مهاجرت و اخذ اقامت شیلی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت شیلی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت شیلی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت شیلی
مهاجرت و اخذ اقامت شیلی

مهاجرت و اخذ اقامت شیلی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت شیلی در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت شیلی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت شیلی نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت شیلی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت شیلی

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت شیلی

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت شیلی

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت شیلی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت شیلی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

افتتاح حساب بانکی در شیلی

محتوای این صفحه عبارتند از:

اخذ پاسپورت شیلی

پاسپورت کشور شیلی به طور کلی برای کسانی لازم است که بتوانند از نظر علمی قوی باشند. کسانی که سواد بالایی دارند، در مسیرهای تحصیلی موفق شده‌اند توانسته‌اند به سود اقتصادی کشور شیلی بی افزایند و همینطور شرایط برای آنها به صورتی بوده است که از نظر کاری پیشرفت داشته‌اند می‌توانند پس از 5 سال درخواست برای پاسپورت این کشور را ارائه نمایند. 

صدور پاسپورت در این کشور برای کسانی که به جاذبه‌های طبیعی مانند جنگل‌ها و همینطور دریاچه‌ها احترام نمی‌گذارند به هیچ عنوان صورت نمی‌گیرد. از یاد نبرید که سفارت این کشور در تهران از سال 2016 شروع به کار کرده و این موضوع فضای مهاجرت به را بیشتر از قبل کرده است. مشخص است که افراد برای اخذ پاسپورت این کشور نیاز به رعایت سه موضوع مهم دارند. پاسپورت این کشور می‌تواند برای جوانان نیز صادر شود.

نخبگان کارآفرین از دیگر گزینه‌های مناسب برای اخذ پاسپورت هستند. شما برای اینکه بتوانید اصول و قوانین زندگی در این کشور را در نظر داشته باشید باید بتوانید قدمت تاریخی بسیاری از بناهای قدیمی را بررسی کنید. 

اخذ اقامت شیلی

برای اقامت در این کشور در صورتی که مدارک شما ناقص باشد و یا با نامی غیر از نام اصلی اعلام شود درخواست برای اقامت به کل رد می‌شود. درخواست ویزا باید حداکثر برای دو ماه ارائه می‌شود. شما برای درخواست اقامت کشور شیلی باید 20 روز صبر کنید. در نظر داشته باشید که فرم درخواست اولیه شما باید در کامپیوتر تکمیل شود و نیاز است که امضای الکترونیکی شما بررسی شود. 

مهم است که افراد پاسپورت با حداقل دو صفحه خالی نیاز دارند. عکس متقاضی باید در یک سال اخیر اخذ شده باشد. همه مدارک باید به صورت دقیق کامل شده باشد. هزینه‌ای که برای صدور ویزا در نظر گرفته می‌شود متفاوت است و زمانی برای پرداخت آن هم در نظر گرفته می‌شود. 

مشخص است که افراد برای اقامت در این کشور نیاز به رعایت اصول خاصی دارند. هر شخص باید تمکن مالی خود را ارائه کند.

اخذ ویزای شیلی

مدارکی که برای اخذ ویزای کشور شیلی نیاز است از قرار زیر است:

هر شخص باید پاسپورت با حداقل اعتبار 6 ماهه داشته باشد. نیاز است که فرم تکمیل شده و تایپ شده به همراه آدرس اعلام شود. در صورتی که دعوت‌نامه رسمی برای شما صادر شده باشد نیاز به کپی از کارت شناسایی و پاسپورت دعوت کننده به همراه آدرس و تلفن دارید. در صورتی که دعوت‌نامه ندارید نیاز است که نامه به زبان انگلیسی یا اسپانیایی در نظر گرفته شود به این ترتیب هدف از سفر مشخص شود.

