سرمایه گذاری در نپال

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در نپال را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در نپال را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در نپال
سرمایه گذاری در نپال

سرمایه گذاری در نپال

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در نپال را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در نپال میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در نپال فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در نپال

شروط و الزامات سرمایه گذاری در نپال

مراحل سرمایه گذاری در نپال

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در نپال میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در نپال را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در نپال هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در نپال

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در نپال

کشور نپال همواره یک سیاست لیبرال سرمایه گذاری خارجی را دنبال کرده و توانسته است یک فضای مناسب سرمایه گذاری در نپال را برای جذب سرمایه مستقیم خارجی ایجاد کند. از سویی دیگر، مالیات در این کشور یکی از پایین ترین میزان را به خود اختصاص داده و تجارت در نپال به سهولت صورت می گیرد. زمینه های سودآور ایجاد سرمایه در این کشور شامل برق آبی، تولید صنعتی، خدمات، گردشگری، ساخت و ساز، کشاورزی، مواد معدنی و انرژی است.

نپال سرمایه های خارجی را به عنوان عملیات سرمایه مشترک با سرمایه گذاران نپالی تشویق می کند و هم سرمایه هایی به صورت صد در صد با مالکیت خارجی را حمایت می نماید. تعداد کمی از بخش ها، امکان سرمایه گذاری خارجی ندارند، یا به منظور ارتقاء شرکت های کوچک محلی و محافظت از مهارت ها و تخصص بومی، مختص کارآفرینان ملی است یا به دلایل امنیت ملی محدود می شوند. در این خصوص مشورت های لازم را با کارشناسان موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا داشته باشید.

بخش های کشاورزی و معدن در سرمایه گذاری

بیشتر سرمایه گذاران بر این باورند که کشاورزی و معدن در طی بیست الی سی سال آینده بهترین بازده را در سراسر جهان به همراه خواهد داشت که نقش سرمایه گذاری در نپال را روشن می کند. پیش بینی می شود قیمت مواد غذایی افزایش یابد. زیرا افزایش جمعیت طبقه متوسط ​​در بازارهای در حال ظهور، به غذای گران تر از جمله گوشت و جواهرات بیشتری احتیاج دارد. تورم در سراسر جهان بالاتر از حد انتظار خواهد بود. بنابراین نگه داشتن فلزات گرانبها بهتر از نگه داشتن پول نقد است.

نپال از نظر جمعیتی، به کشورهایی همچون هند و چین نزدیک است که بیشترین افزایش جمعیت طبقه متوسط ​​را در تاریخ جهان دارد. خانواده ها با کوچکتر شدن و ثروتمند شدن، غذای خوب و رفاه را نیاز دارند. مصرف گوشت افزایش می یابد و برای تولید گوشت بیشتر منابع کشاورزی بیشتری لازم است. همچنین این خانواده ها علاقه بیشتری به سفر خواهند داشت. به دلیل همجواری، نپال مقصد اصلی گردشگران چینی و هندی است.

فرصت های سرمایه گذاری در نپال

اگرچه قیمت زمین در مناطق روستایی نپال در حال افزایش است، اما هنوز ارزان است. زمین در حالی که منتظر است تا چند دهه دیگر ارزش آن افزایش یابد، می تواند از نظر محصولات، سود سهام فراهم کند. از آنجایی که کشاورزی ارگانیک پیشرفته، بهترین سرمایه گذاری در نپال و جهان در حال حاضر است، می توان با پیش بینی افزایش سریع قیمت مواد غذایی، تکنیک های سنتی و مدرن کشاورزی ارگانیک را برای پرورش مواد غذایی ترکیب نمود.

از سویی دیگر، سرمایه گذاری های گردشگری مطرح است. نپال کشوری در جهان است که بین دو اقتصاد بزرگ با رشد سریع قرار دارد. هند و چین رشد چشمگیری در جمعیت طبقه متوسط ​​مشتاق به سفر خواهند داشت. نپال می تواند با پیش بینی محل اقامت گردشگران چینی و هندی، از این بازار رو به رشد گردشگری استفاده کند. خرید سهام مرتبط با جهانگردی مانند هتل ها، خطوط هوایی یا رستوران ها راهی غیرفعال برای استفاده از این پتانسیل است.

سرمایه گذاری در نپال

برق آبی برای سرمایه گذاری در نپال

پتانسیل برق آبی در نپال بسیار زیاد است. در حالی که سرمایه گذاری در نپال و در نیروگاه های برق آبی در مقیاس بزرگ ممکن است به مبلغ هنگفتی احتیاج داشته باشد، خرید سهام شرکت های مرتبط با عرضه عمومی آنها امکان پذیر است. چندین پروژه برق آبی در نپال در حال انجام است. در 10 سال آینده ، چندین مورد از آنها عمومی می شوند.

این فرصت خوبی را برای یک سرمایه گذار عادی بدون نیاز به میلیون ها روپیه برای ایجاد سرمایه فراهم می کند. برای سرمایه گذاران کلان، تعداد پروژه ها در انتظار است. نپال با هند یک توافق نامه تجارت برق را منعقد کرد و زمینه تجارت برق را درست مثل سایر کالاهای قابل فروش فراهم نمود. اکنون این امر پیش بینی بازار را پس از تولید برق تضمین می کند.

گردشگری پزشکی در نپال

نپال بهترین پزشکان را در سراسر جهان ایجاد کرده است. جراحان بیمارستان های نپالی نیز در سنگاپور، انگلیس و ایالات متحده آمریکا جراحی می کنند. درست است که بیمارستان های نپالی از زیرساخت ها و تجهیزات موجود در کشورهای پیشرفته برخوردار نیستند، اما کیفیت پزشکان بالا است.

بنابراین یک فرصت خوب برای سرمایه گذاری در نپال و جهانگردی پزشکی در نپال است. خدمات بهداشتی در کشورهای پیشرفته گران است. یک عمل جراحی بای پس ساده در آنجا حدود صد هزار دلار هزینه در بر دارد، در حالی که همان عمل جراحی را می توان در نپال با کسری از قیمت انجام داد. از آنجا که نپال کشوری است که دارای زیبایی های طبیعی است، بازدید از نپال برای لذت و همچنین دلایل پزشکی باید یک جاذبه باشد.

ایده های سرمایه گذاری در نپال

با توجه به جذب سرمایه گذاری خارجی و داخلی برای تقویت اقتصاد، دولت نپال یک هیئت ایجاد سرمایه سطح بالا را تشکیل داده است که به ریاست نخست وزیر نپال می باشد. هدف اصلی این هیئت تسهیل سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در نپال و در بخش های بالقوه است. امکانات پنجره ای را به سرمایه گذاران ارائه می دهد.

اینها تعدادی از ایده های سرمایه گذاری است که می تواند بازده قابل توجهی در طول سالها ایجاد کند. با افزایش جمعیت طبقه متوسط ​​در نپال، فرصت های بیشتری در نپال وجود خواهد داشت که بدین ترتیب، نرخ بازده سرمایه گذاری در نپال زیاد است.

پل ارتباطی نپال میان کشورهای چین و هند

نپال به عنوان کشوری لیبرال برای ارتقاء تجارت و مقصدی جذاب برای سرمایه از نظر زمینه های سرمایه گذاری، مشوق ها و تسهیلات در نظر گرفته می شود. به عبارت دیگر، تجارت و فرصت های سرمایه گذاری در نپال به دلیل محیط مناسب سرمایه ، قوانین و مقررات انعطاف پذیر سازگار با روح جهانی سازی و آزادسازی، نیروی کار ارزان، تفاهم هماهنگ بین دولت، کارفرمایان و اتحادیه های کارگری و دسترسی آزاد، امن و سودآور هستند. ضمن آنکه محصولات سرمایه گذاری مشترک به بازار گسترده هند نیز مطرح می باشد.

نپال از نظر استراتژیک بین دو اقتصاد غول پیکر در حال رشد جهان، هند و چین واقع شده است. با توجه به پتانسیل های عظیم این بازارهای در حال رشد، چشم انداز تجارت در نپال بسیار زیاد بوده و نپال پیشنهاد کرده است که یک کشور ترانزیتی بین آنها باشد. نپال عضو WTO ، ابتکار خلیج بنگال برای همکاری های فنی و اقتصادی چند بخشی و یکی از اعضای بنیانگذار انجمن همکاری های منطقه ای جنوب آسیا است که تحت چتر آن توافق نامه تجارت آزاد آسیای جنوبی قرار دارد که در مرحله پیاده سازی است. این فرصت های اضافی را برای سرمایه گذاران در نپال فراهم می کند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب