خرید ملک در دانمارک

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در دانمارک را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در دانمارک را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در دانمارک
خرید ملک در دانمارک

خرید ملک در دانمارک

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در دانمارک توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در دانمارک را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در دانمارک نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در دانمارک میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در دانمارک را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در دانمارک

شروط و الزامات خرید ملک در دانمارک

مراحل خرید ملک در دانمارک

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در دانمارک میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در دانمارک را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در دانمارک

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در دانمارک

کشور دانمارک به عنوان یکی از شادترین کشورهای جهان شناخته می شود. فاصله و نابرابری درآمد در این کشور در حداقل ممکن قرار دارد و توانسته این مسئله را در طول دهه های گذشته به خوبی حفظ کند. همین باعث شده تا افراد زیادی به سمت این کشور جلب شوند.

 اقامت دانمارک از طریق خرید خانه تبدیل به رویایی برای افراد مختلف شده تا بتوانند به این کشور زیبا و عادل مهاجرت کنند. امّا خرید خانه در این کشور از قوانین خاصی پیروی می کند. اگر می خواهید با این قوانین آشنا شوید، در این محتوا ما را همراهی نمایید.

 

خرید خانه در دانمارک و دریافت اقامت

یکی از شیوه های سرمایه گذاری در کشورهای خارجی، خرید ملک است. در کشورهای مختلف اروپایی از جمله اسپانیا این مسئله امکان پذیر است و فرد می تواند از این طریق برای اقامت و مهاجرت اقدام نماید.

دلیل اینکه اکثر افراد به خرید خانه در دانمارک فکر می کنند و می خواهند از این طریق اقامت این کشور را دریافت کنند، وضعیت اقتصادی و رفاه این کشور است. این کشور در سال 2016 به عنوان شادترین کشور جهان شناخته شد. 

نیروی کار موجود در دانمارک راضی ترین افراد هستند. اختلاف درآمد مردم در دانمارک از نظر کم بودن در رتبه اول قرار گرفت و از نظر درآمد سرانه در رتبه هفتم بوده است. این کشور 5.8 میلون نفری تبدیل به مقصدی مهم و جذاب برای اکثر افراد مهاجر شده و به همین دلیل مسئله اقامت دانمارک از طریق خرید خانه به عنوان یکی از راه حل ها مطرح می شود.

با این وجود طبق قانون تنها کسانی که در دانمارک اقامت دارند می توانند برای خرید خانه اقدام نمایند. همچنین افرادی که عضو اتحادیه اروپا نیستند باید برای خرید ملک از وزارت دادگستری این کشور، جواز لازم را کسب نمایند.

قوانین خرید خانه در دانمارک

همان طور که گفتیم اقامت دانمارک از طریق خرید خانه امکان پذیر نیست و با مشکلات زیادی همراه است. طبق قانون دانمارک برای خرید ملک باید اقامت دائم داشته باشید یا به مدت 5 سال متوالی در این کشور زندگی کرده باشید.  در غیر این صورت، برای افرادی که عضو اتحادیه اروپا نیستند، کسب جواز از وزارت دادگستری ضروری خواهد بود. افراد باید دلایل و مستندات خود را برای کسب مجوز ارائه دهند. از جمله مواردی که می توان به عنوان مستندات ارائه نمود:

  • تاهل در این کشور
  • به دنیا آوردن فرزند در دانمارک
  • ثبت نام فرزندان در مدرسه های این کشور
  • ارائه مدارک داشتن شغل دائم
  • تسلط به زبان دانمارکی و فرهنگ این کشور
 

همچنین تمامی افراد باید ثابت کنند که قصد آن ها از خرید ملک برای اقامت شخصی خواهد بود. اقامت دانمارک از طریق خرید خانه برای اتباع خارجی شرایط سختی دارد همان طور که اشاره کردیم، املاک در کشور دانمارک نسبت به دیگر کشورهای اروپایی از جمله: آلمان، ایتالیا، رومانی و… گران تر است. 

