سرمایه گذاری در مالزی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در مالزی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در مالزی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در مالزی
سرمایه گذاری در مالزی

سرمایه گذاری در مالزی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در مالزی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در مالزی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در مالزی فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در مالزی

شروط و الزامات سرمایه گذاری در مالزی

مراحل سرمایه گذاری در مالزی

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در مالزی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در مالزی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در مالزی هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در مالزی

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در مالزی

دلایل مختلفی وجود دارد که یک سرمایه گذار خارجی تصمیم بگیرد، سرمایه گذاری در مالزی را انتخاب کند. اولین نکته ای که به عنوان سرمایه گذار و کارآفرین در مالزی با آن روبرو می شوید این است که یک سرمایه گذار خارجی از نیروی کار ماهر بهره مند می شود و اکثر افراد شاغل همچنین قادر به صحبت به زبان انگلیسی هستند. طبق آخرین آماری که بانک جهانی تهیه کرده است ، مالزی از نظر سهولت در تجارت در رتبه دوازدهم جهان قرار دارد.

اقتصاد مالزی با روندی ثابت و پایدار در حال رشد است. موقعیت جغرافیایی مالزی همچنین دسترسی آسان به چندین مکان مهم تجاری را در منطقه آسیا و اقیانوسیه و همچنین خارج از کشور فراهم می کند. بنابراین ، مالزی مکان مناسبی برای سرمایه گذاری توسط خارجی ها خواهد بود. در این خصوص می توانید مشاوره های لازم را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

موقعیت مناسب مالزی برای سرمایه های خارجی

سرمایه گذاران خارجی که مالزی را به عنوان یک مکان بالقوه برای سرمایه گذاری در مالزی در نظر گرفته اند، باید عواملی مانند نهادهای تجاری را که ممکن است در مالزی تأسیس شوند، مناطق بدون مالیات، دالان های رشد و مرکز مالی و تجاری بین المللی را در نظر بگیرند.

قانون سرمایه و ارز خارجی مالزی نسبتاً نرم است. زیرا در بیشتر صنایع امکان ورود سرمایه مستقیم خارجی را فراهم می کند. بعلاوه، هیچ محدودیتی در مالکیت خارجی سرمایه سهام شرکت های مالزی وجود ندارد. با این حال، اگر شرکتی برای فعالیت به مجوزهای خاصی احتیاج داشته باشد، ممکن است برای افزایش سطح مشارکت محلی در اقتصاد، الزام به کارگیری حداقل تعداد کارمندان محلی اعمال شود.

بستر مناسب سرمایه گذاری در مالزی

مالزی یکی از دریافت کنندگان اصلی سرمایه گذاری مستقیم خارجی در منطقه است. در سال های اخیر، بیشتر سرمایه گذاری در مالزی از چین، سنگاپور، ژاپن و ایالات متحده ناشی شده است. صنعت تولیدی مالزی بیشترین سرمایه های مستقیم خارجی را در بین صنایع خود دریافت کرده است.

دولت مالزی با ارائه مشوق های مختلف و کاهش مالیات به سرمایه گذاران خارجی سعی کرده است مالزی را به عنوان دروازه ای به بازار اتحادیه کشورهای جنوب شرقی آسیا تبدیل کند. دولت، اختیارات زیادی در مورد پروژه های سرمایه گذاری دارد که از آنها برای به حداکثر رساندن منافع حاصل از ورود سرمایه خارجی و همچنین ایجاد توافق نامه هایی که خارجی ها را به ایجاد سرمایه در مالزی تشویق می کند، استفاده می کند.

دولت مالزی یک برنامه اقتصادی را ایجاد کرده است که هدف آن ایجاد میلیون ها شغل در مالزی است که به نوبه خود باعث  جذب سرمایه خارجی به ویژه در بخش های استراتژیک مانند کشاورزی، گردشگری، بیوتکنولوژی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و چندرسانه ای می شود.

سرمایه گذاری در مالزی

انواع سرمایه گذاری در مالزی

چهار نوع ایجاد سرمایه اصلی وجود دارد که سرمایه گذاری در مالزی را فراهم می کند. یک سرمایه گذار باید نوع سرمایه مورد نظر را با تجزیه و تحلیل ویژگی ها ، ریسک ها و منافع مرتبط با هر نوع انتخاب کند، سپس آن را متناسب با شرایط فعلی انتخاب کند. انواع ایجاد سرمایه که شخص می تواند از میان آن انتخاب کند، سرمایه گذاری نقدی، رشد،  دفاعی و دارایی ثابت است.

سرمایه نقدی شامل حساب های بانکی عادی، حساب های پس انداز با بهره بالا و سپرده های مدت دار است. آنها اغلب بازدهی نسبتاً کم را برای سرمایه گذاران فراهم می کنند. با این حال، همچنین سرمایه گذاران را در مقایسه با سایر انواع سرمایه گذاری در معرض کم تری از خطر قرار می دهند.

سایر موارد در سرمایه گذاری

سرمایه های رشد مانند سهام در درجه اول توسط سرمایه گذاران بلند مدت که مایل و قادر به کار در تغییر شرایط یک بازار معین هستند، استفاده می شود. آنها به عنوان سرمایه گذاری در مالزی به نام رشد شناخته می شوند. زیرا ارزش سرمایه اصلی را در میان مدت و بلند مدت افزایش می دهند.

املاک از نوع سرمایه در رشد است. زیرا قیمت املاک می تواند طی یک دوره میان مدت و بلند مدت به میزان قابل توجهی افزایش یابد. این در حالی است که ایجاد سرمایه های دفاعی که بیشتر از رشد به طور مداوم درآمدزایی دارند و ایجاد سرمایه با ریسک کم اما کم بازده هستند. دارایی های ثابت وقتی ضروری هستند که دولت ها یا شرکت ها از سرمایه گذاران پول، وام بگیرند و آنها را با نرخ سود پرداخت کنند.

شرایط سرمایه گذاری در مالزی

هر سرمایه گذار خارجی در مالزی باید برنامه ریزی خوبی برای سرمایه گذاری در مالزی داشته باشد. سرمایه گذار باید برنامه ریزی کند که چه مقدار باید هزینه شود و در چه مناطقی قرار است سرمایه وارد شده و خطراتی که ممکن است در آن وجود داشته باشد، را شناسایی کند. مالیات، امور حقوقی، صدور مجوز، بخش های سرمایه گذاری و برنامه های آن از مهمترین نکاتی است که باید توسط هر سرمایه گذار خارجی در نظر گرفته شود.

از سویی دیگر باید اشاره کنیم که نرخ مالیات شرکت های مالزی 24 درصد است. مالزی نوعی مالیات بر ارزش افزوده را که به عنوان مالیات فروش و خدمات به کلیه محصولات و خدمات مشمول مالیات تحمیل می شود، وضع می کند. همه شرکت ها یا اشخاصی که قصد ورود سرمایه در مالزی را دارند باید در کمیسیون شرکت های مالزی SSM که ناظر بر هر شرکتی که در مالزی تأسیس شده است، ثبت نام کنند.

تاسیس شرکت در مالزی

هرکسی که قصد سرمایه گذاری در مالزی و در یک شرکت را دارد باید توانایی های این شرکت را در مورد فضای کارخانه یا محل کار، در دسترس بودن نیروی متخصص، بودجه، روش های تبلیغاتی و سطح رقابت در نظر بگیرد. هنگام ایجاد یک برنامه، باید تمام این عوامل در نظر گرفته شود.

اقتصاد مالزی به جهت آنکه به صادرات متکی است جهت مشارکت های خارجی گشوده است. زیرا به تنوع صادرات متکی است. مالزی با تأکید بر سطح بالای رقابت اقتصادی، انگیزه های سرمایه گذاران و زیرساخت های توسعه یافته، می کوشد تا با اجرای سیاست های سرمایه باز و شفاف، اقتصاد خود را برای سرمایه گذاران خارجی جذاب کند.

این کشور همچنین در منطقه رشد سریع آسیا و اقیانوسیه واقع شده است، بسیاری از منابع طبیعی حیاتی را در خود جای داده و از مصرف داخلی بالایی برخوردار است که ناشی از درآمد بالای سرانه و بیکاری کم است. به همین دلایل ، مالزی یکی از بهترین عملکردها را در منطقه جنوب شرقی آسیا دارد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب