سرمایه گذاری در شیلی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در شیلی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در شیلی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در شیلی
سرمایه گذاری در شیلی

سرمایه گذاری در شیلی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در شیلی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در شیلی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در شیلی فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در شیلی

شروط و الزامات سرمایه گذاری در شیلی

مراحل سرمایه گذاری در شیلی

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در شیلی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در شیلی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در شیلی هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در شیلی

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در شیلی

شیلی بهترین اقتصاد آمریکای لاتین را دارد و بیش از سایر کشورهای آمریکای لاتین به غیر از مکزیک و برزیل سرمایه گذاری خارجی داشته است. این نه تنها یک مکان محبوب برای سرمایه گذاری در شیلی است، بلکه یک مکان محبوب برای ایجاد سرمایه در سطح جهانی است. بنابراین با ثبات اقتصادی و سیاسی و تولید ناخالص داخلی بالا ، دلایل زیادی برای ورود سرمایه در این کشور وجود دارد.

دولت شیلی هنگام خرید و فروش املاک و مستغلات شیلی، به شهروندان خارجی همان حقوقی را که شهروندان شیلی دارند، می دهد. اما چند مورد استثنا در این قانون وجود دارد، بنابراین قبل از اقدام در این خصوص، بهتر است با کارشناسان موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا مشورت نمایید. تمام آنچه شما نیاز دارید قرارداد رسمی وگزارش عنوان ملک است.

خرید املاک در شیلی

با رونق گرفتن صنعت گردشگری، شروع کار با املاک در شهر سانتیاگو ، پایتخت شیلی، یک انتخاب محبوب برای خرید املاک و مستغلات شده است. قیمت ها در حال افزایش هستند، اما هنوز در سطح مقرون به صرفه ای هستند که سرمایه گذاری در شیلی در املاک را می تواند جذاب کند.

روش معمول دیگر برای درگیر شدن در سرمایه گذاری های شیلی ایجاد سرمایه در یکی از فرصت های سهام آن است. این بازار شامل معاملات روزانه بیش از 2 میلیارد دلار سهام، درآمد ثابت و ابزارهای بازار پول است. همچنین بزرگترین صنایع برای سرمایه گذاری در این کشور عبارتند از صنایع غذایی، زیرساخت ها، معادن، گردشگری و انرژی که می تواند برای سرمایه گذاران فرصت های مناسبی باشد. ضمن آنکه به سرمایه گذاران خارجی نرخ مالیات بر درآمد تضمین شده تعلق می گیرد که ممکن است برای ده سال اعطا شود.

بخش های موثر در سرمایه گذاری در شیلی

سرمایه گذاری در شیلی و صنعت معدن، در حال حاضر چندان گرم نیست، اما سایر صنایع احتمالاً سرمایه گذاری های خوبی خواهند بود. مشهورترین بازارهای صنایع غذایی، میوه و ماهی آزاد است. در مورد زیرساخت ها، نمونه کارهای شیلی شامل بزرگراه ها، فرودگاه ها و بیمارستان ها است.

از سوی دیگر، خدمات ساخت و ساز، تجهیزات، مهندسی و پشتیبانی مطرح هستند. همچنین لازم به ذکر است که یکی از سریع ترین بازارهای شیلی گردشگری است، بنابراین نگاهی به آن بازار نیز ضرری نخواهد داشت. می توانید در پروژه های هتل و اوقات فراغت به دنبال فرصت باشید. سرانجام، بخش انرژی شیلی ممکن است یکی از بزرگ ترین بخش های آن باشد.

سیاست سرمایه های خارجی شیلی بر اساس سادگی، شفافیت و عدم تبعیض نسبت به سرمایه گذاران خارجی است. طی سال های گذشته، دولت برای ساده سازی رویه های سرمایه گذاری تلاش بسیاری را انجام داده است. در سطح مالی، سرمایه گذاران خارجی از مالیات متوسط شرکت بهره مند می شوند و دسترسی آنها به بازار رسمی ارز، از جمله حواله رایگان سرمایه و سود تضمین می شود.

سرمایه گذاری در شیلی

منابع طبیعی غنی برای سرمایه گذاری در شیلی

شیلی به راحتی به منابع طبیعی دسترسی دارد، بنابراین منابع انرژی تجدیدپذیر جایگزین و محبوب، در حال افزایش در میان سرمایه گذاران بین المللی در این کشور هستند. شیلی به دلیل فعالیت های تجاری بسیار معروف است. گفته می شود یکی از آسان ترین و ارزان ترین مکان ها در آمریکای لاتین برای شروع کار است.

این کار حدود 3 تا 5 هفته طول می کشد و هزینه تأسیس شرکت حدود 650 دلار است. اگر تجارت آنلاین است، می توانید بدون هیچ هزینه ای آن را شروع کنید. برای شروع مشاغل جدید و سرمایه گذاری در شیلی ، به سادگی فرم آنلاین را پر کنید تا در وب سایت وزارت اقتصاد شیلی شروع به کار کنید.

منطقه استراتژیک شیلی

شیلی مکانی کم خطر برای سرمایه گذاری در سطح بین المللی است. با فضای جذاب تجاری، شفافیت بالا و اقتصاد پایدار، جستجوی بازارهای آن منطقی است. اگر تازه کارهای بین المللی خود را شروع می کنید، سرمایه گذاری در شیلی مکان خوبی برای شروع است.

طی چند سال گذشته، سرمایه گذاری شیلی از سوی شهروندان خارجی رشد بسیار چشمگیری را به ثبت رسانده است و این نشان می دهد که جهانی سازی اقتصاد شیلی فراتر از حوزه تجارت کالاها و خدمات است. حضور روزافزون سرمایه گذاران خارجی در شیلی، به عنصری قابل توجه در روابط اقتصادی کشور با سایر کشورهای جهان، به ویژه با دیگر کشورهای آمریکای لاتین تبدیل شده است.

مزایای سرمایه گذاری در شیلی

هنگامی که برای سرمایه گذاری در شیلی برنامه ریزی می کنید، لازم است توجه داشته باشید که معایب و محاسن این کار برای شما چگونه خواهد بود. ثبات اقتصادی کلان، چشم انداز رشد خوب و سرانه واردکننده برتر آمریکای لاتین، این کشور را با قابلیت پرداخت عالی مواجه کرده است. از سویی دیگر، قدرت خرید بالا برای آمریکای لاتین و ثروت منابع طبیعی کشاورزی آن را نقطه ای جذاب برای سرمایه گذاری تبدیل نموده است.

ضمن آنکه قوانین کار مناسبی ایجاد شده است که عمدتا به دلیل انعطاف پذیری ساعات کار و رویه های بدون عارضه برای کارمندان در تجارت مطلوب است. شرکت های خارجی همچنین می توانند از طریق توافق نامه های مختلف تجارت آزاد از دسترسی ممتاز به بازارهای منطقه بهره مند شوند.

نکات مهم تجارت در شیلی

از جمله مواردی که در خصوص تجارت و سرمایه گذاری در شیلی مطرح است که لازم است سرمایه گذاران به آن توجه داشته باشند، عدم نوآوری، هزینه بسیار ضعیف در تحقیق و توسعه بوده و سرمایه های ایجاد شده در صنایع شبکه قابل توجه نیست.

 همچنین آسیب پذیری در برابر نوسانات قیمت کالاها و وابستگی به واردات چین، عدم ایجاد زیرساخت های مناسب برق و جاده مطابق با منطقه و نداشتن نیروی کار ماهر مناسب نیز بر این مسیر تاثیری سوء گذاشته است. از سویی دیگر نابرابری های اقتصادی مداوم، منجر به تنش های سیاسی و اجتماعی شده است که امنیت اقتصادی در این کشور را به خطر می اندازد.

دولت یک استراتژی جذب سرمایه خارجی ایجاد کرد که شامل ایجاد یک آژانس ملی توسعه سرمایه های خارجی جدید که با سرمایه گذاری در شیلی به شرکت های خارج از کشور کمک می کند. دولت پنج بخش اولویت دار را برای ایجاد سرمایه مشخص کرده است که شامل خدمات صنعت معدن، صنایع غذایی پیچیده، خدمات فناوری قابل صادرات، گردشگری و انرژی یا تدارکات است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب