سرمایه گذاری در ایرلند

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در ایرلند را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در ایرلند را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در ایرلند
سرمایه گذاری در ایرلند

سرمایه گذاری در ایرلند

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در ایرلند را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در ایرلند میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در ایرلند فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در ایرلند

شروط و الزامات سرمایه گذاری در ایرلند

مراحل سرمایه گذاری در ایرلند

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در ایرلند میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در ایرلند را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در ایرلند هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در ایرلند

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در ایرلند

سهم سرمایه گذاری مستقیم خارجی در اقتصاد ایرلند بسیار گسترده است و تخمین زده می شود که 20٪ از کل اشتغال بخش خصوصی در این ایالت به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به FDI مربوط باشد. این همچنین به درآمد مالیاتی قابل توجهی به دارایی کمک می کند، فعالیت های تجاری دیگری را در سراسر اقتصاد ایجاد می کند و به سرمایه گذاری در ایرلند در تحقیقات و نوآوری کمک می نماید.

IDA Ireland آژانس حمایت از سرمایه گذاری داخلی دولت است که وظیفه رشد و حفظ سرمایه مستقیم خارجی در ایرلند را بر عهده دارد. این بخش با مشارکت با سرمایه گذاران بالقوه و موجود در جهت کمک به آنها در تأسیس یا گسترش فعالیت های خود اقدام می نماید. همچنین طیف وسیعی از پشتیبانی ها، از جمله کمک های بلاعوض را به شرکتهای خارجی ارائه می دهد.

سیاست سرمایه گذاری در ایرلند

توانایی ایرلند در جذب و حفظ سرمایه مستقیم خارجی نتیجه تعدادی از عوامل و سیاستگذاری مداوم توسط دولت طی چندین دهه است. قلب این رویکرد باز بودن به بازارهای جهانی، ایجاد سرمایه در آموزش و مهارت ها ، عضویت در اتحادیه اروپا ، یک برنامه مالیاتی رقابتی، سازگار و شفاف بودن و ایجاد محیطی است که افراد را مشتاق زندگی و کار و سرمایه گذاری در ایرلند می کند.

در یک فضای جهانی که به طور فزاینده ای رقابتی است، دولت دائماً بر جذابیت ایرلند برای سرمایه مستقیم خارجی نظارت و بهبود می بخشد و در زمینه های اصلی تمرکز می کند. در این خصوص می توانید اطلاعاتی جامع را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

شرایط اقتصادی حاکم بر ایرلند

ایرلند به دلیل توسعه و پرورش استعدادها مشهور است و مقصدی جذاب برای افراد دارای مهارت در سطح بین المللی است. سیستم آموزشی ایرلند با داشتن درصد بالایی از افراد 30 تا 34 ساله دارای صلاحیت سطح سوم در میان بهترین ها در جهان است، در حالی که این کشور در حال حاضر برای جذب و حفظ استعدادهای بین المللی رتبه یک جهانی را دارد که می تواند نقش مهمی در سرمایه گذاری در ایرلند داشته باشد.

در نتیجه، ایرلند دارای یک نیروی کار بسیار توانمند، تحصیل کرده و ماهر است و دولت به کار خود ادامه می دهد تا اطمینان یابد ایرلند می تواند به مهارت های آینده بازار کار پاسخ دهد. همچنین فضای پایدار ایرلند برای سیاست های تجاری، عضویت در اتحادیه اروپا و منطقه یورو، زیرساخت های فناوری، اکوسیستم تحقیق و توسعه باعث شده است که از شهرت قوی آن به عنوان مکانی عالی برای تجارت پشتیبانی کنند.

سرمایه گذاری در ایرلند

تحقیق و توسعه در سرمایه گذاری در ایرلند

این کشور یکی از مکانهای برجسته سرمایه گذاری در ایرلند و تحقیق ، توسعه و نوآوری (RDI) در جهان است. سیستم نوآوری ملی ایرلند امکان همکاری بین صنعت ، دانشگاه ، آژانس های دولتی و مقامات نظارتی را فراهم می کند. مراكز آموزشي و تحقيقاتي ايرلند به عنوان چراغ هايي عمل مي كنند كه سرمايه گذاري مستقيم مستقيم خارجي را جذب كرده و ظرفيت تحقيقات كاربردي را فراهم مي آورند و از شركت ها براي توسعه محصولات و خدمات نوآورانه حمايت مي كنند.

