مهاجرت و اخذ اقامت چین

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت چین را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت چین را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت چین
مهاجرت و اخذ اقامت چین

مهاجرت و اخذ اقامت چین

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت چین در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت چین را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت چین نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت چین میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت چین

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت چین

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت چین

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت چین میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت چین را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت چین

محتوای این صفحه عبارتند از:

مهاجرت و اخذ اقامت چین

با توجه به درخواست بالای متقاضیان بر آن شدیم تا راه های اخذ اقامت چین را مورد بررسی قرار دهیم و شما را از آخرین قوانین آگاه کنیم. آیا چین کشوری مهاجرپذیر است؟ راه های اخذ اقامت چین کدام ها هستند؟ هزینه زندگی و درآمد در چین به چه نحوی است؟

کشور چین با رشد اقتصادی خود توانست در 2021 همانند قبل، در لیست کشورهای معتبر از لحاظ اقتصادی قرار بگیرد. اما اینکه این کشور تا چه حد برای یک مهاجر می تواند گزینه ای معقولانه به حساب آید در این گزارش که موسسه ثبتی، حقوقی و بین الملل ثبتا تهیه شده مورد بررسی قرار می گیرد.

بر این اساس مشاوران و کارشناسان موسسه ثبتا با تهیه این گزارش قصد بررسی مواردی را دارند که موجب مهاجرت مهاجران تحصیلی و شغلی و سرمایه گذاری به این کشور ابرقدرت جهانی شده است.

 اگر درصدد مهاجرت به این کشور پهناور و علاقمند به چگونگی مهاجرت و اخذ اقامت این کشور می باشید، مطالعه این گزارش را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

مهاجرت به چین در 2021

راه های اخذ اقامت چین در سال 2021 معادل با ملیت چینی نمی باشد و این کشور، افراد دو تابعیتی را به رسمیت نمی شناسد. همچنین شخص نباید در سال کمتر از 3 ماه و در 5 سال کمتر از 1 سال در این کشور اقامت داشته باشد به جز در موارد خاص که باید به تائید دفتر امنیت عمومی این کشور برسد.

در سالیان اخیر به دلیل رشد اقتصادی چین، مهاجرت به چین بیشتر شده است. جهت گرفتن اقامت دائم چین باید یکی از الزامات زیر را دارا باشید:

  • کارشناس حرفه ای که دارای پست مهم و حساس در خصوص ترویج توسعه اقتصادی، علمی و فن آوری در چین باشد.
  • کار برجسته ای در چین انجام داده باشد.
  • سرمایه گذاری مستقیم در این کشور بیش از 500000$ (دلار آمریکا)
  • افرادی که خانواده ای مثل پدر یا مادر یا فرزند در چین داشته باشند.

ابتدا باید درخواست اخذ اقامت چین را به اداره امنیت عمومی به همراه اسناد مربوطه ارائه داد. سازمان امنیت عمومی براساس پیش نیازها شرایط را مورد بررسی قرار داده و وزارت امنیت عمومی ظرف مدت 6 ماه پاسخ درخواست متقاضی را اعلام می کند.

مزایای کارت سبز چین

مزایای اخذ کارت سبز چین در سال 2021 شامل موارد زیر می شود:

  • اقامت در چین برای مدت زمان نامحدود
  • می توانید بدون اخذ ویزا کشور را ترک و سپس مراجعه نمایید.

مواردی که سبب ابطال اقامت از طریق تمکن مالی چین می شود:

  • امنیت ملی و منافع ملی کشور چین را به خطر بیاندازید.
  • جرمی مرتکب شده که قاضی حکم به اخراج شخص کند.
  • هنگام تحویل مدارک جهت اخذ اقامت تقلبی صورت پذیرفته باشد.
  • اقامت در چین در کمتر از مدت زمان تعیین شده
مهاجرت و اخذ اقامت چین

قانون تابعیت جمهوری خلق چین

تابعیت کشور چین از طریق تولد ایجاد میشود در صورتی که حداقل یکی از پدر یا مادر تابعیت چین را داشته باشند. با توجه به قانون جمهوری خلق چین در ملیت،چین تابعیت دوگانه را برای هر یک از شهروندان خود به رسمیت نمی شناسد؛ 

خارجی ها میتوانند برای اقامت دائم برای همسرانشان درخواست دهند در صورتی که:

۱-همسران شهروندان چینی
۲-ازدواج هایی که به مدت 5 سال بطول انجامیده
۳-به مدت 5 سال متوالی در جمهوری چین ، مدت اقامت در این کشور کمتر از 9 ماه نباشد.

رضایت مندی مهاجران در کشور چین

میزان رضایت مندی مهاجران از مهاجرت به کشور چین در حدود 50 درصد است. این میزان به نسبت رضایتمندی مهاجران در کشورهای اروپایی چندان بالا نمی باشد اما پایین بودن هزینه های تحصیل و هزینه زندگی در چین به عنوان یک امتیاز مثبت در نظر گرفته می شود. 

میزان رضایتمندی مهاجران تحصیلی که در دانشگاه های زبان چینی تحصیل کرده اند در حدود 89 درصد می باشد. متقاضیان فراوانی از کشور ایران اقدام به مهاجرت به این کشور کرده اند.

 این افراد بنا به شباهت های آب و هوایی و پایین بودن هزینه های اجاره مسکن و اقامت در مناطق شمالی و مرکزی این کشور زندگی می کنند. به طور کلی شرایط زندگی در این مناطق برای ایرانیان بیسار مناسب است. کشور مهاجرپذیر چین علی رغم جمعیت زیاد این کشور دارای سیستم های درآمدزایی فراوان و فرصت های شغلی برای متقاضیان است. 

این کشور در فهرست 10 کشور مهاجرپذیر برای مهاجران ایرانی قرار دارد. در سال 2017 بیشترین میزان مهاجرت از کشور ایران به این کشور بوده است. مهاجران ایرانی سعی می کنند در ۶ ماه اول ورود به این کشور به فراگیری زبان چینی اقدام کنند.

شرایط اخذ گرین کارت یا کارت اقامت دائم چین

مجوز اقامت دائم کشور چین برای افراد زیر 18 سال برای مدت 5 سال و برای افراد بالای 18 سال برای مدت 10 سال اعتبار دارد. 

متقاضی با در دست داشتن گرین کارت چین می تواند آزادانه و بدون نیاز به ویزا به این کشور رفت و آمد کند. از دیگر مزیت های این کارت می توان به اقامت نامحدود متقاضی در چین اشاره کرد. 

متقاضی برای اخذ گرین کارت و یا کارت اقامت دائم چین باید دارای شرایط زیر باشد:

  • متقاضی دارای سوپیشینه نباشد و در این کشور مرتکب جرم و جنایتی نشده باشد.
  • متقاضی در یک شغل سطح بالا در چین اشتغال داشته باشد.
  • متقاضی دارای تخصص و مهارت حرفه ای باشد که کشور چین به آن نیاز داشته باشد.
  • متقاضی همسر یک شهروند و تبعه کشور چین باشد.
  • متقاضی فرزند زیر 18 سال و مجرد پدر و مادر تبعه و شهروند چین باشد.
  • متقاضی بیشتر از 60 سال داشته باشد و همه اعضا خانواده درجه یک وی در چین زندگی کنند.

مدارک لازم برای اخذ اقامت دائم چین

متقاضی اخذ اقامت دائم و تابعیت چین باید تابعیت فعلی خود را ترک کند. 

کشور چین تابعیت مضاعف را قانونی و رسمی نمی شناسد. متقاضی باید درخواست اخذ اقامت دائم این کشور و مدارک لازم را به اداره امنیت عمومی ارائه دهد.

 اداره امنیت عمومی پس از بررسی مدارک متقاضی در ظرف مدت 6 ماه نتیجه درخواست را به متقاضی اعلام می کند. متقاضی دریافت اقامت کشور چین باید این مدارک را ارائه کند:

  • فرم تکمیل شده درخواست اقامت دائم کشور چین
  • قرارداد کاری و مجوز کار از طرف کارفرما
  • پاسپورت متقاضی به همراه ویزای ورود به کشور چین
  • مجوز اقامت موقت تائید شده از دفتر امنیت عمومی
  • نتیجه آزمایش های پزشکی
  • رسید پرداخت هزینه درخواست
  • عکس در اندازه عکس پاسپورت

فهرست مطالب

فهرست مطالب