همه افراد باید گواهی عدم سوء پیشینه داشته باشند. این موضوع برای کارکنان دانشگاه‌ها و موسسات و مدیران ارشد نیاز نخواهد بود. کپی از صفحه اول پاسپورت نیاز است. بلیط هواپیما و همینطور شرایط رزرو هتل نیاز است. همچنین به سند تمکن مالی توسط بانک تأیید و مهر شده، گواهی اشتغال به کار یا تحصیل، 2 قطعه عکس 3 در 4 نیاز است.

افتتاح حساب بانکی در شیلی

شهرهای مهاجر پذیر شیلی

در صورتی که قصد دارید در کشور شیلی زندگی کنید شهر زیبای والپارایسو بهترین است. این شهر به رنگ بنفش طراحی شده است و آنقدر زیباست که قطعاً بهترین منطقه گردشگری بوده و می‌تواند یکی از گزینه‌های بسیار عالی محسوب شود. 

پوتره شهری سرسبز است که کمتر مهاجری در آن دیده می‌شود. این شهر دارای ساختمان‌های سفید و البته که شرایط برای گردشگری بسیار عالی است. این شهر دارای بخش کشاورزی بسیار خوبی است به طور کلی بازدید از این شهر می‌تواند بسیار جذاب باشد.

در هر صورت وضعیت شهری در این منطقه بسیار زیبا است و البته که مهاجرت به این منطقه ساختار بسیار دقیقی دارد. شما می‌بایست بتوانید در مسیر گردشگری این بخش همه اصول را رعایت نمایید.

مهاجرپذیری شیلی

مهاجرت به کشور شیلی بیشتر شده است و این موضوع بخش مهمی از روند اقتصادی این کشور را پوشش داده است. این کشور در لیست کشورهایی قرار دارد که شما با خرید ملک و همینطور اجاره خانه می‌توانید به سادگی شرایط مهاجرتی به این کشور را پیش بگیرید.

وضعیت مهاجرپذیری کشور شیلی در سال‌های اخیر بهتر شده است و شهرداری اعلام کرده است که هر شخص می‌تواند به سادگی با خرید ملک مورد نظر  و افتتاح حساب در به این کشور مهاجرت کند.

شما برای مهاجرت به شیلی می‌توانید ثبت شرکت و به طور کلی سرمایه‌گذاری‌های خاصی داشته باشید. سرمایه‌گذاری‌های کلان بین‌المللی در این کشور توسط گروهی از ایرانیان صورت گرفته است. 

میزان رضایت مهاجران به شیلی

رضایت مهاجران در این کشور روز به روز بر اساس رتبه‌های اقتصادی بیشتر می‌شود. حقیقت امر این است که شما با مهاجرت به این کشور می‌توانید اقامت دائم داشته باشید، به شما اجازه داده می‌شود که افتتاح حساب بانکی در بهترین بانک شیلی داشته باشید. شرایط برای کار و تحصیل شما به خوبی فراهم می‌شود.

می‌توانید در کشورهای آمریکایی تردد کنید و این موضوع یکی از مهمترین دلایل مهاجرت به کشور شیلی بوده و رضایت بیش از 71 درصد از مهاجران را شکل داده است. شما به طور دائم نیاز به حضور فیزیکی ندارید این موضوع شرایط زندگی در این کشور را برای شما بسیار آسانتر می‌کند. به سادگی به شما این امکان داده می‌شود که اقامت دائم و پاسپورت کشور شیلی را پس از 5 سال داشته باشید.

آمار مهاجران به شیلی

آمار مهاجرانی که به کشور شیلی سفر می‌کنند 11 درصد بیشتر از دوره‌های گذشته اعلام شده است. مشخص است که رتبه‌های مهاجرتی به این کشور می‌تواند بر اساس خدمات سرمایه‌گذاری مشخص شود. 

فعالیت شرکتی در این کشور می‌تواند سود خوبی داشته باشند. حق شهروندی نیز سبب شده است که آمار مهاجران به کشور شیلی بیشتر از گذشته باشد. 

در این کشور به حقوق شهروندان احترام بسیاری گذاشته می شود و شما می توانید برای موارد اجتماعی و فرهنگی روی این کشور حساب کنید. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ثبتا در ارتباط باشید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب