مهاجرت و اخذ اقامت کانادا

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت کانادا را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت کانادا را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت کانادا
مهاجرت و اخذ اقامت کانادا

مهاجرت و اخذ اقامت کانادا

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت کانادا در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت کانادا را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت کانادا نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت کانادا میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت کانادا

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت کانادا

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت کانادا

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت کانادا میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت کانادا را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت کانادا

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه

به‌طور ‌کلی نرخ بیکاری در کانادا، طی ده سال گذشته، روند کاهشی داشته است؛ این مسئله نشان می‌دهد که این کشور به نوبه خود توانسته در لیست کشورهای ایده‌آل از نظر کار قرار بگیرد. یافتن کارفرما در کانادا کار آسانی نیست؛ اما روش‌های دیگر از جمله خوداشتغالی یا به‌کارگیری تخصص‌های فردی می‌تواند روش‌های مناسبی برای مهاجرت به کانادا محسوب شود. در نظر داشته باشید که اخذ ویزای این کشور بین 1 الی 9 ماه، بسته به نوع ویزای درخواستی، زمان نیاز دارد.

مهاجرت به کانادا در حال حاضر، بیشترین متقاضیان را در جهان به خود اختصاص داده است. رشد حدود 60 درصدی آمار مهاجران به این کشور، نشان‌دهنده شرایط مطلوب این کشور برای کار و زندگی است.

اگر شما قصد مهاجرت به این کشور را داشته باشید باید حتماً از امتیاز زبان انگلیسی برخوردار باشید و همچنین علاوه بر تمکن مالی، مدرک تحصیلی یا مهارت شغلی عالی کسب کرده باشید. مهاجرت به کشور کانادا بدون داشتن شرایط فوق تقریباً غیرممکن است؛ مگر آن‌که فرد مهاجر از طریق ازدواج یا دعوتنامه خویشاوندان به این کشور مهاجرت کند که البته این روش مهاجرتی قوانین خاص خود را دارد.

روش‌های مهاجرت به کانادا

روش‌های مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. به عنوان مثال یکی از روش‌های بسیار مهم، مهاجرت به کانادا با هدف سرمایه‌گذاری است. این موضوع را به طور دقیق برای بار اول در این بخش بررسی می‌کنیم در نظر داشته باشید که به طور کلی افرادی که قصد سرمایه‌گذاری، خرید ملک، ثبت شرکت و همینطور کار و کارآفرینی را دارند استان کبک کانادا را انتخاب می‌کنند.

از دیگر روش‌های مهاجرت می‌تواند کارآفرینی استانی باشد. استفاده از واژه استانی در این بخش عمدأ آمده است تا متوجه شوید هر یک از استان‌های این کشور شرایط مربوط به خود را برای کارآفرینی دارند و شرایط هرگز یکسان نخواهد بود.

مهاجرت به این کشور از طریق تخصص از دیگر روش‌های موجود است که البته در لیست مهاجرت‌های کاری قرار می‌گیرد. در این روش آنچه اهمیت دارد تخصص فرد و همینطور سواد وی است. ویزای تحصیلی و دانشجویی از دیگر روش‌های مهاجرت به کانادا محسوب می‌شود که در لیست روش‌های سریع قرار می‌گیرد. اقامت در این روش موقتی است و مربوط به طول تحصیل افراد خواهد بود.

راحت‌ترین روش مهاجرت به کانادا

راحت‌ترین روش مهاجرت سرمایه‌گذاری است، در این روش اگر شما از نظر بودجه در وضعیت خوبی قرار داشته باشید در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید وارد خاک این کشور شده و پس از گذشت دوره مشخص شرایط برای ورود خانواده شما فراهم شده است.

مهاجرت به این کشور از طریق تحصیل از دیگر روش‌های خوب محسوب می‌شود به این دلیل که در صورت وجود دعوت‌نامه از سوی دانشگاه صدور ویزا بسیار سریع خواهد بود. از دیگر روش‌های راحت برای ورود به این کشور ازدواج است که با فرد کانادایی صورت گرفته و سبب می‌شود که به سرعت بتوانید وارد خاک این کشور شوید.

بنابراین اگر می‌خواهید نگاهی دقیق و درست به روش آسان مهاجرت به این کشور داشته باشید باید به خودتان نگاه کنید، همه چیز بستگی به شرایط شما دارد افرادی که از نظر تحصیل و سابقه کار ضعیف هستند؛ اما از بودجه خوبی برخوردارند، می‌توانند به سراغ مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه بروند این در حالی است که اگر فرد از نظر بودجه در وضعیت خوبی نباشد؛ اما از سطح علمی خوبی برخوردار باشد باید سعی کند به سراغ ویزای تحصیلی برود.

مهاجرت و اخذ اقامت کانادا

میزان رضایت مهاجران کانادا

برای بررسی دقیق میزان رضایت مهاجرت به کانادا سعی کرده‌ایم نگاه مقایسه‌ای داشته باشیم. قیمت خرید و اجاره خانه در کانادا گران است و در مقایسه ایران 21 درصد افزایش نرخ در این زمینه دیده می‌شود؛ بنابراین ایرانیان در کانادا برای اجاره‌خانه باید از بودجه خوبی برخوردار باشند.

تحصیل در کانادا از نظر هزینه بسیار ارزان و مناسب است و در مقایسه با ایران 5 درصد کاهش نرخ برای دانشگاه‌های دولتی در نظر گرفته شده است به این معنی که دولت این کشور کسانی که در دانشگاه‌های دولتی پذیرفته شده‌اند را مورد پوشش مالی وسیعی قرار می‌دهد، رضایت در زمینه مهاجرت به کانادا با هدف تحصیل 78 درصد اعلام شده است.

درآمدزایی در کانادا عموماً سیر صعودی دارد و نرخ بیکاری در سال 2020 در این کشور با کاهش 4.1 درصدی همراه است، در نظر داشته باشید که شما برای کار و درآمدزایی در این کشور باید مهارت داشته باشید. در زمینه سرمایه‌گذاری در کانادا رضایت 99 درصد اعلام شده است و سرمایه شما اگر در مسیر صحیحی قرار بگیرد؛ قطعاً بیشتر خواهد شد. افرادی که این کشور را برای زندگی انتخاب کرده‌اند باید بدانند که هزینه حمل و نقل در کانادا کمی گران است و بهتر است که به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی خود را عادت نمایند.

آمار مهاجران به کانادا

اغلب افرادی که این کشور را برای زندگی انتخاب می‌کنند با هدف تحصیل وارد این کشور شده‌اند و در سال 2020 آمار مهاجرت به این کشور با هدف تحصیل و ویزای تحصیلی بیش از 50 درصد است این آمار نشان می‌دهد که اغلب جوانان علاقه‌مند زندگی و تحصیل در کانادا هستند؛ بنابراین سهم بزرگی از هدف مهاجرت مربوط به تحصیل است این رقم از سال 2010 تا به امروز با سیر صعودی همراه بوده است.

یافتن شغل مناسب در این کشور کار ساده‌ای نیست؛ اما مهاجرت به کانادا با هدف کسب و کار دومین دلیل ورود به این کشور بوده و آمارها نشان می‌دهد که مهاجرت به کانادا با هدف کار بیش از 30 از مهاجران را پوشش داده است.

سرمایه‌گذاری یکی از روش‌های بسیار آسان و مطمئن ورود به این کشور است؛ اما به دلیل نیاز به گردش مالی گسترده این روش نسبت به روش‌های دیگر از درصد کمتری برخوردار است و نرخ 17 درصدی برای مهاجرت به این کشور با هدف سرمایه‌گذاری گزارش شده است.

مهاجرپذیری کانادا

کانادا در لیست کشورهایی قرار دارد که از نظر مهاجرت شرایط آسان‌تری را فراهم ساخته. در نظر داشته باشید که میزان مهاجرپذیری به نسبت سایر کشورها بیشتر است. حال می‌خواهیم جنبه‌های آماری مهاجرپذیر بودن این کشور را مورد ارزیابی قرار دهیم.

در نظر داشته باشید که در سال 2014 این کشور در رده 17‌ام قرار داشت این در حالی است که در سال 2015 این رقم با رشد 25 درصدی همراه بود و شاهد رتبه 13 برای کشور کانادا بودیم. در سال 2020 اینطور که شواهد نشان می‌دهد کشور کانادا در رتبه 7 قرار دارد.

ایرانیان عموماً این کشور را به عنوان مقصد اصلی مهاجرت خود انتخاب می‌کنند. مهاجرت به این کشور در سال‌های 2017 الی 2020 رشد بسیار زیادی داشته است. دولت این کشور برای اتباع خارجی شرایط ورود بسیار عالی در نظر گرفته است.

اخذ پاسپورت کانادا

پس از اخذ اقامت دائم این کشور می‌توانید برای اخذ پاسپورت اقدام نمایید. تمامی روند زندگی شما بررسی می‌شود و سپس به مدت مشخص زمان نیاز است تا بتوانید پاسپورت را اخذ نمایید.

در صورتی که فرم تقاضانامه گذرنامه ناقص و یا اشتباه پر شده باشد از دریافت پاسپورت این کشور محروم خواهید بود. در صورتی که در خارج از کانادا جرمی مرتکب شده باشد و در کانادا تحت تعقیب باشید نمی‌توانید پاسپورت این کشور را اخذ نمایید. در صورتی که گذرنامه فعلی وی هنوز باطل نشده باشد این مسیر به شکل درست دنبال نمی‌شود.

فهرست مطالب

فهرست مطالب