خرید ملک در ایرلند

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در ایرلند را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در ایرلند را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۴ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در ایرلند
خرید ملک در ایرلند

خرید ملک در ایرلند

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در ایرلند توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در ایرلند را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در ایرلند نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در ایرلند میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در ایرلند را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در ایرلند

شروط و الزامات خرید ملک در ایرلند

مراحل خرید ملک در ایرلند

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در ایرلند میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در ایرلند را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در ایرلند

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک و املاک در ایرکند

روش های خرید ملک در ایرلند، شرایط لازم برای خرید ملک در ایرلند و مواردی از این دست در این مقاله مورد بحث و تحلیل علمی قرار می گیرد. 

آیا خرید ملک در ایرلند منجر به اخذ اقامت ایرلند می شود؟ حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید ملک در در این کشور به چه میزان است؟ آیا همه اعضای خانواده پس از خرید ملک در ایرلند میتوانند به ایرلند مهاجرت کنند؟ 

در این مقاله سعی بر این شده است که پاسخ این سوالات و سوالات مشابه مورد بررسی قرار گیرد.

خرید ملک در ایرلند

خرید ملک در ایرلند محدودیتی برای افراد با هر ملیتی و با هر سرمایه ای ندارد. ولی اگر فرد سرمایه گذار با هدف اخذ اقامت ایرلند از طریق خرید ملک در این کشور بخواهد اقدام کند، باید حداقل 450 هزار یورو در ملکی به ارزش 500 هزار یورو اوراق قرضه خریداری کند.

 پس از انجام مراحل قانونی و ثبت این سرمایه گذاری فرد متقاضی می تواند برای اخذ اقامت موقت خود و خانواده اش به مدت 2 سال اقدام نماید.

 پس از این 2 سال اداره مهاجرت ایرلند شرایط فرد سرمایه گذار را بررسی می کند که آیا این سرمایه گذاری هنوز شرایط قبل را داراست یا خیر و در صورتی که این ملک هنوز موجود باشد، اقامت خریدار ملک به مدت 3 سال دیگر نیز تمدید می شود و پس از این مدت زمان 5 ساله فرد سرمایه گذار می تواند برای اخذ اقامت دائم ایرلند درخواست خود را به اداره مهاجرت ایرلند ارائه کند.

مهاجرت به ایرلند و اخذ اقامت این کشور از طریق خرید ملک، روشی است که مستلزم انتقال سرمایه بسیار زیاد فرد متقاضی به این کشور است.

استانداردهای سرمایه گذاری در ایرلند

کشورهایی که استانداردهای سرمایه گذاری را رعایت می کنند طبق توافق های بین المللی دو جانبه و یا چند جانبه، بین سرمایه گذاران کشور خود با سرمایه گذاران از کشورهای دیگر و یا بین سرمایه گذاران خارجی با یکدیگر تفاوتی قائل نمی شوند.

این مساله مهم در امر مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، یکی از مهم ترین نکاتی است که فرد متقاضی قبل از اقدام به سرمایه گذاری در هر کشوری باید به آن توجه کند و از وکیلان برجسته با علم به روز و بالا در زمینه حقوق بین الملل مشاوره دریافت کند.

خرید ملک در ایرلند

واجدین شرایط خرید ملک در ایرلند

خرید ملک در این کشور برای افراد خارجی از نظر قانونی هیچ گونه محدودیتی ندارد. ولی برای افرادی که نیازمند اخذ ویزا برای ورود به این کشور هستند پیشنهاد می شود که تنها املاکی را خریداری نمایند که منجر به اقامت ایرلند شود و برای رفت و آمد به این کشور مشکلی نداشته باشند. 

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد خرید ملک در این کشور به ارزش 450 هزار یورو منجر به اخذ اقامت ایرلند می گردد.

مراحل قانونی خرید ملک در ایرلند

متقاضیان خرید ملک در ابتدا باید از طریق یک فرد متخصص در امور املاک، ملک مورد نظر خود را جست و جو و انتخاب نمایند. برای انجام تمامی مراحل خرید ملک در ایرلند حتما باید توسط یک وکیل معتبر و آشنا به قوانین حقوقی ایرلند اقدام نمود. 

پس از تائید نهایی ملک مورد نظر، وکیل خریدار یک پیش نویس از شرایط انتقال ملک به نام خریدار تنظیم می کند و آن را برای وکیل فروشنده ارسال می کند و پس از تائید وکیل فروشنده، خریدار باید مدارک را امضاء نماید و مبلغ 10% از ارزش ملک را به عنوان پیش پرداخت، پرداخت نماید و پروسه انتقال ملک که حدودا 6 تا 8 هفته و گاهاً در موارد خاص تا 12 هفته زمان می برد آغاز می شود.

 در طی این پروسه تمامی مراحل قانونی توسط وکیل از قبیل باطل کردن تمبر و ثبت انتقال ملک در اداره ثبت ایرلند انجام می شود. فرد متقاضی باید در طی انجام این پروسه به غیر از مبلغ اصلی ملک مورد نظر، مبالغی را نیز بپردازد. 

پروسه خرید ملک در ایرلند

پروسه انجام مراحل قانونی خرید ملک در ایرلند یک پروسه 6 تا حتی 12 هفته ای است که نیازمند انجام امور حقوقی توسط یک وکیل مجرب می باشد.

 این روند، فرآیند ساده ای نیست که خریدار به تنهایی بتواند آن را انجام دهد و حتما باید این پروسه توسط یک وکیل مجرب که از قوانین حقوقی به روز خرید ملک در این کشور آگاهی دارد انجام گیرد. 

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک امر بسیار حساسی است که اگر فرد متقاضی بدون مشورت و کمک یک وکیل معتبر اقدام نماید ممکن است خسارات جبران ناپذیری را ببیند و برای به حداقل رساندن ریسک این کار باید از طریق یک وکیل معتبر، مجرب و مورد اعتماد اقدام نمود. 

ارائه خدمات خرید ملک در ایرلند

اگر هدف شما از خرید ملک در ایرلند اخذ اقامت ایرلند می باشد، حتما باید با یک وکیل حقوقی مشورت نمائید و مزایا و معایب مهاجرت از این روش را بررسی کنید.

به طور مثال می توان از مزایای خرید ملک در ایرلند به این موضوع اشاره کرد که خرید ملک در این کشور با میزان سرمایه 450 هزار یورو منجر به اخذ اقامت ایرلند می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه ثبتا تماس حاصل فرمایید

فهرست مطالب

فهرست مطالب