خرید ملک در اسپانیا

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در اسپانیا را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در اسپانیا را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۴ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در اسپانیا
خرید ملک در اسپانیا

خرید ملک در اسپانیا

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در اسپانیا توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در اسپانیا را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در اسپانیا نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در اسپانیا میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در اسپانیا را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در اسپانیا

شروط و الزامات خرید ملک در اسپانیا

مراحل خرید ملک در اسپانیا

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در اسپانیا میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در اسپانیا را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در اسپانیا

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در اسپانیا

خرید ملک در اسپانیا، شرایط اخذ اقامت از طریق خرید ملک در کشور اسپانیا، افراد واجد شرایط برای خرید ملک در کشور اسپانیا و همچنین مراحل قانونی مربوط به آن را در این مقاله مورد بررسی قرار خواهیم داد. 

آیا امکان اخذ اقامت از طریق خرید ملک در کشور اسپانیا وجود دارد؟ مزایای خرید ملک در اسپانیا چیست و آیا امکان اخذ اقامت با خرید ملک ارزان وجود دارد؟ افراد واجد شرایط برای خرید ملک در کشور اسپانیا را می شناسید؟ 

 

خرید ملک در اسپانیا و شرایط آن

پایتخت این کشور مادرید است که بزرگترین شهر در اسپانیا نیز می باشد. واحد رسمی پول در کشور اسپانیا یورو بوده و زبان رسمی مردم اسپانیا اسپانیایی می باشد. همچنین این کشور به شکل پادشاهی مشروطه حکومت می شود و جمعیت آن بیش از 46 میلیون نفر می باشد. 

از لحاظ اقتصادی کشور اسپانیا سیزدهمین اقتصاد بزرگ در جهان به شمار می رود و پنجمین اقتصاد بزرگ بین کشور های عضو اتحادیه اروپا می باشد. علاوه بر وضعیت اقتصادی رو به رشدی که کشور اسپانیا دارد، کیفیت بالای زندگی در اسپانیا موجب شده تا سالانه افراد زیادی قصد سرمایه گذاری در این کشور و مهاجرت به اسپانیا را داشته باشند.

 یکی از راه های سرمایه گذاری در این کشور خرید ملک در اسپانیا می باشد که می تواند منجر به اخذ اقامت این کشور شود، در این مقاله برای شما عزیزان به جزئیات مربوط به آن خواهیم پرداخت.

 

خرید ملک در اسپانیا برای اخذ اقامت

یکی از راه هایی که می توان از طریق آن برای خرید ملک و اخذ اقامت کشور اسپانیا اقدام نمود از طریق خرید ملک با ارزش 100 هزار یورو به بالا می باشد. به طور کلی به ایرانیایی که قصد دارند با خرید ملک در اسپانیا اقامت این کشور را نیز کسب کنند پیشنهاد می شود که مبلغ سرمایه گذاری آن ها حداقل 150 هزار یورو باشد. 

به ایرانیانی که از این روش برای خرید ملک اقدام می کنند ابتدا یک اقامت یک ساله اعطا می گردد. پس از گذشت آن یک سال متقاضی می تواند دو مرتبه اقامت کشور اسپانیا به مدت دو سال را دریافت نماید و پس از گذشت پنج سال متقاضی می تواند برای دریافت اقامت دائم کشور اسپانیا درخواست نماید. البته این روش برای ایرانیان قابل انجام نمی باشد.

یکی دیگر از روش های موجود برای متقاضیان اخذ اقامت از طریق خرید ملک در اسپانیا، اخذ گلدن ویزا اسپانیا می باشد، که برای ایرانیان نیز قابل انجام است. برای اخذ این نوع ویزا متقاضیان باید مبلغ بیش از 500 هزار یورو را به خرید ملک و مستغلات در کشور اسپانیا اختصاص دهند و از این طریق برای خود و خانواده خود اجازه اقامت را کسب نماید.

 این ویزا باید هر دو سال تمدید گردد و متقاضیانی که با این روش به مدت 5 سال در اسپانیا حضور داشته باشند می توانند اقامت دائم کشور اسپانیا را به دست آورند پس پاسپورت اسپانیا با خرید ملکی به ارزش 500 هزار یورو امکان پذیر است. ت

خرید ملک در اسپانیا

واجدین شرایط خرید ملک در اسپانیا

یکی از مزایای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در اسپانیا این است که متقاضیان می توانند بدون هیچ محدودیتی اقدام به این نوع سرمایه گذاری نمایند و نیازی نیست افراد حتما تبعه کشور های عضو اتحادیه اروپا باشند. 

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در اسپانیا می تواند از طریق خرید ملک های تجاری یا مسکونی و یا حتی زمین باشد و همچنین این نوع از سرمایه گذاری توسط دولت این کشور حمایت می گردد. برای اقدام به سرمایه گذاری از این طریق در کشور اسپانیا متقاضیان باید به ایستگاه پلیس مراجعه نموده و با ارائه پاسپورت خود به آن ها، یک شماره اقتصادی دریافت نمایند.

 البته توجه داشته باشید که زمان مورد نیاز برای انجام این پروسه برای شهروندان کشور های عضو اتحادیه اوپا حدود یک روز زمان می برد اما برای متقاضیانی که شهروند دیگر کشور ها مثل ایران هستند این پروسه ممکن است 2 الی 3 هفته طول بکشد.

 

مدارک مورد نیاز خرید ملک در اسپانیا

از جمله مدارک مورد نیازی که باید برای خرید ملک در اسپانیا به شکل ترجمه شده به زبان اسپانیایی به مقامات مربوطه ارائه شوند، به شرح زیر می باشد.

  • تکمیل فرم برای درخواست ویزا
  • عکس مناسب از متقاضی
  • ارائه پاسپورت با داشتن اعتبار زمانی
  • ارائه فرم عدم سوء پیشینه متقاضی
  • اثبات تمکن مالی با ارائه نامه از بانک
  • داشتن بیمه پزشکی و درمانی

مزایای خرید ملک در اسپانیا

۱- داشتن حق سکونت در کشور اسپانیا

۲- معاف بودن از پرداخت مالیات سالانه

۳- امکان افتتاح حساب بانک های اروپایی

۴- امکان تحصیل رایگان فرزندان در کشور اسپانیا، بلافاصله پس از اقامت در اسپانیا

۵- سفر آزادانه به کل اروپا بدون نیاز به ویزا

۶- امکان اخذ تابعیت کشور اسپانیا پس از مدت ۱۰ سال اقامت قانونی بدون وقفه در این کشور اشاره کرد.

ارائه خدمات خرید ملک در اسپانیا

در صورتی که ملک هایی با ارزش بیش از ۱۰۰ هزار یورو در اسپانیا خریداری نمائید، ویزاهای بلند مدت ۱ساله تا ۵ ساله مولتی ساله برای تمامی اعضاء خانواده تان توسط سفارت اسپانیا (با درخواست وکیل) داده خواهد شد و این مسئله اهمیت و ارزش فراوانی دارد.

با استفاده از این ویزا ،می توانید به تمام کشور های اروپایی در طول سال سفر کنید و یا به مدت محدود اقامت داشته باشید. با توجه به مشکلات ویزا گرفتن از کشورهای اروپایی برای ایرانیان، این ویزای بلند مدت از کشور اسپانیا، ارزش بسیار زیادی خواهد داشت.

فهرست مطالب

فهرست مطالب