سرمایه گذاری در آرژانتین

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در آرژانتین را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در آرژانتین را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: [wikiwordpress]
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در آرژانتین
سرمایه گذاری در آرژانتین

سرمایه گذاری در آرژانتین

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در آرژانتین را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در آرژانتین میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در آرژانتین فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در آرژانتین

شروط و الزامات سرمایه گذاری در آرژانتین

مراحل سرمایه گذاری در آرژانتین

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در آرژانتین میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در آرژانتین را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در آرژانتین هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در آرژانتین

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در آرژانتین

در حالی که بسیاری از کشورها مقررات حمایت از سرمایه گذاری خارجی را با توجه به بیماری همه گیر وضع کرده اند، آرژانتین هنوز چنین اقداماتی را انجام نداده است و مالکیت کامل سهام خارجی در مشاغل آرژانتین نیز محدود نشده است، به غیر از بخش های حمل و نقل هوایی و رسانه ها سایر بخش ها برای سرمایه گذاری در آرژانتین از سوی خارجی ها میسر است.

همچنین محدودیت هایی در مورد مالکیت زمین توسط سرمایه گذاران خارجی و همچنین مالکیت آب و زمین در کنار مرزهای کشور وجود دارد. البته فضای کسب و کار این کشور یکی از موانع سرمایه گذاری مستقیم خارجی در آرژانتین است، اما این کشور در تلاش است تا برنامه سرمایه گذاری مستقیم خارجی خود را به منظور جلب سرمایه گذاران خارجی ، مانند سایر کشورهای آمریکای لاتین بیشتر مدرن کند. در این خصوص می توانید با کارشناسان ثبتا در ارتباط بوده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

فرصت های سرمایه گذاری در آرژانتین

در مورد فضای سرمایه گذاری در آرژانتین، بخش های اصلی این کشور برای ایجاد سرمایه و فرصت های تجاری زیرساخت ها، بهداشت، کشاورزی، فناوری اطلاعات، انرژی و معدن هستند و در حال حاضر پنج منبع برتر سرمایه مستقیم خارجی در آرژانتین ایالات متحده، اسپانیا، هلند، برزیل و اروگوئه است.

آرژانتین در حال حاضر با چالش های دوگانه همه گیر و رکود اقتصادی دست و پنجه نرم می کند و اگر اقتصاد این کشور از مشکلات گذشته نجات یابد، به سرمایه خارجی متکی خواهد بود. آرژانتین به دلیل کمبود سرمایه گذاری در دهه گذشته، تعداد زیادی فرصت سرمایه گذاری در بخش های طبیعی و زیرساخت ها را ارائه می دهد و به همین دلیل از بهترین فرصت های ایجاد سرمایه در آمریکای لاتین برخوردار است.

مشوق های دولت برای سرمایه گذاری خارجی

دولت ملی آرژانتین مجموعه ای از برنامه ها را شامل مزایای مالیاتی و وسایل نقلیه جدید برای جذابیت بیشتر سرمایه گذاری در آرژانتین معرفی کرده است. در بخش انرژی های تجدیدپذیر ، برنامه ملی ارتقاء برای تولید و استفاده از منابع تجدید پذیر انرژی الکتریکی را در چند مرحله معرفی کرد و تعدادی از اهداف ملی تجدیدپذیر و صندوق خاصی را برای تأمین اعتبار پروژه های انرژی تجدیدپذیر تأسیس نمود.

طی چند سال گذشته آرژانتین به دلیل مشکلات اقتصادی کلان همراه با تورم ، تحقیق رسمی در مورد فساد مربوط به بازرگانان سطح بالا و مقامات دولت سابق، دچار انقباض اقتصادی شده است. این امر بر توسعه اقتصاد ملی و سطح اطمینان سرمایه گذاران در آرژانتین تأثیر گذاشته است.

سرمایه گذاری در آرژانتین

شرایط اقتصادی آرژانتین

به همین ترتیب و در راستای سرمایه گذاری در آرژانتین ، به دلیل انقباض اقتصادی و نبود مقدار قابل توجهی از ذخایر دلار در اختیار بانک مرکزی، دولت کنترل جدید ارزی را ایجاد کرد. این موارد هنوز هم لازم الاجرا هستند و دسترسی به بازار ارز محلی و خروج وجوه از آرژانتین را محدود می کنند که این توانایی شرکت ها برای حفظ ارز خارجی یا پرداخت های خارج از کشور را تحت تأثیر قرار می دهد.

با وجود برخی از مشکلات اقتصادی اخیر، آرژانتین شاهد افزایش فرصت های سرمایه گذاری است و سرمایه های خارجی  را به بخش های فعال اقتصاد خود جذب می کند که از جمله نفت و گاز، معدن، تجارت کشاورزی و انرژی است.

مزیت های سرمایه گذاری در آرژانتین

می توان نقاط قوت آرژانتین را در راستای سرمایه گذاری در آرژانتین چنین برشمرد. این عوامل شامل غنی بودن منابع طبیعی، برخورداری از یک پایگاه صنعتی پیشرفته و داشتن جمعیتی تحصیل کرده می شود. زیرساخت های ملی به شدت احتیاج به تجدید دارند که فرصت های جدیدی را برای فروش یا عقد قرارداد با دولت در مناطقی مانند راه آهن، مخابرات، برق و غیره ایجاد می کند.

گرایش دولت به سمت اصلاحات طرفدار بازار است که منجر به ایجاد فضای کسب و کار بهتر شده است. از سویی دیگر، یک بخش بانکی شکننده و کم سرمایه و سرمایه گذاری در برق ناکافی در کنار تورم بالا و آسیب پذیری بالا نسبت به قیمت کالاها ، به ویژه محصولات کشاورزی وجود دارد که باعث عدم تعادل اقتصادی کلان شده است. در صورتی که قصد دارید در کشور آرژانتین کسب و کار و تجارتی را راه اندازی کنید و از فرصت های جذاب این کشور برای ایجاد سرمایه ای سود ده استفاده کنید، می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا در ارتباط باشید.

اقدامات دولت برای سرمایه گذاری های خارجی

دولت قبلی آرژانتین، تغییرات اقتصادی مهمی ایجاد کرده است که از جمله پایان کنترل ارز، کاهش مالیات جدید و همکاری با صندوق بین المللی پول برای بهبود یکپارچگی داده های اقتصادی کشور است. دولت جدید نیز به طور فعال در حال بهبود شفافیت فرآیندهای اداری و نظارتی است.

از طریق اقدامات قانونی، آرژانتین تلاش می کند تا سرمایه گذاران خارجی را در بخش های گاز، انرژی، فناوری ، هوانوردی و مخابرات جذب کند. همچنین، برنامه های توسعه منطقه ای برای زیرساخت ها آغاز شده است. توسعه دسترسی به اینترنت، به ویژه از طریق توسعه شبکه فیبر نوری، یک فرصت سرمایه گذاری در آرژانتین و امیدوار کننده است که توسط دولت تبلیغ می شود.

راه اندازی تجارت و سرمایه گذاری در آرژانتین

آرژانتین به طور منظم با هیئت های تجارت خارجی رویدادهایی ترتیب می دهد. برنامه هایی برای ارتقا سرمایه های موجود نیز وجود دارد، از بازپرداخت مالیات بر ارزش افزوده گرفته تا مشوق های بخش های تاثیر گذار که تمامی می تواند به درستی در سرمایه گذاری در آرژانتین تاثیرگذار باشد.

نهادهای خصوصی خارجی می توانند تقریباً در همه بخش ها، با شرایط مشابه شرکت های داخلی، بنگاه های اقتصادی تأسیس کرده و در مالکیت خود درآورند و در همه نوع فعالیت های مزدی شرکت کنند. خارجی ها می توانند مالکیت کامل سهام خود را داشته باشند، به استثنای صنایع حمل و نقل هوایی و رسانه ها باشد. بنابراین می توانید برای راه اندازی مشاغل در آرژانتین بدون نیاز به تأیید قبلی، همان روش های داخلی را دنبال کنید. با این حال ، این شرکت باید نام خود را در اداره شرکت ها ثبت کند وسود سهام باید در صورت های مالی بسته و حسابرسی شده اعلام شود.

فهرست مطالب

فهرست مطالب