علاوه بر این ، اعتبارات مالیاتی تحقیق و توسعه از شرکت ها برای انجام فعالیت RDI جدید یا اضافی در ایرلند پشتیبانی می کند. در این حال دولت ایرلند کمک های مالی را از طریق سازمان های سرمایه گذاری خود ارائه می دهد، این سازمان ها فقط پس از دستیابی سرمایه گذاران خارجی به اهداف عملکرد حسابرسی شده خارجی، کمک مالی خواهند داشت.

سرمایه گذاری مستقیم خارجی در ایرلند

سرمایه گذاری مستقیم خارجی برای اقتصاد ایرلند بسیار مهم است. استراتژی IDA ایرلند ، بهبود محرک و رشد پایدار، برای دوره 2021-2024 بر روی ستون های رشد، تحول، پایداری و تأثیر مفیدی بنا شده و اهداف کلیدی را تعیین می کند که بدین ترتیب آژانس در چند سال آینده، سرمایه گذاری شرکت های خارج از کشور را افزایش خواهد داد.

ایرلند همچنان از سرمایه گذاری مستقیم خارجی بهره مند می شود که تمرکز آشکاری بر اطمینان از گسترش مزایای آن به طور مساوی در سراسر کشور است. IDA ایرلند و دولت تاکید ویژه ای بر رشد سرمایه گذاری در ایرلند در مناطق دارند ، توسعه منطقه ای در مرکز استراتژی IDA قرار دارد. این علاوه بر توسعه خوشه های ایجاد سرمایه در مناطق برای حفظ و جذب بیشتر شرکت های خارج از کشور از صنایع خاص، اهداف جدید ورود سرمایه منطقه ای را نیز در پی دارد.

بخش های مختلف سرمایه گذاری در ایرلند

در حال حاضر، ایرلند میزبان بیش از 1600 عملیات شرکت خارجی است و همچنان از بخش هایی مانند ICT ، علوم زیستی، خدمات مالی، مهندسی و خدمات بازرگانی جذب مشاغل می کند. بسیاری از این شرکت ها در اینجا فعالیت های استراتژیک مانند تولید پیشرفته و تحقیق و توسعه را انجام می دهند. موفقیت ایرلند در مورد سرمایه گذاری مستقیم خارجی تا حدی با تعداد شرکت های برجسته جهان که در این کشور فعالیت خود را تأسیس کرده اند، منعکس می شود.

نقاط قوت ایرلند شامل موارد مشخصی است که شامل کمترین میزان مالیات شرکت ها در سطح اروپا بوده و برخورداری از نیروی کار جوان، ماهر و چندزبانه به همراهه اقتصاد رقابتی، با سیاست ها و نهادهای نظارتی دولت طرفدار تجارت و زیرساخت های مدرن است که یکی از کمترین نرخ بیکاری در اروپا را رقم زده است.

نکات مهم برای سرمایه گذاران

اقتصاد ایرلند به طور داوطلبانه در سطح بین المللی بسیار گشوده است و بنابراین به اقتصاد اروپا و همچنین استراتژی های شرکت های چند ملیتی که در حال حاضر توسط مالیات مطلوب جذب سرمایه گذاری در ایرلند می شوند ، بسیار وابسته است. اقتصاد این کشور وابستگی زیادی به فعالیت های شرکت های چند ملیتی دارد. تجارت خارج از کشور آنها ، عمدتا به صورت قرارداد تولید در خارج از کشور بوده و یک چهارم تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد و وزن زیادی در بازار کار دارد.

این باعث شده است که هزینه های بالای کار و بهره برداری وجود داشته باشد. از سویی دیگر بازار داخلی نسبتاً کوچک است و تحت فشارهای فزاینده ای بر هزینه های نیروی کار است. بخش بانکی نیز در برابر شوک ها آسیب پذیر است و سطح بدهی های دولتی و خصوصی همچنان به طور خطرناکی بالا است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب