مهاجرت و اخذ اقامت قبرس

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت قبرس را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت قبرس را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۴ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت قبرس
مهاجرت و اخذ اقامت قبرس

مهاجرت و اخذ اقامت قبرس

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت قبرس در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت قبرس را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت قبرس نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت قبرس میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت قبرس

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت قبرس

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت قبرس

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت قبرس میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت قبرس را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت قبرس

محتوای این صفحه عبارتند از:

مهاجرپذیری قبرس

شاید برای شما هم سوال باشد که چرا این روزها مهاجرت به کشور قبرس بیشتر از قبل شده است؟ این موضوع از چندین حیث قابل ارزیابی است. این کشور توانسته سیستم بهداشت و درمان خود را در وضعیت استاندارد قرار دهد به این ترتیب افرادی که در این کشور زندگی می کنند به طور کلی از نظر بهداشت و درمان در وضعیت خوبی قرار دارند.

دولت در آخرین گزارش خود اعلام کرده است که برخی از پروژه های دولتی این منطقه در شرف پیاده سازی است به این ترتیب سیاستی در نظر گرفته است که افراد سرمایه گذار بتوانند به کشور قبرس ورود نمایند و از طرفی سیستم های علمی در قبرس نیز به روز و ایده آل است و این روال به نوبه خود توانسته به جذب دانشجویان نخبه منجر شود برای داشتن یک کشور قدرتمند نیاز به جوانان قدرتمند است.

بررسی‌ها نشان می دهد که این کشور یکی از بهترین کشورهایی است که در زمینه علمی توانسته رتبه خوبی داشته باشد. این کشور در طی سال‌های اخیر توانسته سیستم مهاجرپذیری خود را بیش از 89 درصد اعلام نماید. اینطور که مشخص شده است قبرس می تواند برای افرادی که به دنبال کار هستند نیز گزینه خوبی باشد، در ابتدا مهاجران کمی قبرس را گزینه خوب برای زندگی می دانستند اما امروزه روال مهاجرپذیری بهتر از قبل شده است. اقامت این کشور پس از سه سال فراهم می شود.

راحت‌ترین روش مهاجرت به قبرس

یکی از روش های بسیار آسان برای مهاجرت به کشور قبرس از طریق ازدواج با یک فرد از تبعه کشور قبرس است. در این روش به طور کلی شرایط سخت تنها اثبات واقعی بودن ازدواج شما است.

اما یکی دیگر از روش هایی که سبب می شود به سادگی و به سرعت به کشور قبرس ورود نمایید تحصیل است. در سال های قبل افراد اغلب قبرس اروپایی را برای تحصیل انتخاب می کردند اما امروزه این موضوع تغییرات زیادی داشته است و مبرهن است که کشور قبرس نیز سیستم های تحصیلی خود را بهبود بخشیده است.

در نظر داشته باشید که یکی دیگر از روش های ساده برای مهاجرت به این کشور خرید ملک است که البته نیاز به رعایت یک سری قوانین دقیق دارد. ما مهاجرت از طریق کار و تخصص را یک روش پیچیده طبقه بندی کرده ایم. همچنین ثبت شرکت در کشور قبرس دسته بندی های مختلفی دارد.

میزان رضایت مهاجران به قبرس

پیش از اقدام به مهاجرت به یک کشور آنچه بسیار مهم است میزان رضایت افرادی است که پیش از شما به آن کشور سفر کرده اند در این زمینه بخش بندی های مختلفی دیده می شود. اول اینکه رضایت افراد از آب و هوای مطبوع کشور قبرس بسیار بالا است و در حدود 96 درصد اعلام شده است که البته شاید تابستان ها برای شما کمی گرم به نظر برسد.

افرادی که مهاجرت به این کشور را انتخاب کرده اند معتقد هستند که هزینه زندگی در وضعیت نرمال قرار دارد و این موضوع از دیگر دلایلی است که مردم این کشور را برای زندگی انتخاب می کنند در این کشور درآمد یک کارگر ساده کفاف زندگی را می دهد و بسیار عالی است.

یکی از دلایل مهاجرت برای برخی از مالکان بین‌المللی، خانه های مجلل است. این گروه یک سری مجموعه های تشویقی را در اختیار مهاجران قرار می دهد که شامل معافیت های مالیاتی،سند حقوقی با نصف قیمت و … است که می تواند در خرید خانه در کشور قبرس به مهاجران بسیار یاری کند.

مراقبت های پزشکی نیز در این کشور رایگان است، این موضوع برای کسانی که در قبرس مشغول به کار با درآمد پایین هستند شامل درمان های رایگان و کمک هزینه های درمانی نیز می شود. 

مهاجرت و اخذ اقامت قبرس

آمار مهاجران به قبرس

آمار مهاجرانی که کشور قبرس را برای زندگی انتخاب کرده‌اند بیشتر در مسیر خرید خانه دیده می شود. این کشور طبق سیاست های جدید خود اعلام کرده است که خرید خانه در کشور قبرس و گرفتن اقامت به شکلی دنبال می شود که سبب معافیت های مالیاتی و تشویق افراد به زندگی در کشور قبرس است.

استانداردهای ساخت‌وساز برای کشور قبرس به صورتی دنبال شده است که می‌تواند بسیار ارزشمند باشد. بررسی ها نشان می دهد که برای ورود به قبرس باید بتوانید یکی از روش های موجود را انتخاب کنید. کار در کشور قبرس به طور کلی کمی سخت پیدا می شود. برای کاریابی نیاز به رعایت یک سری اصول است.

آمار مهاجران ایرانی در سال 2020 در حدود 26 درصد بیشتر از سال گذشته پیش بینی شده است این موضوع یک دلیل بسیار مهم دارد، نرخ جرم در این کشور پایین است و فضای زندگی آنقدر آرام و به دور از تشویش است که می تواند یک گزینه بسیار خوب محسوب شود. 

شهرهای مهاجر پذیر قبرس

شهر نیکوزیای جنوبی یکی از شهرهای بسیار مشهور و پایتخت قبرس محسوب می شود و تنها شهر غیر ساحلی این کشور است. این شهر بسیار مدرن طراحی شده است و دارای ادارات دولتی و شرکت های متعدد خارجی است.

 در این شهر دانشگاه های مشهور و همینطور مراکز اقتصادی زیادی دیده می شود. بیشتر افرادی که قبرس را برای مهاجرت انتخاب می کنند این شهر را گزینه خوبی می دانند. هزینه اقامت در این کشور مناسب است.

اخذ ویزای قبرس

  • برای اخذ ویزای قبرس شرایط زیر را در نظر داشته باشید:
  • ویزا برای کسانی که سابقه کیفری دارند به سختی صادر می شود.
  • دولت در دوره های زمانی مختلف شرایط خوبی ایجاد می کند.
  • اینطور که شواهد نشان می دهد شرایط تحصیل برای افرادی که از نظر رزومه قوی هستند بسیار عالی است.
  • افرادی که بورسیه تحصیل دارند می توانند ویزای این کشور را اخذ نمایند.
  • قبرس یک کشور قدرتمند در زمینه کسب و کار محسوب می‌شود اما اخذ ویزای کاری این کشور پیچیده است.

اخذ اقامت قبرس

  • اقامت موقت دسته بندی های مختلفی دارد اما آنچه مهم است اتمام زمان اقامت و بازگشت به کشور مبدأ است.
  • هزینه هایی که برای اقامت دیده می شود بر اساس نوع زندگی فرق دارد.
  • اقامت دائم پس از 5 سال مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  • افرادی که سبب تشویش عمومی در قبرس جنوبی شده اند واجد شرایط اقامت دائم این کشور نیستند.
  • قبرس یکی از کشور های عالی برای سرمایه گذاری است و سبب اقامت دائم این کشور می شود.

فهرست مطالب

فهرست مطالب