سرمایه گذاری در جمهوری چک

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در جمهوری چک را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در جمهوری چک را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در جمهوری چک
سرمایه گذاری در جمهوری چک

سرمایه گذاری در جمهوری چک

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در جمهوری چک را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در جمهوری چک میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در جمهوری چک فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در جمهوری چک

شروط و الزامات سرمایه گذاری در جمهوری چک

مراحل سرمایه گذاری در جمهوری چک

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در جمهوری چک میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در جمهوری چک را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در جمهوری چک هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در جمهوری چک

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در جمهوری چک

جمهوری چک برای سرمایه گذاران خارجی از فضای سرمایه گذاری ایمنی برخوردار است. این کشور دارای سیستم پایدار اجتماعی و سیاسی است و از فرصت های مناسب برای تجارت و سرمایه گذاری در جمهوری چک بهره مند می باشد. جمهوری چک، هزینه های کسب و کار و یک سیستم سرمایه های خارجی شفاف مانند برنامه های تشویقی و کسر مالیات تنظیم شده مناسب را ارائه می دهد.

همچنین، یک محیط اجتماعی و فرهنگی عالی و کیفیت بالای زندگی برای خارجی ها را دارد. قوانین و سیستم های قضایی این کشور با مقررات اتحادیه اروپا هماهنگ است و با سرمایه گذاران خارجی و داخلی برابر قوانین چک رفتار می شود. دولت چک بررسی دقیق پروژه های سرمایه گذاری خارجی را انجام نمی دهد، مگر اینکه آنها در بخش های بانکی یا دفاعی باشند.

چالش های سرمایه گذاری در جمهوری چک

اقتصاد جمهوری چک بیشتر به صادرات و سرمایه گذاری خارجی وابسته است که پیش بینی فضای اقتصادی سرمایه گذاران، به ویژه در مواقع بحرانی را دشوار می کند. همچنین پیر شدن جمعیت و کاهش نرخ زاد و ولد، موانعی در توسعه بلند مدت کشور به شمار می رود.

سرمایه گذاری در جمهوری چک نقش زیادی داشته و سهام سرمایه گذاران خارجی، رشد چشمگیری داشته است. جمهوری چک شرایط عالی را برای سرمایه گذاری مستقیم خارجی فراهم کرده است. عمده فعالیت های اقتصادی در جمهوری چک شامل، تولید وسایل نقلیه موتوری، خدمات مالی می باشد که از اهداف اصلی سرمایه های خارجی است. سرمایه گذاران خارجی این بخش ها را سودآور می دانند و عمده ترین زمینه های سرمایه گذاری بوده اند.

صنایع عمده در جمهوری چک

صنعت تولید یکی از مهم ترین صنایع اقتصاد جمهوری چک است. این صنعت بیشتر متشکل از مهندسی پیشرفته، مهندسی ماشین و مهندسی خودرو است. همچنین صنعت خدمات نیز، طی سالیان گذشته به دلیل جهانی شدن و پیروی از فضای رقابتی جهانی در صنایع خودروسازی، مورد توجه قرار گرفته است. تقریبا 60٪ از کارکنان جمهوری چک در صنعت خدمات کار می کنند.

از دیگر صنایعی که برای سرمایه گذاری در جمهوری چک مورد بحث است، صنعت کشاورزی است.دولت جمهوری چک برای تأمین امنیت غذایی، صنعت کشاورزی را در اولویت کاری خود قرار داده است. این صنعت به عنوان یکی از زمینه های اصلی اقتصاد ملی در نظر گرفته شده است و همچنین به دنبال روش های مدرن پایدار است.

سرمایه گذاری در جمهوری چک

نقش حمل و نقل در سرمایه گذاری ها

جمهوری چک در مکانی قرار دارد که از نظر استراتژیک بسیار مهم است. این یک شبکه حمل و نقل گسترده ایجاد می کند که کشور را به کشورهای همسایه متصل می کند و در نتیجه، روابط تجاری با این کشورها را توسعه می دهد. جمهوری چک بزرگراه های مستقیمی به لهستان، آلمان و اسلواکی دارد که نقش مهمی در سرمایه گذاری در جمهوری چک خواهد داشت.

نرخ مالیات بر درآمد شرکت ها در جمهوری چک 19 درصد است و مالیات بر درآمد شرکت ها را می گیرد. مالیات بر درآمد شرکت ها برای سرمایه گذاران ناخوشایند تلقی می شود. اما کشورها بیشتر در نرخ مالیات شرکت های بزرگ و کمک های مالی سخاوتمندانه و معاهدات مالیات مضاعف تخفیف می دهند. متوسط ​​نرخ مالیات بر ارزش افزوده در جمهوری چک 21٪ است و رایج ترین شکل مالیات بر مصرف است.

قوانین مالیاتی برای سرمایه گذاری در جمهوری چک

مشاغل در جمهوری چک به دلیل اقتصاد جهانی شده، فراتر از مرزها و همچنین سایر نقاط جهان گسترش می یابند. در نتیجه، کشورها مجبور به تنظیم مقررات مالیاتی شدند که فراتر از مرزهای آنها است. آنها برای جلوگیری از مالیات مضاعف یا چند برابر درآمد، معاهداتی را امضا کردند. جمهوری چک یکی از کشورهایی است که بسیاری از معاهدات مالیات مضاعف را امضا کرده است و تعدادی از معاهدات به دلیل برنامه های مالیاتی جذاب، سرمایه گذاران بیشتری را جذب می کند.

  سرمایه گذاران خارجی در جمهوری چک ممکن است از طریق مشوق های سرمایه گذاری در جمهوری چک کمک دریافت کنند. اشخاص حقوقی و اشخاص حقیقی چک و شهروندان خارجی می توانند مشوق های سرمایه گذاری را درخواست کنند. فقط شخص حقوقی با دفتر ثبت شده خود در جمهوری چک می تواند دریافت کننده مشوق های سرمایه گذاری باشد.

مزیت های سرمایه گذاری در جمهوری چک

جمهوری چک عضو اتحادیه اروپا است اما از منطقه یورو نیست. همچنین بانک مرکزی این کشور قوی و مستقل است و ارز ثابت را تنظیم می کند. این امر به کشور، امکان دسترسی عالی به بازار اروپا و همچنین روابط بین المللی مثبت و پایدار را می دهد. بنابراین این کشور دارای یک بخش بانکی با ثبات است که مقاومت در برابر بحران های اخیر را نشان داده است.

همچنین هزینه های عمومی در سطح رضایت بخش و کنترل شده بوده و این کشور یکی از کمترین نرخ بیکاری در اروپا را دارد و فضای کسب و کار بهینه و سالمی را ایجاد می کند. ضمن آنکه سابقه طولانی تولید صنعتی این کشور که همچنان از پتانسیل بالایی برخوردار است، مورد توجه سرمایه گذاری در جمهوری چک است. کیفیت نیروی کار این کشور، با هزینه متوسط ​​بالا و موقعیت جغرافیایی مرکزی این منطقه را برای سرمایه گذاران دارای جذابیت کرده است.

نکات مهم در سرمایه گذاری خارجی

در صورتی که تصمیم دارید برای سرمایه گذاری در جمهوری چک اقدام کنید، لازم است که تمامی جوانب آن را در نظر داشته و از راهنمایی های موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا بهره مند شوید. باید اشاره کنیم که اقتصاد جمهوری چک وابستگی زیادی به سطح صادرات و ورود سرمایه گذاری خارجی دارد که این امر آنرا به ویژه در مواقع بحرانی آسیب پذیر می کند. همچنین گرایش به یورو در این کشور و عدم علاقه به اتخاذ یورو می تواند برخی از کارآفرینان اروپایی را در بلندمدت دلسرد کند و کشور را از رقابت دور نماید.

 این کشور تنش های سیاسی را تجربه کرده است که ممکن است ثبات آن را از نظر کارآفرینان بالقوه به خطر بیندازد. ضمن آنکه اصلاحات قانونگذاری و قضایی به کندی تحقق می یابد. این را می توان با یک تاریخ سیاسی ساخته شده از ائتلاف های دولتی توجیه نمود. البته برای کاهش وابستگی بازار چک به شرکای تجاری اروپایی، دولت اصلاحاتی را برای تنوع بخشیدن به فرصت های صادراتی کشور و ساختار بازار صادراتی آن نیز انجام داده است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب