سرمایه گذاری در یونان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در یونان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در یونان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در یونان
سرمایه گذاری در یونان

سرمایه گذاری در یونان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در یونان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در یونان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در یونان فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در یونان

شروط و الزامات سرمایه گذاری در یونان

مراحل سرمایه گذاری در یونان

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در یونان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در یونان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در یونان هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در یونان

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در یونان

یونان مکانی بی نظیر برای زندگی است و به عنوان عضوی از اتحادیه اروپا، تمام فاکتورهای اساسی که هنگام انتخاب کشور جدید برای جابجایی در نظر گرفته می شود، نمره بالایی کسب می کند که شامل کیفیت زندگی، محیط تنظیم شده، شرایط زندگی امن در مناطق شهری و روستایی، دسترسی به خدمات کارآمد، امتیازات اقامت برای اعضای خانواده، آزادی سفر و غیره که بدین ترتیب گزینه ای مناسب برای سرمایه گذاری در یونان خواهد بود.

یونان علی رغم اندازه کوچک، از یک محیط طبیعی به ویژه متنوع برخوردار است و فرصت های تفریحی بسیاری را فراهم می کند. این، در ترکیب با یک سبک زندگی آرام که فرهنگ مدیترانه ای باستان و مدرن را در هم می آمیزد، یونان را به مکانی کاملاً خارق العاده تبدیل می کند و مکانی عالی برای اقامت و ایجاد سرمایه به شمار می آید.

فرصت های سرمایه گذاری در یونان

امروزه ، یونان فرصت های منحصر به فرد ورود سرمایه را از طریق مدل های توسعه کسب و کار ارائه می دهد که مزایای رقابتی و پتانسیل سرمایه گذاری آن را در بخشهای مختلف ارتقا می دهد. قسمت هایی مانند جهانگردی، انرژی، غذا و نوشیدنی، شرکت های تولیدی صادرات گرا، لجستیک، علوم زیستی و فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) را شامل می شود که بدین ترتیب شرایط برای سرمایه گذاری در یونان را جذاب خواهد نمود.

با چشم انداز جدید برای توسعه، یونان قصد دارد سرمایه های مستقیم خارجی را در زیرساخت ها و تولید و سایر بخش ها از طریق روش های انعطاف پذیر و سریع و با ارتقاء منابع طبیعی، سرمایه انسانی با تحصیلات عالی و سایر موارد منحصر به فرد خود جلب کند.

روش های سرمایه گذاری در یونان

یونان روشی سریع و انعطاف پذیر را برای سرمایه گذاران خارجی خارج از اتحادیه اروپا یا EEA تنظیم کرده است که مایل به دریافت ویزای ورود و اجازه اقامت به منظور فعالیت سرمایه گذاری در یونان هستند. همچنین می توان مجوز اقامت را به مدیران شرکت هایی که در اجرای و یا بهره برداری از پروژه های ایجاد سرمایه مشارکت دارند، اعطا کرد. بسته به مقیاس سرمایه ، ممکن است حداکثر 10 مجوز برای یک پروژه سرمایه گذاران و مدیران اجرایی صادر شود.

این فعالیت ها ممکن است از طریق ساخت تسهیلات جدید یا تصرفات تجاری، بازسازی و همچنین گسترش فعالیت های فعلی انجام شود، مشروط بر اینکه تأثیر مثبتی بر اقتصاد ملی یونان داشته باشد. اجازه اقامت ارائه شده به سرمایه گذاران و مدیران می تواند هر پنج سال تمدید شود، به شرط آنکه موقعیت خود را در رابطه با سرمایه ایجاد شده حفظ کنند.

سرمایه گذاری در یونان

قوانین یونان برای سرمایه گذاری های خارجی

شهروندان غیر اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا که قصد سرمایه گذاری در یونان  را دارند، شخصاً یا از طریق یک شخص حقوقی، مشروط بر اینکه پروژه سرمایه ایجاد شده آنها شرایط تعیین شده توسط چارچوب قانونی را داشته باشد، می توانند برای اقامت خود و خانواده اقدام کنند.

مجوز اقامت برای فعالیت ایجاد سرمایه در چارچوب اجرای یک پروژه سرمایه گذاری پس از ارزیابی مثبت ورود سرمایه توسط اداره سرمایه خارجی در وزارت اقتصاد و توسعه، به شهروندان غیر اتحادیه اروپا اعطا می شود. در صورتی که با قصد دریافت اقامت، برای ایجاد سرمایه در یونان برنامه ریزی کرده اید، می توانید راهنماییی های لازم را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

فعالیت های سرمایه گذاری در یونان

هیچ محدودیتی در مورد بخش فعالیت یا محل اجرای پروژه سرمایه گذاری در یونان وجود ندارد. لازمه ای که باید توسط سرمایه ایجاد شده تأمین شود، تأثیر مثبت بر توسعه ملی و اقتصاد است. این فعالیت ها ممکن است از طریق ساخت تسهیلات جدید یا بازسازی یا گسترش فعالیت های فعلی انجام شود. عواملی که برای ارزیابی تأثیر در توسعه ملی و اقتصاد مورد توجه قرار گرفته اند، ایجاد اشتغال، ارتقاء منابع داخلی و ادغام تولید داخلی جهت صادرات، نوآوری و استفاده از فناوری جدید است.

علی رغم بحران مالی سال های اخیر در یونان که کشور را بهم ریخت، یونان به دلیل موقعیت استراتژیک و موقعیت های سرمایه های ناشی از بحران مالی، از مزایای خاصی به عنوان مقصد سرمایه داخلی و خارجی برخوردار شد. طی دهه گذشته روندهای تجدید ساختار و اصلاحات در بخش های خصوصی و دولتی در جریان بوده است. اگرچه این فرایندها با سرعت کمتری از آنچه پیش بینی شده توسعه یافته اند، اما به افزایش رقابت پذیری اقتصاد کمک کرده اند.

صنعت گردشگری در یونان

گردشگری حتی در سالهای رکود اقتصادی، همیشه نیروی محرکه اقتصاد یونان بوده است. همچنین سرمایه گذاری در املاک و مستغلات پس از یک دوره طولانی رکود قابل توجه سرمایه گذاران خارجی قرار گرفت. بخش های دیگر ، مانند خرده فروشی و صنایع غذایی، در فعالیتهای مختلف کارآفرینی و بازسازی شرکت کرده اند و صنایع غذایی تحت تأثیر همه گیری قرار نگرفت.

از سویی دیگر، برنامه خصوصی سازی که از سال 2010 آغاز شد، نتایج ارزشمندی را نیز به همراه داشت، اگرچه به گفته منتقدان در صورت تأمین کارآیی بالاتر و برنامه سیاسی روشن تر، کارهای بیشتری می توانست انجام شود. به نظر می رسد که افزایش مداوم سرمایه گذاری در یونان از سوی خارجی ها همچنان ادامه داشته باشد. و در واقع، خوش بینی زیادی وجود دارد که همه گیری فقط وقفه ای موقت در رشد اقتصادی کشور خواهد بود.

مالکیت و سرمایه گذاری خارجی در یونان

یونان به طور کلی برای مالکیت و سرمایه گذاری خارجی باز است. هیچ محدودیتی در مالکیت و سرمایه گذاری در یونان برای خارجی ها وجود ندارد و حداقل سرمایه مورد نیاز برای سرمایه خارجی منظور نشده است. تا آنجا که به ورود سرمایه های کلان مربوط می شود، مراحل صدور مجوز می تواند در بخش های صنعت، انرژی، گردشگری، حمل و نقل، ارتباطات از راه دور، خدمات بهداشتی، مدیریت پسماند و فناوری تسریع شود.

با این وجود، دو عامل به طور مداوم سرمایه گذاران خارجی را دچار چالش می کند. نرخ مالیات بالا و یک اداره دولتی بوروکراتیک این عوامل را شامل می شوند. البته نرخ مالیات طی چند سال گذشته رو به کاهش بوده و دیجیتال سازی دولت به سرعت ادامه دارد که می تواند تاثیر مناسبی بر روند رشد اقتصادی این کشور و ورود سرمایه های خارجی بیشتری داشته باشد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب