مهاجرت و اخذ اقامت فنلاند

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت فنلاند را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت فنلاند را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت فنلاند
مهاجرت و اخذ اقامت فنلاند

مهاجرت و اخذ اقامت فنلاند

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت فنلاند در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت فنلاند را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت فنلاند نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت فنلاند میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت فنلاند

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت فنلاند

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت فنلاند

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت فنلاند میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت فنلاند را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت فنلاند

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه

فنلاند همگام با داشتن طبیعت زیبای جنگلی، از شرایط اقتصادی مناسب و رفاه اجتماعی بالا برخوردار است. به همین جهت افراد زیادی این کشور را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب می‌کنند. 

اقتصاد فنلاند به شدت وابسته به صادرات است. شاخص فساد اقتصادی در این کشور بسیار کم بوده و به عنوان یکی از کشورهای نمونه در این زمینه شناخته می‌شود.

نرخ بیکاری در فنلاند کمتر از 7 درصد است. بنابراین با توجه به مولفه‌های مناسبی که این کشور برای کار و زندگی دارد، می‌تواند گزینه مناسبی برای مهاجرت محسوب‌شود.

روش‌‌های مهاجرت به فنلاند

 اولین قدم برای مهاجرت به فنلاند شناخت روش‌های مهاجرتی به این کشور است. برخی از روش‌ها به اخذ اقامت دائم و برخی از آنها به اخذ اقامت موقت منجر می‌شوند.

 به‌هر‌حال تعدادی از رایج‌ترین روش‌های مهاجرتی به فنلاند عبارت‌اند از:

  • مهاجرت از طریق تحصیل
  • مهاجرت از طریق کار
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری
  • مهاجرت از طریق پناهندگی

مهاجرپذیری فنلاند

براساس آخرین اخبار اعلام‌شده در وب سایت اداره آمار فنلاند، مهاجرت به این کشور از سال 1991 تا سال 2019 روند افزایشی داشته‌است. به عبارتی تعداد افرادی که از کشورهای مختلف به فنلاند مهاجرت کرده‌اند به طور متوسط از بیست و پنج هزار نفر، اکنون به بیش از دویست و پنجاه هزار نفر در سال رسیده‌اند. 

بیشترین کشورهای مهاجر فرست به فنلاند به ترتیب عبارت بوده‌اند از؛ استونی، روسیه، عراق، چین و غیره. بنابراین با توجه به آمار بالای مهاجرت به این کشور و سعی دولت در اسکان صحیح آنها در میان بافت‌های جمعیتی، می‌توان نتیجه گرفت که میزان مهاجرپذیری این کشور رشد مناسبی داشته‌است. تقریبا پنجاه و چهار درصد از جمعیت مهاجر خارجی در فنلاند، زیر 15 سال سن دارند و به دلایل خانوادگی (ازدواج، عشق و پیوستن به سایر اعضای خانواده) به این کشور مهاجرت‌کرده‌اند. همچنین حدود هشت درصد از مهاجران فنلاند که اغلب آنها را مردها تشکیل می‌دهند؛ برای تحصیل و یا کار به این کشور مهاجرت می‌کنند. 

مهاجرت و اخذ اقامت فنلاند

بهترین مقاصد مهاجرتی فنلاند

فنلاند کشوری زیبا و بسیار امن برای مهاجرت و زندگی محسوب می‌شود. با این وجود تعدادی از شهرهای آن مقصد مهاجرتی بهتری نسبت به سایر مکان‌های فنلاند است. 

هلسینکی؛ پایتخت این کشور است. زندگی در اینجا به معنای نزدیک بودن به وسایل حمل و نقل عمومی، کافی‌شاپ‌ها، بازارهای شبانه روزی و زندگی مدرن است. رووانیمی؛ بزرگترین مرکز جمعیتی در نزدیکی دایره قطب شمال است. به عبارتی نزدیک شصت هزار نفر جمعیت دارد. 

اولو؛ شهری تاریخی و مملو از معماری نئوکلاسیک است. شهری بی نظیر برای زندگی محسوب می‌شود اما از زمستان‌های سرد برخوردار است. اسپو؛ جایگزین ارزان‌تری برای زندگی در شهری شبیه به هلسینکی است با این تفاوت که این شهر  جمعیت کمتری دارد؛ اما معماری آن بسیار زیبا و دسترسی به امکانات در این شهر راحت است.

مهاجرت به فنلاند و هزینه‌های زندگی در آن

هزینه‌ی زندگی در در این کشور به طور کلی به سبک زندگی شخص و محل اقامت وی در این کشور بستگی دارد. با این وجود بیشتر هزینه‌های لازم جهت زندگی در این کشور ابتدا به تامین مواد غذایی سپس به اجاره خانه تعلق دارد.

در فنلاند پرداخت کلیه‌ی هزینه‌های کالا و خدمات با پرداخت مالیات همراه است. به عبارتی مالیات و هزینه‌ی کالا به صورت یکجا به مصرف کننده ارائه می‌شود. این مالیات‌ها به تامین بودجه رفاه اجتماعی فنلاند اختصاص می‌یابد.

اخذ اقامت و تابعیت در فنلاند

اخذ اقامت در فنلاند به دو نوع اقامت اول و دوم تقسیم می‌شود. افراد هنگامی برای نخستین بار در این کشور درخواست اقامت می‌دهند، مدت اعتبار اقامت اول آنها به این بستگی دارد که با کمک کدام روش مهاجرتی (کار، تحصیل، دلایل خانوادگی و…)  اقدام به مهاجرت کرده‌باشند. همچنین افراد باید شخصا درخواست اقامت کنند. به این معنی که هیچکس نمی‌تواند حتی برای همسر و یا کارمند خود درخواست اقامت کند.

 پس از اتمام اجازه اقامت اول در صورت واجد شرایط بودن می‌توانید برای تمدید اقامت خود اقدام‌کنید. به طور معمول اقامت موقت تا چهار سال قابل تمدید است. پس از آن افراد می‌توانند برای دریافت اقامت دوم یا همان اقامت دائم درخواست کنند. این نکته را فراموش نکنید؛ که درخواست تمدید اجازه اقامت بهتر است 3 ماه قبل از پایان یافتن اقامت قبلی انجام شود. همچنین افراد پس از پنج سال اقامت دائم می‌توانند تابعیت فنلاند را کسب کنند. البته باید تعدادی از شرایط زیر را به هنگام ارائه درخواست داشته باشد:

  • بیش از 18 سال سن داشته باشند.
  • از تمکن مالی کافی برخوردار باشند.
  • به یکی از زبان‌های فنلاندی و سوئدی تسلط داشته باشند.
  • سوءپیشینه نداشته باشند.

اخذ پاسپورت فنلاند

براساس آخرین رتبه بندی بین‌المللی پاسپورت کشورها، در وب سایت passportindex، پاسپورت کشور فنلاند در رتبه‌ی سوم جهان و هم‌تراز با پاسپورت کشور اسپانیا قرار دارد. اعتبار این پاسپورت‌ها بر اساس قدرت آنها، جهت سفر به کشورهای بدون نیاز به ویزا تعیین شده‌است. 

با کمک پاسپورت فنلاند افراد می‌توانند به 97 کشور دنیا بدون نیاز به ویزا سفر کنند. همچنین می‌توانند؛ به 35 کشور با کمک ویزا در بدو ورود رفت و آمد کنند. امکان اخذ پاسپورت فنلاند برای افرادی وجود دارد؛ که توانسته‌اند تابعیت فنلاند را کسب کنند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب