سرمایه گذاری در قزاقستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در قزاقستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در قزاقستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در قزاقستان
سرمایه گذاری در قزاقستان

سرمایه گذاری در قزاقستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در قزاقستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در قزاقستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در قزاقستان فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در قزاقستان

شروط و الزامات سرمایه گذاری در قزاقستان

مراحل سرمایه گذاری در قزاقستان

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در قزاقستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در قزاقستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در قزاقستان هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در قزاقستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در قزاقستان

تولید ناخالص داخلی قزاقستان رو به رشد بوده است. بخش های ساخت و ساز و صنعت از قبیل بخش نفت و گاز، اطلاعات و ارتباطات عامل اصلی رشد اقتصادی در این کشور بودند. این رشد در بخش کشاورزی نیز مورد توجه قرار گرفته است. در سال گذشته می توان به رشد پایدار مبالغ سرمایه گذاری در قزاقستان از سوی سرمایه گذاران خارجی اشاره کرد، بخش عمده ورود سرمایه های خارجی در بخش صنایع انجام شده است.

پویایی رشد اقتصادی اقتصاد قزاقستان نیز در سال های اخیر ترسیم شده است. کاهش سرعت تورم، رشد مقادیر قابل توجه تولید در بخش های عمده اقتصادی و افزایش مصرف خصوصی ثبت شده است. با این حال، در حال حاضر اقتصاد قزاقستان تحت تأثیر منفی حاصل از همه گیری ویروس کرونا و افت چشمگیر قیمت جهانی نفت قرار دارد.

تاثیر شرایط بر اقتصاد قزاقستان

به منظور كاهش تأثیر اقتصادی اقدامات قرنطینه و به دلیل گسترش ویروس كرونا در قلمرو جمهوری قزاقستان، دولت اقداماتی را با هدف حمایت از افراد و بازرگانان خارجی جهت سرمایه گذاری در قزاقستان ، از جمله اصلاح مالیات و تغییرات در رژیم گمرکی انجام داده است.

تحولات فعلی، اقتصاد ملی را ضعیف می کند، فعالیت اقتصادی کسب و کار از مشاغل کوچک و متوسط ​​کاهش می یابد، کاهش تقاضای صادرات نیز مشاهده می شود. تقاضا برای صادرات کالاها و منابع طبیعی، به ویژه نفت، فرآورده های نفتی و گاز طبیعی کاهش یافته است.

توسعه سرمایه گذاری در قزاقستان

به طور کلی ، باید توجه داشت که توسعه اقتصاد قزاقستان در حال حاضر توسط نفت در بازار جهانی و با توجه به تحولات در وضعیت همه گیر تعیین می شود. از همین روست که شرایط سرمایه گذاری در قزاقستان را با توجه به بخش هایی که اکنون بیشترین پتانسیل را ارائه می دهند، تعیین می شود.

امروزه در قزاقستان فضای مطلوبی برای تجارت ایجاد شده است، این شرایط همراه با ثبات سیاسی است که این مهمترین عامل جذابیت کشور برای سرمایه گذاران خارجی است. قزاقستان به طور فعال در حال بهبود وضعیت ورود سرمایه است و اقدامات پیچیده انجام شده نتایج آنها را به همراه دارد.

سرمایه گذاری در قزاقستان

صنایع موثر در سرمایه گذاری در قزاقستان

امروزه چارچوب قانونی پیشرفته در قزاقستان به منظور اجرای فعالیت های سرمایه گذاری ایجاد شده است، روند ثبت نام سرمایه گذاران آسان شده است که شامل بهبود روند ترخیص در گمرک و برنامه های مالیاتی است که زیرساخت های چند لایه پشتیبانی سرمایه گذاران نیز توسعه یافته است.

امروزه جریان سرمایه در بخش های بالقوه بالاتری مانند صنایع معدنی و فرآوری قرار دارد. سایر سرمایه گذاری در قزاقستان در بخش های شیمیایی و پتروشیمی و همچنین صنایع غذایی و دارویی انجام می شود. همچنین می توان از نظر برنامه های بلندمدت از جمله فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی، گردشگری و فعالیت های مالی و بیمه ای به صنعت های امیدوار کننده اشاره کرد.

بخش های مهم در سرمایه گذاری

توسعه منابع انرژی تجدید پذیر و بهبود بهره وری انرژی و امنیت سرمایه گذاری در قزاقستان در پنج سال گذشته از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است. استفاده و تولید هیدروژن در کانون توجه سرمایه گذاران قرار دارد. شرکت هایی که پیش از این هزینه های دیوان سالاری را در قزاقستان پیش بینی نکرده اند با مشکلات عمده ای روبرو می شوند.

از سویی دیگر، الزامات قانون مهاجرت در پنج سال گذشته به طور قابل توجهی ساده شده است. اما در برنامه ریزی برای اعزام پرسنل فنی به قزاقستان، لازم است شرایط صلاحیت محلی مورد توجه قرار گیرد. سیاست مالی قزاقستان که با توجه به شرایط اقتصادی اصلاح شده است، وقوع عدم قطعیت مالیاتی را تسهیل می کند.

در شرایط فعلی، یک سیاست منسجم دولت قزاقستان با هدف تنوع اقتصادی به منظور کاهش وابستگی مبتنی بر مواد اولیه کشور، توسعه دیجیتالی شدن بیشتر، ایجاد فضای مناسب برای انجام تجارت و افزایش جذابیت سرمایه گذاری در قزاقستان ، تا چند سال آینده دولت قزاقستان همچنان در اولویت قرار دارد. با این وجود، در حال حاضر نشانه های خوبی از افزایش قیمت مواد اولیه مانند مس وجود دارد که انتظار می رود از رشد اقتصادی خوب در قزاقستان در میان مدت حمایت کند.

پیشرفت قزاقستان در روند اقتصاد

برنامه دولتی قزاقستان دیجیتال، توسط دولت قزاقستان تصویب شده است. این برنامه با هدف گسترش سطح معرفی و استفاده از فن آوری های دیجیتال برای توسعه مداوم و بیشتر اقتصاد ملی و افزایش استانداردهای زندگی جمعیت است. در حال حاضر عمده اثر معرفی دیجیتالی شدن در فعالیت هایی از قبیل خدمات عمومی، آموزش، بهداشت عمومی، مالی، حمل و نقل و معادن و متالورژی به دست آمده است.

قزاقستان در حال ایجاد شرایط مطلوبی برای توسعه فناوری های اطلاعاتی است. ورودی سرمایه گذاری در قزاقستان به بازار IT می تواند برای شهروندان خارجی جذابیت های خاصی داشته باشد. در خصوص ورود سرمایه در کشور قزاقستان و دریافت اقامت این کشور، می توانید راهنمایی های لازم را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

تحولات در جهت جذب سرمایه گذاری در قزاقستان

قانون های منسجمی، روابط مرتبط با سرمایه گذاری در قزاقستان را تنظیم می کند و چارچوب قانونی و اقتصادی انگیزه های سرمایه گذاری را تعریف می کند. حمایت از حقوق سرمایه گذاران در ورود سرمایه به قزاقستان را تضمین می کند و اقدامات حمایت دولتی از سرمایه های خارجی و داوری را تعریف کرده و اختلافات مربوط به آنها را رفع می نماید.

همچنین در خصوص پروژه سرمایه گذاری در این کشور بر اساس مجموعه اقدامات تأمین سرمایه های خارجی در ایجاد واحدهای تولیدی جدید و گسترش و نوسازی واحدهای عملیاتی از جمله بنگاه های اقتصادی تولید شده و در چارچوب توافقنامه ها صورت گرفته است.

برای بسیاری از کشورها معمولاً اعمال محدودیت در بخش های سرمایه گذاری خارجی به منظور تأمین امنیت ملی است. بنابراین، اولین قدم برای هر سرمایه گذار با توجه به حضور در یک کشور خارجی، درک این موضوع مهم است که آیا صنعت برای سرمایه خارجی باز و مفید است.

قزاقستان با رشد تولید ناخالص داخلی منطقه، در رشد اقتصادی و سرمایه گذاری در قزاقستان از سوی منابع خارجی، آسیای میانه را رهبری می کند. در حالی که هیچ بخشی از اقتصاد از نظر قانونی به روی سرمایه گذاران بسته نیست، مقررات محدودیت های خاصی در مورد مالکیت خارجی را مشخص می کند که کاملاً در قوانین و مقررات مختلف پراکنده است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب