مهاجرت و اخذ اقامت موریتانی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت موریتانی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت موریتانی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت موریتانی
مهاجرت و اخذ اقامت موریتانی

مهاجرت و اخذ اقامت موریتانی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت موریتانی در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت موریتانی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت موریتانی نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت موریتانی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت موریتانی

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت موریتانی

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت موریتانی

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت موریتانی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت موریتانی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت موریتانی

محتوای این صفحه عبارتند از:

اخذ اقامت موریتانی

 غالبا مشاغل معدن‌کاری در اطراف منطقه نواکچوت وجود دارد که دارای معادن غنی از فسفات است که می‌تواند باعث ایجاد مشاغل خارجی شود و آهن به عنوان یکی از صادرات اصلی کشور است.

برخی از مهاجران برای تدریس به آنجا می‌آیند و به اگر به زبان  فرانسوی تسلط دارید، ممکن است بتوانید در نواکچوت کار پیدا کنید.

همچنین در این منطقه چند کار پزشکی وجود دارد و بیشتر افراد دارای مدارک تحصیلی کشورهای اروپایی هستند و می‌توانند مراقبت‌های بهداشتی را برای ساکنان نواکچوت ارائه دهند.

همانطور که انتظار می رود حقوق و دستمزد در این کشور بالا نیست، گرچه هزینه زندگی بسیار ارزان است، موریتانی یکی از کشورهایی است که کمترین هزینه زندگی در جهان را دارد

شهرهای مهاجر پذیر موریتانی

تقریباً کمتر از 60٪ از مردم ساکن موریتانی در یک شهر بزرگ ساکن هستند. پایتخت کشور نواکچوت با بیش از یک میلیون نفر در آنجا ساکن است. نواکچوت همچنین به عنوان مراکز اداری و اقتصادی موریتانی فعالیت می‌کند. 

بزرگترین شهر نوادیبو با تنها 73،000 اما 100،000 در منطقه بزرگ مترو قرار دارد. شهرهای نعما و کائدی اندازه جمعیتی قابل مقایسه با نوادیبو دارند.

مهاجرپذیری موریتانی

موریتانی، رسما جمهوری اسلامی موریتانی، کشوری در منطقه مغرب در غرب آفریقا است که هم مرز با اقیانوس اطلس، صحرای غربی، الجزایر، مالی و سنگال است. نام آن از پادشاهی بربر Mauretania گرفته شده‌ است، که در مراکش امروزی وجود داشته است.

این کشور در امتداد سواحل آتلانتیک شمالی آفریقا واقع شده و مرزهای آن با صحرای غربی، الجزایر، مالی و سنگال مشترک است. موریتانی بیست و  هفتمین کشور بزرگ جهان است که 397،700 مایل مربع (1.03 میلیون کیلومتر مربع) مساحت آن را پوشش می‌دهد. با وجود اندازه، موریتانی یکی از کشورهای پرجمعیت و پر جمعیت جهان است که فقط 10 نفر در هر مایل مربع (4 نفر در هر کیلومتر مربع) دارند و با وجود 21مین کشور بزرگترین کشور، با 186 امین رتبه جهان ، با ابعادی قابل مقایسه با مصر.

مهاجرت و اخذ اقامت موریتانی

روش‌ های مهاجرت به موریتانی

موریتانی به طور کلی یکی از امن‌ترین کشورها در آفریقا ، به ویژه منطقه ساحلی از سنگال تا مراکش است، اما منطقه توریستی که قبلاً مشهور بود، ادارار به دلایل امنیتی در زمان نوشتن محدود نبود.

کلیه شهروندان آمریکایی که به موریتانی سفر می‌کنند باید قبل از ورود ویزا داشته باشند . این شرط بدون در نظر گرفتن هدف سفر صدق می‌کند، بنابراین مسافرانی که به عنوان گردشگر یا برای اهداف تجاری از این کشور بازدید می‌کنند، باید ویزا برای ورود خود داشته باشند.

میزان رضایت مهاجران به موریتانی

کشاورزی و دامداری معیشت بیشتر مردم در موریتانی است. براساس ذخایر نفتی آن در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری خارجی قابل توجهی در کشور انجام شده است. مقدار قابل توجهی سنگ آهن در موریتانی وجود دارد که نیمی از صادرات آنها را تشکیل می‌دهد، اما تقاضا برای آن به آرامی در حال کاهش است. 

آبهای ساحلی برخی از بهترین مناطق برای ماهیگیری در جهان در این کشور موجود است، اما آنها بیشتر توسط خارجی‌ها اداره می‌شوند که سعی در کسب سود خود دارند. 

آمار مهاجران به موریتانی

نرخ رشد تقریباً منحصر به فرد است زیرا 4.67 کودک به طور متوسط، توسط زنان موریتانی به دنیا می‌آیند. اقداماتی برای افزایش آموزش درباره برنامه ریزی خانواده و پیشگیری از بارداری انجام شده است. اقامت موریتانی با اجاره خانه در شرایط ایده‌آل در صورتی که دارای موقعیت شغلی مشخص باشید، مناسب خواهد بود.

 پیش‌بینی‌های فعلی معتقد است که نرخ رشد سالانه در سال 2022 به حدود 2.72٪ خواهد رسید. در واقع احتمالاً در این مدت جمعیت موریتانی دو برابر خواهند شد. طبق این پیش‌بینی‌ها ، جمعیت موریتانی تا سال 2022 نزدیک به 6،076،668 خواهد رسید.

اخذ پاسپورت موریتانی

نواکچوت مرکز اصلی مراقبت های بهداشتی در موریتانی است، بیمارستان بزرگ ملی موریتانی امکانات جدیدی را ارائه داده است. مهاجران می توانند به یکی از کلینیک‌های خصوصی شهر مراجعه کنند، گرچه هزینه این خدمات می‌تواند گران باشند، بنابراین دریافت پوشش مناسب بیمه در این کشور ضروری است.

موریتانی‌ها مهمان نواز و خون گرم هستند، همچنین نرخ جرم و جنایت در سطح شهر متوسط وجود دارد.

همچنین شایان ذکر است که  به عنوان یک کشور مسلمان، یک یک فرهنگ متفاوت در این کشور وجود دارد. یادگیری آداب و رسوم محلی و پیروی از آنها برای مهاجران بسیار مهم است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب