البته در این کشور زندگی بیشتر در مسیر سرمایه‌گذاری و کار دیده می‌شود و رشد جمعیت خارجی در زمینه سرمایه گذاری بیشتر شده است. 

سرمایه‌گذاری های کاربردی بر اساس بودجه دولت مشخص می‌شود و اینطور که شواهد نشان می‌دهد در این کشور سرمایه‌گذاری در ثبت شرکت بیشترین طرفدار را دارد. آمار خارجیانی که این کشور را برای زندگی انتخاب کرده‌اند در زمینه خرید ملک نیز بیشتر از سایر گروه‌ها است دلیل این امر وجود فضای گردشگری بی نظیری است که در این کشور دیده می‌شود و خود یک رکن درآمدزایی بسیار مدرن خواهد بود.

جوانانی که برای تحصیل کشور ایرلند را انتخاب می‌کنند بیشتر از قبل شده اند. این کشور دانشگاه های محدود اما با امکانات بسیار وسیع دارد که سبب می‌شود تحصیل برای جوانان رویکرد درستی داشته باشد. در نظر داشته باشید که اقامت به طور کلی دسته بندی‌های مشخصی را شکل داده است و اینطور که شواهد نشان می‌دهد اغلب افراد در ابتدا با ویزای توریستی وارد خاک این کشور می‌شوند و با دیدن فضای سبز و بی نظیری که در این کشور وجود دارد جذب شده و تصمیم به مهاجرت می‌گیرند.

مهاجرپذیری ایرلند

جزیره ایرلند سومین جزیره بزرگ در اروپا محسوب می‌شود و بیستمین جزیره بزرگ در دنیا است، این کشور عضو اتحادیه اروپا و شینگن بوده اما مالیات کم و شرایط خوب زندگی از دلایلی است که سبب می‌شود مهاجرت بیشتر صورت بگیرد و در این کشور مردم به زبان‌های انگلیسی و ایرلندی صحبت می‌کنند و این دو زبان زبان‌های رسمی کشور ایرلند محسوب می‌شوند.

کار و سرمایه‌گذاری در کشور ایرلند از دسته روش‌هایی است که بیشتر از سایر روش‌ها استقبال می‌شود به این ترتیب کشور ایرلند از بهترین کشورهایی است که اجازه می‌دهد فضای کاری خوب در این کشور حاکم شود. دولت کشور ایرلند نیاز به نیروی کار فعال و متخصص دارد به این ترتیب این گزینه را به طور دقیق و جدی پیش برده است.

شایان ذکر است که در کشور ایرلند اقامت و روش‌های اقامتی زیادی وجود دارد که هر یک به نوبه خود می‌تواند ارزشمند باشد. رشد مهاجرپذیری کشور ایرلند به نسبت سال‌های گذشته 35 درصد بیشتر شده است که رقم قابل توجهی است. در این کشور زندگی ، کار و تحصیل طبق برنامه‌ریزی‌های مشخص دنبال می‌شود.

اخذ اقامت ایرلند

اخذ اقامت این کشور بر اساس رویکردهای مشخصی ارزیابی شده است. شما برای اخذ اقامت باید در ابتدا اقامت موقت داشته باشید و سپس اقامت دائم را اخذ کنید. اقامت موقت به طور کلی چندین بخش را در نظر گرفته است و پس از سال شرایط برای اقامت دائم فراهم می‌شود. کار در این کشور می‌تواند منجر به اقامت دائم شود.

برای اخذ ویزای ایرلند باید سعی کنید در ابتدا هدف خود را مشخص نمایید و همین‌طور باید بتوانید از نظر بودجه وضعیت خوبی داشته باشید. ویزای ایرلند به طور کلی از نظر اقتصادی ارزان قیمت و مناسب است. شرایط اقامت در کشور ایرلند بر اساس رویکردهای مختلفی دیده می‌شود.

فهرست مطالب

فهرست مطالب