سرمایه گذاری در پرتغال

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در پرتغال را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در پرتغال را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در پرتغال
سرمایه گذاری در پرتغال

سرمایه گذاری در پرتغال

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در پرتغال را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در پرتغال میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در پرتغال فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در پرتغال

شروط و الزامات سرمایه گذاری در پرتغال

مراحل سرمایه گذاری در پرتغال

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در پرتغال میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در پرتغال را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در پرتغال هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در پرتغال

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در پرتغال

آب و هوای مدیترانه ای در طول سال، سواحل پوشیده از تپه های شنی با امواج آبی کریستالی، از چشم اندازهای متنوع آن گرفته تا غذاهای تازه و بسته بندی شده آن با غذاهای دریایی، چیزهای زیادی برای پرتغال وجود دارد که می تواند آن را برای مسافران بین المللی جذاب نماید. از همین روست که پرتغال نیز چشم سرمایه گذاران باهوش را به خود جلب می کند تا برای سرمایه گذاری در پرتغال مشتاق باشند.

پرتغال به عنوان بهترین منطقه نگهداری شده اروپا شناخته می شود که به طور فزاینده ای در میان سرمایه گذاران، بازنشستگان و مهاجران از سراسر جهان محبوب شده است. به طور کلی سه دلیل وجود دارد که پرتغال در میان کشورهای اروپایی به عنوان مکانی برای سرمایه گذاری، زندگی و بازنشستگی انتخاب می شود. اگر می خواهید از رونق گردشگری پرتغال سود ببرید، می توانید در این صنعت سرمایه گذاری را تجربه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، با موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا در ارتباط باشید.

ویزای طلایی برای پرتغال

در تلاش برای جذب سرمایه گذاران خارجی و خریداران املاک، پرتغال اولین برنامه ویزای طلایی اروپا را ارائه داد. با همه برنامه ها، برنامه اقامت از طریق سرمایه گذاری در پرتغال موفقیت آمیز بود. از آن زمان پرتغال بیش از 6000 ویزای طلایی برای متقاضیان و بیش از 10،000 مورد برای اعضای خانواده آنها صادر کرده است. از زمان آغاز به کار، برنامه ویزای سرمایه گذار توانسته است درآمد قابل توجهی را کسب نماید.

شهروندان خارجی که عضو اتحادیه اروپا نیستند، می توانند با ورود سرمایه در این کشور ، مطابق با شرایط تعیین شده، اقامت پرتغال را بدست آورد. این برنامه چندین روش مختلف برای سرمایه گذاری واجد شرایط و دریافت ویزای طلایی دارد که از جمله انتقال حداقل 1.000.000 یورو به پرتغال، ایجاد 10 شغل یا بیشتر، سرمایه گذاری حداقل 500،000 یورو در املاک و مستغلات پرتغال و یا انتقال 350،000 یورو برای سرمایه گذاری در صلاحیت تحقیقات علمی دولتی یا خصوصی است.

برنامه اقامت ویژه با سرمایه گذاری در پرتغال

یکی دیگر از برنامه های تشویقی خریداران که برای جلب سرمایه گذاران و متخصصان بین المللی طراحی شده است، برنامه اقامت ویژه پرتغال (NHR) است. این برنامه به شهروندان خارجی واجد شرایط و مشتاقان سرمایه گذاری در پرتغال ، این فرصت را می دهد تا بدون پرداخت مالیات در پرتغال به طور قانونی درآمد مناسب از منابع خارجی را کسب کنند.

بخشی از آن به لطف 79 معاهده مالیات مضاعف این کشور است. طبق برنامه مالیاتی NHR ، تا زمانی که این کشور قدرت مالیات دادن بر این درآمد را داشته باشد، پرتغال از درآمد واجد شرایط سایر کشورها مالیات نمی گیرد. براساس NHR ، منابع درآمدی که واجد شرایط مالیات نیستند شامل خود اشتغالی منبع خارجی، سود سرمایه، درآمد سرمایه گذاری، درآمد اجاره، حق امتیاز و حقوق بازنشستگی شغلی است.

سرمایه گذاری در پرتغال

شرایط خاص با سرمایه گذاری در پرتغال

توجه داشته باشید که سود حاصل از فروش اوراق بهادار تحت سیاست های NHR از مالیات معاف نیست. علاوه بر فرصت کاهش مشروع مالیات کلی درآمد حاصل از سرمایه گذاری در پرتغال ، ساکنان خارجی از مزایای مالیاتی دیگری نیز برخوردار می شوند که از جمله معافیت مالیاتی برای هدایا یا ارث برای هدایت خانواده و حواله رایگان وجوه به پرتغال می باشد.

شما به عنوان یک ساکن موقت ، همچنین این فرصت را دارید که درآمد پرتغال را با نرخ ثابت 20 درصدی مالیات دریافت کنید. پس از اخذ اقامت مالیاتی در پرتغال می توانید برای وضعیت اقامت درخواست کنید. اقامت را می توان از طریق برنامه Golden Visa ایجاد کرد. برای احراز شرایط اقامت ، نباید در پنج سال گذشته مقیم مالیات پرتغال باشید. علاوه بر این، شما در حال حاضر باید در پرتغال اقامت داشته باشید و ملک خود را در این کشور داشته باشید یا اجاره کنید.

بازار املاک پرتغال

پرتغال یکی از پویاترین بازارهای املاک در اروپا است. با افزایش تقاضا و اقتصاد پر رونق، قیمت مسکن پرتغال از سال 2014 به طور مداوم در حال افزایش است. سال گذشته، قیمت مسکن در 23 منطقه از 24 منطقه شهری این کشور افزایش یافت که باعث رونق سرمایه گذاری در پرتغال شد.

پورتو بالاترین رشد را داشته است، قیمت املاک در طی سال های گذشته 15.6 درصد افزایش یافته است. لیسبون ، پایتخت پرتغال نیز رشد چشمگیری داشته و قیمت مسکن به افزایش 7.9 درصد رسیده است. حتی با رونق این بازار، املاک و مستغلات پرتغال همچنان یک ارزش استثنایی هستند. هزینه املاک و مستغلات در حال حاضر به طور متوسط ​​30 درصد کمتر از هر کشور دیگر در اروپای غربی است.

سرمایه گذاری در پرتغال با خرید ملک

با پیش بینی قیمت مسکن برای ادامه روند صعودی و ضعف فعلی یورو، اکنون به عنوان زمان ایده آل برای سرمایه گذاری در پرتغال برای املاک و مستغلات در نظر گرفته شده است. بازار املاک پرتغال شامل طیف گسترده ای از املاک و مستغلات با قیمت رقابتی، از زیراندازهای مدرن شیک تا خانه های لوکس در حومه شهر است.

سرمایه گذاران خارجی محدودیتی در مالکیت املاک ندارند و هزینه های معاملات نسبتاً کم است. بیش از 300 روز آفتاب در سال، کیفیت زندگی استثنایی، سواحل زیبا و هزینه پایین زندگی همراه با مشوق های خریدار و بازار پر رونق املاک، پرتغال را به مکانی جذاب برای سرمایه گذاری و بازنشستگی تبدیل کرده است.

سود حاصل از اقتصاد پویای پرتغال

پرتغال کشور زیبایی است جای تعجب نیست که چرا هر ساله محبوبیت بیشتری در بین خریداران ملک خارجی پیدا می کند. تقریباً سه چهارم مردم پرتغال خانه شخصی خود را دارند که بالاتر از متوسط ​​انگلیس و ایالات متحده است. خارجی ها هنگام خرید ملک در پرتغال با هیچ محدودیتی روبرو نیستند. در واقع بسیاری از خارجی ها قبلاً به پرتغال نقل مکان کرده اند یا حداقل ملک دیگری را در آنجا خریداری کرده اند.

بازار املاک همچنان رشد پایداری را نشان می دهد و انتظار می رود این روند ادامه یابد، به این معنی که اکنون ممکن است زمان مناسب برای سرمایه گذاری در پرتغال باشد. همانطور که معمولاً در سرتاسر جهان اتفاق می افتد، به نظر می رسد این رشد قیمت املاک بازتابی از بهبود اقتصاد پرتغال است. بسیاری از مناطق در سراسر پرتغال رشد را تجربه کرده اند و انتظار می رود این روند ادامه یابد.

 

فهرست مطالب

فهرست مطالب