خرید ملک در آفریقای جنوبی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در آفریقای جنوبی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در آفریقای جنوبی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۱ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در آفریقای جنوبی
خرید ملک در آفریقای جنوبی

خرید ملک در آفریقای جنوبی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در آفریقای جنوبی توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در آفریقای جنوبی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در آفریقای جنوبی نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در آفریقای جنوبی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در آفریقای جنوبی را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در آفریقای جنوبی

شروط و الزامات خرید ملک در آفریقای جنوبی

مراحل خرید ملک در آفریقای جنوبی

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در آفریقای جنوبی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در آفریقای جنوبی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در آفریقای جنوبی

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در آفریقا جنوبی

خرید ملک در آفریقای جنوبی و شرایط و مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در این کشور در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی قرار خواهد گرفت. مهاجرت به آفریقای جنوبی به دلایلی همچون هزینه ی پایین زندگی مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از افراد تمایل به مهاجرت از طریق سرمایه گذای در آفریقای جنوبی و سایر کشورهای مشابه را دارند. 

اما آیا مهاجرت به آفریقای جنوبی از طریق سرمایه گذاری در خرید ملک در آفریقای جنوبی امکان پذیر است؟ آیا خرید ملک در آفریقای جنوبی گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری محسوب می شود؟ این مقاله توسط کارشناسان مجرب تهیه و تدوین گردیده و امید است تا با خواندن آن اطلاعات کافی در زمینه خرید ملک در آفریقای جنوبی به دست آورید.

 

شرایط عمومی خرید ملک در افریقا جنوبی

خرید ملک در این کشور از زوایای گوناگونی قابل بررسی می باشد. افرادی که تمایل به سرمایه گذاری از طریق خرید ملک دارند به شرایط عمومی کشوری که انتخاب می کنند نیز اهمیت می دهند. چرا که این سرمایه گذاری علاوه بر سود مالی ممکن است نتایجی چون اقامت را نیز به ارمغان آورد. 

بنابراین افرادی که تمایل به مهاجرت و اخذ اقامت دارند عواملی چون جغرافیا، آب و هوا، زبان، اقتصاد و… را نیز مورد بررسی قرار می دهند. 

کشور آفریقای جنوبی دومین اقتصاد برتر در قاره آفریقا می باشد و پس از گذشت چندین سال سقوط اقتصادی و سیاسی(2014 تا 2017)، فاکتورهای مثبتی در این کشور ظاهر شده و شرایط این کشور رو به بهبود می رود. 

خرید ملک در افریقا جنوبی

خرید ملک در کشور افریقا جنوبی یکی از راه های گوناگون سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی می باشد. اما افرادی که تمایل به اخذ اقامت از طریق خرید ملک دارند باید بدانند که این امکان در کشور آفریقای جنوبی فراهم نشده است.

 در واقع صرفا به واسطه خرید ملک در آفریقای جنوبی اقامتی به خریدار ارائه نمی گردد، اما شما به واسطه ثبت شرکت و اخذ ویزاهای تجاری و سرمایه گذاری برای اخذ ویزا و اقامت در این کشور واجد شرایط می گردید. 

یکی دیگر از ساده ترین و بهترین راه های اخذ اقامت کشور آفریقای جنوبی از طریق ویزای جستجوی کار می باشد. این ویزا برای اشخاص این امکان را فراهم می آورد که 1 الی 2 سال در این کشور زندگی نموده و در صورت پیدا نمودن کار و انعقاد قرارداد کاری اقامت بلند مدت نیز دریافت نمایند. 

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با دفاتر رسمی موسسه ثبتا تماس حاصل نمایید.

 
خرید ملک در آفریقای جنوبی

واجدین شرایط خرید ملک در افریقا جنوبی

خرید ملک در این کشور محدود به افراد خاصی نمی باشد. اتباع خارجی نیز می توانند مانند ساکنین آفریقای جنوبی بدون هیچ گونه محدودیتی اقدام به خرید ملک در این کشور نمایند. تنها گروهی که امکان خرید ملک ندارند افراد خارجی هستند که به صورت غیر قانونی وارد این کشور شده باشند.

 با این حال الزاماتی نیز وجود دارد و اتباع خارجی باید پروسه های مربوط به خرید ملک در آفریقای جنوبی را به خوبی اجرا نمایند و در صورت تمایل به سکونت در ملک خریداری شده به صورت بلند مدت، می بایست اقامت این کشور را به دست آورند و اخذ اقامت این کشور از طرق گوناگونی قابل دستیابی می باشد. 

مراحل خرید ملک در آفریقای جنوبی

خرید ملک در آفریقای جنوبی دارای قوانین و قواعدی می باشد و شخصی که تمایل به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات دارد باید پروسه زیر را  طی نماید تا معامله به صورت رسمی و قانونی صورت گیرد:

هنگامی که ملک ایده آل خود را در این کشور پیدا کرده اید، باید درخواست خرید ملک در آفریقای جنوبی را ارائه دهید، که معمولا از طریق وکیل امور املاک تعیین شده و این اتفاق صورت می پذیرد. نماینده املاک نامه ای رسمی که جزئیات درخواست شما را تایید می کند تنظیم می نماید و این به فروشنده برای تأیید ارسال می شود. اگر فروشنده درخواست را قبول کند، هر دو طرف سند را امضا خواهند کرد و پس از آن این سند به طور رسمی به عنوان یک توافق نامه فروش تلقی خواهد شد.

در این زمان فروشنده یک قباله نویس را برای ارزیابی جنبه های حقوقی معامله انتخاب می نماید. فروشنده معمولا قباله نویس را انتخاب می نماید و خریدار هزینه های خود را می پردازد. پس از آن شما باید اسناد را به اداره ثبت املاک را ارسال کنید تا بتوانید به عنوان صاحب جدید ملک به طور رسمی شناسایی شوید. همانند سایر کشوره خرید ملک در آفریقای جنوبی و طی شدن این روند قانونی، اغلب به مدت شش تا هشت هفته ادامه پیدا می کند. هنگامی که نام شما به طور رسمی به عنوان صاحب جدید ملک ثبت نام گردید، باید باقی مانده وجوه را بپردازید و وکیل املاک صحت آن را تایید نماید.

الزامات خرید ملک در آفریقای جنوبی

فرآیند خرید ملک در این کشور به شرح زیر می باشد:

  • درخواست خرید ملک
  • وکلای انتقال قانونی ملک قرارداد دریافت می کنند
  • تأیید اعتبار
  • دریافت ضمانت از وکیل
  • پرداخت هزینه های اجاره و سایر هزینه ها
  • اسناد و مدارک امضا می گردد
  • معامله در دایره ثبت املاک ثبت می گردد
  • فروشنده ملک را تخلیه می نماید
  • خریدار در ملک اسکان می یابد
  • پرداخت هر گونه هزینه های از پیش تعریف شده و بستن پرونده

ارائه خدمات خرید ملک در افریقا جنوبی

برای خرید ملک در آفریقای جنوبی می توانید از مشاوره حقوقی و تخصصی موسسه ثبتا در این زمینه استفاده نمایید. 

موسسه ثبتا همواره سعی در بروزرسانی اطلاعات حقوقی و مهاجرتی در زمینه های مختلف حقوق مهاجرت، اقامت، سرمایه گذاری و تحصیل داشته تا بتواند به شما عزیزان و سروران گرامی اطلاعات درست و دقیق حقوقی در ارتباط با مسایل حقوقی و امور مهاجرت ارائه دهد.

 

فهرست مطالب

فهرست مطالب