خرید ملک در دانمارک

روش های خرید ملک در دانمارک

قیمت خرید ملک در دانمارک به طور تقریبی هفتاد هزار یورو است. بانک ها و موسسات مختلف تا 80% ارزش ملک وام ارائه می دهند. به طبع برای دریافت آن باید مدارک و مجوز خود را به بانک ارائه دهید.

مانند هر کشور دیگر، محل قرار گیری و دسترسی ملک به راه های اصلی، فروشگاه ها، نزدیک یا دور بودن از مرکز شهر و… در قیمت آن تاثیر می گذارد.

در دانمارک تعیین شده است که فروشنده باید قبل از فروش، به تعمیر خانه یا آپارتمان بپردازد. این مسئله توسط کارشناسان بررسی می شود و مواردی که نیاز به تعمیر یا تغییر دارند به فروشنده ارائه می شود. یکی از روش‌های کاربردی در این کشور، عمل انتقال است. به این ترتیب خریدار هزینه ای را به عنوان پیش پرداخت می پردازد تا برابر نقص و زیان های ممکن در امان باشد. در مقابل فروشنده نیز در برابر ادعاهای خریدار مصونیت پیدا کرده است.

در هنگام نقل و انتقال سند؛ خریدار 5% از قیمت ملک را به نماینده املاک می پردازد. تا شش روز فرصت برای فسخ مبایعه نامه وجود خواهد داشت. در بعضی شرایط در صورت فسخ قرارداد، خریدار مجبور است تا 1% از قیمت خرید خانه را به فروشنده پرداخت کند.

مدارک خرید خانه در دانمارک

اقامت دانمارک از طریق خرید خانه تنها با داشتن شرایط زیر امکان پذیر است:

  • اقامت قانونی به مدت 5 سال در دانمارک
  • تبعه اتحادیه اروپا باشید و در دانمارک مشغول به کار هستید
  • افرادی که اتباع اتحادیه اروپا نباشند باید اجازه اقامت بلند مدت یا مجوز دادگستری داشته باشند.
 

اگر تصور کنیم یکی از شرایط بالا را دارید، نقل و انتقال سند نیازمند مدارک خاصی است. از جمله:

  • نقشه ملک
  • پروانه ساخت
  • برگه مالیات املاک
  • بیمه نامه ملک
  • اطلاعات BBR (شرایط فنی صادره از سوی شورای محلی)
  • رتبه انرژی و میزان مصرف برق، گرما و آب

وکیل ملکی در کشور دانمارک

همانطور که گفته شده پروسه اخذ اقامت دانمارک از طریق خرید ملک برای اتباع خارجی به صورت مستقیم مسیر نیست و به طور کلی باید 5 سال حداقل در این کشور زندگی کرده باشید یا اقامت قانونی اتحادیه اروپا را داشته باشید. 

به طور کلی کشورهای محدودی وجود دارند که اخذ تابعیت با سرمایه گذاری را به رسمیت می شناسند و به صورت مستقیم اقامتی را از طریق خرید ملک به افراد خارجی و بیگانه اعطا می کنند. 

سرمایه گذاری در املاک می تواند جز روش های امن برای سرمایه گذاری باشد و بازگشت سرمایه و سوددهی خوبی می تواند داشته باشد در صورتی که درست و اصولی انجام شده باشد. لذا در این باره باید شما عزیزان باید با وکیل مهاجرت به دانمارک که به مسائل حقوقی و اقتصادی روز کشور دانمارک واقف باشد، مشورت نمایید.

ارائه خدمات خرید ملک در دانمارک

جهت مهاجرت به دانمارک و کسب اطلاعات بیشتر برای شرایط و روند آن لازم است که حتماً از یک متخصص کمک بگیرید تا در انجام همه‌ی مراحل به درست‌ترین روش ممکن عمل کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر خواهان مهاجرت تجاری هستید و یا هرگونه سؤال در همین رابطه دارید با مشاورین ما در ثبتا تماس بگیرید تا بعد از بررسی تخصصی شرایط شما، بهترین راهنمایی‌ها را در اختیارتان قرار دهند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب