خرید ملک در تاجیکستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در تاجیکستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در تاجیکستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در تاجیکستان
خرید ملک در تاجیکستان

خرید ملک در تاجیکستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در تاجیکستان توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در تاجیکستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در تاجیکستان نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در تاجیکستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در تاجیکستان را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در تاجیکستان

شروط و الزامات خرید ملک در تاجیکستان

مراحل خرید ملک در تاجیکستان

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در تاجیکستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در تاجیکستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در تاجیکستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

اجاره ملک در تاجیکستان

شما برای اجاره یک آپارتمان یک خوابه در کشور تاجیکستان مرکز شهر نیاز به هزینه 2000 است که البته در وضعیت متوسط ارزیابی می‌شود و گاهاً هزینه 3000.00 نیز برای آن ارزیابی می‌شود که برای یک خانه با امکانات بالا خواهد بود.

 مورد بعدی این است که اگر شما قصد دارید هزینه کمتری برای اجاره یک خانه با یک اتاق خواب داشته باشید می‌توانید بین 1000.00 الی 1500.00 هزینه کنید.

برای اجاره آپارتمان در مرکز شهر در صورتی که متراژ بالاتر مدنظرتان باشد و به طور کلی بیش از یک اتاق خواب را مدنظر قرار دهید هزینه شما 4500.00 خواهد بود. این در حالی است که آپارتمان‌های 3 اتاق خوابه خارج از مرکز شهر در کشور تاجیکستان نیز هزینه 2900.00 در بر دارند که نرخ خوبی محسوب می‌شود. 

یک سری خانه‌های اجاره‌ای در کشور تاجیکستان وجود دارد که برای کسانی است که قصد دارند تنها در کشور تاجیکستان زندگی کنند و یا زندگی در وضعیت معمولی را می‌پذیرند، قیمت اجاره برای این خانه‌ها به طور کلی کمتر از 1000.00 اعلام شده است و مشخص است که دولت سعی کرده فضای مسکن خوبی برای دانشجویان فراهم سازد.

وضعیت اجاره ملک در تاجیکستان

مشخص است که هزینه اجاره خانه در کشور تاجیکستان در سال‌های اخیر بیشتر شده است وضعیت ساخت و ساز در کشور تاجیکستان بسیار ضعیف است و رتبه‌های اجاره خانه در این کشور در سال‌های پیش روی تغییراتی داشته که می‌تواند اصول و شرایط درستی را مدنظر قرار دهد. 

شایان ذکر است که افراد برای اجاره خانه در کشور تاجیکستان باید در ابتدا بودجه مشخصی را در نظر داشته باشند و پس از آن می‌بایست اجاره سه ماهه اول را پرداخت کنند. 

وضعیت اجاره خانه در کشور تاجیکستان سبب می‌شود که بتوانید مسیر شغلی خوبی را در پیش بگیرید. حقیقت این است که وضعیت اجاره خانه در کشور تاجیکستان از سوی دولت قصد به ارائه یک سری وام‌های مشخص دارد.

خرید ملک در تاجیکستان

شما برای خرید خانه در کشور تاجیکستان باید در ابتدا موقعیت مکانی درستی را مدنظر قرار دهید، این امکان در اختیار شما قرار می‌گیرد که میزان بودجه مشخصی را در نظر داشته باشید که عموماً به ارزش 6209.62 سامانی ارزیابی شده است.

وضعیت قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در خارج از مرکز شهر نیز از 2000.00 سامانی کشور تاجیکستان آغاز می‌شود که از نظر تعرفه به صرفه‌تر است و می‌تواند برای کسانی که بودچه کمتری دارند یک انتخاب خوب باشد. از یاد نبرید که برای خرید ملک در کشور تاجیکستان باید سعی کنید چندین مورد را ارزیابی کنید.

یک سری خانه‌ها در کشور تاجیکستان در وضعیت پیش فروش قرار دارند و از تعرفه مشخصی نیز برای آن‌ها استفاده شده است به طور کلی هر یک از خانه‌هایی که در کشور تاجیکستان دیده می‌شود دارای شرایط درستی هستند. از یاد نبرید که شما برای خرید خانه در کشور تاجیکستان نیاز به یک مشاور دارید که از نرخ جدید املاک اطلاعات درستی داشته باشد. موقعیت مکانی در این مسیر را جدی بگیرید.

خرید ملک در تاجیکستان

ارزان‌ترین بازار مسکن در آسیای میانه و تاجیکستان

بازار مسکن در تاجیکستان، ارزان‌ترین بازار مسکن آسیای متوسط و اروپای شرقی است. بها منزل در تاجیکستان و بها یک متر چهارگوش مسکن در کشورهای همسایه تاجیکستان نه تنها بالاتر است بلکه روند افزایشی در پیش دارد. به عنوان مثال، قیمت یک متر چهارگوش مسکن در ازبکستان از 533 دلار الی 800 دلار متغیر است.

در قرقیزستان نیز بها مسکن از 650 لغایت 800 دلار و در قزاقستان از 1000 لغایت 1200 دلار نوسان دارد. این درحالیست که بها مسکن در تاجیکستان طی سال‌های اخیر نه فقط رشد نکرده، بلکه روند کاهشی نیز داشته است. بها یک متر مربع آپارتمان در تاجیکستان که لغایت چند سنه قبل بین 550 الی 800 دلار بود، الان چیزی حدود 350 الی 800 دلار است که این قیمت‌ها عمدتا متاثر از نوسانات قیمت سیمان و دیگر ساختمایه ها تعیین می‌شود.

هزینه اجاره ملک در تاجیکستان

اگر تمایل به اجاره یک واحد آپارتمام تک خوابه در مرکز شهر دارید به نکات زیر توجه کنید :‌

  • برای اجاره یک واحد آپارتمان تک خوابه خارج شهر ۳۳ سومونی نیاز دارید.
  • اجاره آپارتمان با سه خواب در مرکز شهر ۳۳ سومونی و در خارج از شهر ۶۷ سومونی نیاز دارد.
  • در یک کلام می توان گفت هزینه اجاره مسکن ۱۲% از کل هزینه های زندگی را دربردارد.

قیمت ملک در تاجیکستان

بازار مسکن در تاجیکستان متاثر از عوامل متعددی بوده کشور تاجیکستان، جز مهمترین کشورهایی است که در مسیر جاده تاریخی ابریشم قرار دارد. این کشور آسیای میانه، به خصوص از سال 1999 میلادی تاکنون از به دنبال تامین مسکن مناسب و با کیفیت است. 

ارائه خدمات خرید ملک در کشور تاجیکستان

کشور زیبا و آرام تاجیکستان به ویژه در سال های اخیر با تغییر خط مشی های سیاسی، توانسته چهره دیگری از خود را به جهانیان نشان دهد. 

سفر به این کشور شاید مهم‌ترین راه برای شناخت تغییرات بنیادین در این کشور باشد. وجود مردمان مهمان دوست، نرخ جرم پایین و نگاه بلند پروازانۀ این کشور، از تاجیکستان کشوری متفاوت ساخته است. 

برای ایرانیانی که به هر شکل به دنبال خرید ملک در تاجیکستان و یا مهاجرت به مکانی مناسب هستند، تاجیکستان می تواند یکی از گزینه ها در لیست شما باشد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب