سرمایه گذاری در نیوزلند

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در نیوزلند را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در نیوزلند را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۵ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در نیوزلند
سرمایه گذاری در نیوزلند

سرمایه گذاری در نیوزلند

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در نیوزلند را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در نیوزلند میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در نیوزلند فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در نیوزلند

شروط و الزامات سرمایه گذاری در نیوزلند

مراحل سرمایه گذاری در نیوزلند

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در نیوزلند میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در نیوزلند را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در نیوزلند هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در نیوزلند

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در نیوزلند

اقتصاد کارآمد و بازار محور نیوزلند مزایایی را برای کلیه سرمایه گذاران فراهم می کند، از جمله ثبات کلی تجارت، توافق نامه های تجارت آزاد متعدد و حمایت فعال دولت از سرمایه گذاری در نیوزلند را شامل می شود. از همین روست که بانک جهانی به دلیل سهولت انجام تجارت، نیوزیلند را در رتبه بندی خود در مقام اول اعلام نمود

رشد پایدار و قوی 2.2٪ در سال و برخورداری از یک محیط پایدار و ایمن با زیرساخت های مدرن در شبکه های مخابراتی، جاده ها، راه آهن، دریا و شبکه های انرژی قوی و پیشرفته و برخورداری از یک نیروی کار بسیار آموزش دیده، انعطاف پذیر و همه کاره، به همراه هزینه های مالکیت که در منطقه اقیانوس آرام رقابتی ترین است، این شرایط را فراهم کرده است تا نیوزلند برای سرمایه گذاران در تمام دنیا جذاب باشد.

نکات مهم در سرمایه گذاری در نیوزلند

از سویی دیگر، جابجایی آزاد سرمایه و داشتن یک سیستم مالیاتی ساده و جذاب برای سرمایه گذاری خارجی FDI در خصوص سرمایه گذاری در نیوزلند مطرح است که به عنوان مثال کسر مالیات 100٪ برای تحقیق و توسعه برای شرکت ها اعمال می شود. همچنین این کشور یکی از پایین ترین نرخ های تعرفه گمرک در جهان را داشته و به بازارهای آسیا بسیار نزدیک بوده و شرایط مساعدی را برای تبادل تجارت فراهم می کند.

اما از آن سو باید اشاره کنیم که نقاط ضعف اصلی اقتصاد نیوزیلند شامل انزوای جغرافیایی و آسیب پذیری در برابر بلایای طبیعی بوده و بازار داخلی محدود این کشور مطرح است که شامل 5 میلیون نفر است که با سطح بالای بدهی خانوارها و مشاغل بیشتر روبرو می شود. از همین روست که کمبود نیروی کار ماهر با مهاجرت جبران می شود. از نکات دیگری که مطرح است می توان به افزایش وابستگی به صادرات بخش کشاورزی و سرمایه گذاران خارجی اشاره نمود.

اقدامات حمایتی دولت برای سرمایه گذاری

دولت نیوزیلند مشوق های مالیاتی جدیدی را برای ارتقاء سرمایه گذاری در نیوزلند از سوی خارجی ها به كار برده است. قوانین در مورد سرمایه های خارجی ساده شد و اکنون دسترسی سرمایه گذاران خارجی به بازار داخلی را تسهیل می کند. با این وجود، دولت برای تنظیم برخی از جنبه های سرمایه های خارجی در زیرساخت های استراتژیک، قانون سرمایه گذاران خارجی را اصلاح کرد.

همچنین دولت یک استراتژی جهانی برای جذب سرمایه گذاری بین المللی بیشتر با هدف سه گانه ایجاد کرد که شامل جذب سرمایه مستقیم خارجی با ارزش افزوده بالاتر، تشویق شرکت های چند ملیتی برای تحقیق و توسعه خود در کشور و متقاعد کردن سرمایه گذاران خصوصی و سایر کارآفرینان به اقامت در کشور می شود. به عنوان مثال، در حمایت از این استراتژی، دولت سیستم ویزا را برای سرمایه گذاران دوباره طراحی كرده و دسترسی به یارانه های عمومی مشاركت بین شركت های داخلی و بین المللی را امكان پذیر كرده است.

سرمایه گذاری در نیوزلند

رویه های مربوط به سرمایه گذاری خارجی

لازم به ذکر است که در خصوص سرمایه گذاری در نیوزلند ، تصاحب سهام دارایی از طریق علاقه سهامداران به یک شرکت محلی توسط یک سرمایه گذار خارجی در نیوزیلند قانونی است. قانون سرمایه گذاری خارج از کشور، خریدهای افراد با حداقل 25٪ از مالکیت یا کنترل منافع حساس در نیوزیلند توسط افراد خارجی را تنظیم می کند.

شفافیت بین المللی، نیوزیلند را به عنوان کم فاسدترین کشور جهان در بالاترین سطح قرار داد. نیوزیلند دو برنامه اقامت توسط سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران که می خواهند اقامت در نیوزیلند را بدست آورند ارائه می دهد که شامل ویزای سرمایه گذار دسته یک و ویزای سرمایه گذار Plus می باشد که می تواند برای جذب بیشتر سرمایه در نیوزلند موثر باشد.

بخش های مهم در سرمایه گذاری در نیوزلند

یک سرمایه قابل قبول باید بتواند بازدهی تجاری داشته باشد، در شرکت های قانونی سرمایه ایجاد شود یا سرمایه های قابل مدیریت داشته باشد. طیف گسترده ای از سرمایه گذاری در نیوزلند شامل اوراق قرضه، توسعه املاک مسکونی، املاک تجاری، سهام در شرکت ها و بانک های نیوزیلند می شود.

توسعه املاک مسکونی اگر یک توسعه جدید باشد و دارای تأییدیه های لازم باشد، سرمایه قابل قبولی است. یک ملک تجاری باید برای اهداف تجاری استفاده شود و برای بانکداری زمین استفاده نشود. با این حال، اگر برنامه های توسعه به مقامات نظارتی ارائه شود و کار آغاز شود، متقاضی ممکن است در زمین خالی سرمایه گذاری کنند. در صورتی که قصد خرید ملک در نیوزلند را دارید، می توانید از راهنمایی های کارشناسان موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا بهره مند شوید.

خدمات مربوط به سرمایه گذاری در نیوزلند

دولت نیوزیلند به دنبال جذب سرمایه گذاری در نیوزلند با کیفیت بالا است و لیست گسترده ای از خدمات را از شناسایی موقعیت های مناسب ایجاد سرمایه و شرکای نیوزیلند تا پشتیبانی مداوم پس از ورود سرمایه برای سرمایه گذاران خارج از کشور فراهم می کند.

بنابراین اگر ساکن نیوزیلند نیستید، می توانید در اوراق بهادار با نرخ ثابت نیوزلند سرمایه ایجاد کنید که از جمله اوراق قرضه دولتی، اوراق قرضه شرکتی و سپرده های مدت دار می باشد. ممکن است سرمایه گذاران بین المللی مشمول مالیات های محلی نیوزلند شوند. اگر کشور شما با نیوزلند پیمان مالیات مضاعف بسته باشد، هنگام ارائه اظهارنامه مالیاتی، ممکن است مالیات کسر شده در نیوزلند در کشور شما درخواست شود.

سرمایه گذاری در اوراق بهادار با نرخ ثابت نیوزلند همه به دلار نیوزلند است. شما به عنوان سرمایه گذار هنگام ایجاد سرمایه ریسک نرخ ارز را پذیرفته اید. این خطر می تواند به هر دو صورت باشد که افزایش بازده، یا کاهش آن را به همراه دارد.

سرمایه گذاری در سپرده گذاری های نیوزلند

دلار نیوزیلند یک ارز کاملاً آزاد و شناور است. شما می توانید بدون نیاز به رضایت دولت از هر نوع آن را خریداری کرده یا بفروشید. بازار نرخ ارز را بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می کند که پانزدهمین معامله در جهان است. دولت نیوزیلند یا بانک مرکزی  نرخ ارز را تعیین نمی کنند.

شما می توانید برای سرمایه گذاری در نیوزلند و در سپرده های نیوزیلند، به ارزهای دیگری غیر از دلار NZ سرمایه ایجاد کنید، اما نرخ بهره ای که اعمال می شود، همان ارز است. برخی از موسسات نیوزلند سپرده ارزی ارائه می دهند. اما به یاد داشته باشید، نرخ های بهره ارائه شده در آن حساب ها براساس نرخ بهره آن ارزها و نه دلار نیوزلند خواهد بود.

فهرست مطالب

فهرست مطالب