سرمایه گذاری در استرالیا

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در استرالیا را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در استرالیا را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در استرالیا
سرمایه گذاری در استرالیا

سرمایه گذاری در استرالیا

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در استرالیا را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در استرالیا میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در استرالیا فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در استرالیا

شروط و الزامات سرمایه گذاری در استرالیا

مراحل سرمایه گذاری در استرالیا

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در استرالیا میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در استرالیا را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در استرالیا هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در استرالیا

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در استرالیا

آنچه که مهم است این است که سرمایه خارجی برای رونق استرالیا ضروری است. این امر به ساخت اقتصاد استرالیا کمک کرده و با حمایت از رشد مالی به بهبود شرایط اقتصاد استرالیایی ها کمک خواهند کرد. از همین روست که دولت استرالیا از سرمایه گذاری در استرالیا از سوی خارجی ها به خوبی استقبال می کند.

شهروندان خارجی که قصد ورود سرمایه در املاک و مستغلات مسکونی استرالیا یا زمین های کشاورزی را داشته باشند، ممکن است لازم باشد که به هیئت بررسی سرمایه خارجی FIRB مراجعه کرده و ایجاد سرمایه خود را ثبت کنند. البته قبل از شروع، باید بررسی کنید که یک فرد خارجی محسوب می شوید یا خیر. این به عوامل مختلفی مانند وضعیت ویزا ، محل زندگی و مالکیت سرمایه گذاری بستگی دارد. در این خصوص می توانید با موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا در ارتباط باشید.

شرایط سرمایه گذاری در استرالیا

دولت استرالیا از سرمایه گذاری در استرالیا به صورت مستقیم از سوی خارجی ها استقبال می کند. این به زیر ساخت ها در استرالیا کمک کرده و به رشد اقتصادی، نوآوری و شکوفایی کمک می کند. برای محافظت از منافع استرالیا، ضمن به حداکثر رساندن جریان های ورود سرمایه، برخی از خریدهای خارجی سهام و دارایی های استرالیا توسط هیئت بررسی سرمایه خارجی استرالیا FIRB بررسی می شود.

اکثر پیشنهادهای سرمایه خارجی تأیید می شوند. پس از تأیید، طبق قوانین استرالیا ، با سرمایه گذاران خارجی مانند سرمایه گذاران داخلی رفتار می شود. استرالیا یک دموکراسی پارلمانی نماینده با سه سطح دولت فدرال، ایالت و سرزمین و محلی است. این سیستم حاکمیت چند لایه بر تعدادی از بخش ها و صنایع که ایجاد کننده سرمایه خارجی ممکن است به دنبال آنها باشند، تأثیر می گذارد.

شاخه های متعدد مربوط به سرمایه گذاری

بخش هایی که در صنایع می تواند با سیاست گذاری های دولت استرالیا بر روی سرمایه گذاری در استرالیا تاثیر گذار باشد، شامل منابع طبیعی، زیرساخت ها ، املاک و مستغلات تجاری، گردشگری و تولید است. سرمایه گذاران خارجی باید درک کاملی از مسئولیت های هر سطح از دولت قبل از ایجاد سرمایه در این بخش ها داشته باشند.

چارچوب سیاست سرمایه گذاری خارجی استرالیا شامل قانون خرید و تصرفات خارجی، مقررات مربوط به آن و سیاست سرمایه داران خارجی استرالیا است. این راهنمایی می کند که چه عواملی معمولاً در ارزیابی مغایر با منافع ملی پیشنهاد ورود سرمایه در نظر گرفته می شوند. مفهوم منافع ملی شامل عواملی مانند امنیت ملی ، رقابت ، تأثیر بر سایر سیاست های دولت استرالیا، تأثیر بر اقتصاد و جامعه و شخصیت سرمایه گذار است.

سرمایه گذاری در استرالیا

اطلاعات سرمایه گذاری در استرالیا

سرمایه گذاری در استرالیا توسط یک نهاد خارجی در این کشور ممکن است، مستلزم ارائه رسمی پیشنهاد باشد. این منوط به تأیید هیئت بررسی سرمایه خارجی استرالیا (FIRB) است. این نهاد پیشنهادها را بررسی کرده و به دولت استرالیا مشاوره می دهد که آیا این پیشنهادها برای تصویب تحت سیاست دولت مناسب هستند یا خیر. اینکه آیا پیشنهادی لازم است که توسط سرمایه گذار به FIRB ارائه شود به ارزش پولی، ماهیت سرمایه و نوع سرمایه گذار بستگی دارد.

انتظار می رود سرمایه گذاران محیط نظارتی استرالیا را درک کرده و کلیه الزامات مربوطه را رعایت کنند. FIRB اطلاعاتی را که باید در پیشنهاد سرمایه گذاری گنجانده شود، همراه با جزئیات نحوه اعمال در بیانیه سیاست، بیان می کند.

سرمایه گذاری در استرالیا در ملک

سرمایه گذاری در استرالیا و در املاک در بین سرمایه گذاران خارج از کشور و مهاجران استرالیایی که بدنبال بازده و ثبات قوی هستند، محبوب شده است. در کمال تعجب ، بسیاری از ساکنان استرالیا که ویزای موقت یا ویزای دائمی دارند حتی نمی دانند که می توانند شرایط وام مسکن را داشته باشند و مزایای بازار املاک و مستغلات استرالیا را از دست می دهند.

استرالیا قبلاً مکانی امن برای سرمایه در نظر گرفته شده بود و با موفقیت این کشور در شرایط ویروس کرونا و همراه با حرکات جذاب در بسیاری از نرخ های ارز و شهروندان خارجی که به دنبال خرید ملک در استرالیا هستند، افزایش یافته است.

استرالیا مکانی عالی برای زندگی است. با وجود آنکه مقررات سرمایه خارجی تغییر می کند و دولت استرالیا قانون جدیدی را برای خرید ملک استرالیا به سرمایه گذاران خارجی معرفی کرده است، اما هنوز این یک سرمایه گذاری جذاب برای شهروندان خارجی است.

ثبات بازار استرالیا

سرمایه گذاری در استرالیا و بازار املاک آن سابقه ثابت قیمت را دارد. در حقیقت تفاوت بزرگ بین استرالیا و سایر بازارهای املاک این است که حدود 70٪ از خانوارهای استرالیایی صاحب خانه هستند. بنابراین حدس و گمان نسبتاً کمی وجود دارد. در اکثر شهرهای پایتخت کمبود مسکن ثابت وجود داشته است.

استرالیا قوانین وام دهی مسئولانه و مدیریت اقتصادی محتاطانه ای را از طریق سازمان تنظیم مقررات احتیاطی استرالیا (APRA) انجام می دهد و خطر حباب های قیمت دارایی را کاهش می دهد. استرالیا هرگز در طول یک سال بیش از 20 درصد کاهش قیمت نداشته است. این در حالی است که قیمت مسکن در اقتصادهای بی ثبات تا 70 درصد افت داشته و سرمایه گذاران را با ضررهای هنگفت روبرو کرده است. سرمایه گذاران تأثیر کمتری در استرالیا دارند، زیرا بیشتر بازار مسکن، صاحب مال است.

عملکرد رشد مداوم سرمایه گذاری در استرالیا

سرمایه گذاری در استرالیا آسان است. بسیاری از کشورها قوانین سرمایه گذاری خارجی یا مقررات بانکی بسیار محدود کننده ای دارند که ایجاد سرمایه را دشوار می کند. در استرالیا اینگونه نیست. نیازی به راه اندازی شرکت در استرالیا یا معامله با یک شهروند نیست.

تصویب دولت برای اتباع خارجی ساده است. اگرچه مالیات اضافی اعمال می شود. کارگزاران ویژه وام مسکن می توانند به شما کمک کنند تا شرایط دریافت وام خارجی را کسب کنید. ضمن آن که از طریق قانون ملی حمایت از مصرف کننده در استرالیا وجود دارد.

سیستم حقوقی استرالیا دقیقاً مانند هنگ کنگ یا سنگاپور مبتنی بر سیستم انگلستان است، بنابراین برای بسیاری از سرمایه گذاران خارج از کشور آشنا است. در استرالیا حداقل بی ثباتی سیاسی، اجتماعی یا اقتصادی وجود دارد. البته وام های غیر مقیم در دوره های اخیر بسیار تغییر کرده است و اکنون برای یک شهروند خارجی در مقایسه با مهاجران استرالیایی یا مقیم موقت در استرالیا، دشوارتر است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب