خرید ملک در روسیه

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در روسیه را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در روسیه را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۱ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در روسیه
خرید ملک در روسیه

خرید ملک در روسیه

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در روسیه توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در روسیه را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در روسیه نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در روسیه میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در روسیه را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در روسیه

شروط و الزامات خرید ملک در روسیه

مراحل خرید ملک در روسیه

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در روسیه میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در روسیه را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در روسیه

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در روسیه

کشور روسیه راه های مختلفی را برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به این کشور مورد پذیرش قرار می دهد. مهاجرت به روسیه از طریق خرید ملک تجاری یا مسکونی را می توان ایمن ترین راه سرمایه گذاری در این کشور در سالهای اخیر دانست.

چرا که تنها در این نوع سرمایه گذاری افراد قادر خواهند بود سرمایه خود را استرداد کنند. افرادی که اقدام به سرمایه گذاری در روسیه می نمایند نیز می توانند از مزیت های اقامتی این کشور نیز بهره مند شوند.

آیین نامه خرید ملک در روسیه

بر اساس قوانین روسیه، شهروندان خارجی معمولا اجازه خواهند داشت تا در روسیه ملک خریداری کنند. اما در برخی از موارد محدودیت های قانونی در این زمینه وجود دارد. برای آن که فرد بتواند در روسیه ملکی خریداری کند، باید اجازه اقامت در روسیه را داشته باشد. 

شهروندان خارجی اجازه نخواهند داشت تا املاک نقاط مرزی را خریداری کنند. همچنین محدودیت هایی برای خرید زمین های کشاورزی برای افراد خارجی وضع شده است. 

هنگامی که افراد متقاضی قصد مهاجرت به روسیه از طریق خرید ملک را دارند می بایست از مشورت افراد متخصص استفاده کنند. در غیر این صورت ریسک از دست دادن سرمایه خود را بالا می برند.

شرایط مهاجرت به روسیه از طریق خرید ملک

گفته شد که محدودیت های بسیار کمی برای خرید ملک در روسیه برای خارجی ها وجود دارد. از سوی دیگر دولت روسیه به بسیاری از سرمایه گذاران خارجی، تابعیت قانونی اعطا می کند. 

عمده ترین راه های دریافت ویزای سرمایه گذازی و دریافت شهروندی روسیه را در زیر ارائه کرده ایم.

  • سرمایه گذاری 7.5 میلیون روبل روسیه در یک صندوق ملی مالی در روسیه: این سرمایه گذاری به صورت قرض الحسنه بوده و به هیچ عنوان قابل استرداد نیست.
  • سرمایه گذاری حداقل 15 میلیون روبل روسیه در یک پروژه تجاری در این کشور
  • آغاز به کار یک تجارت در روسیه به شرط آنکه تولید آن حداقل 10 میلیون روبل در سال باشد. این فعالیت باید سه سال به طول انجامد.
  • سرمایه گذاری 15 میلیون روبل در خرید ملک در کشور روسیه.

این قوانین جدید مهاجرتی برای سرمایه گذاران در کشور روسیه از سال 2015 اعمال شده است. بر این اساس سرمایه داران می توانند تنها پس از سه سال، اقامت و تابعیت کشور روسیه را بدست آورند.

خرید ملک در روسیه

قرارداد خرید ملک روسیه

مهاجرت به روسیه از طریق خرید ملک در سال 2019 در صورتی برای اشخاص متقاضی ممکن خواهد شد که یک سند قانونی داشته باشند. 

زمانی که افراد یک ملک را می خرند، می بایست به کلیه بندهای موجود در قرارداد آن احترام بگذارید. در این بخش، برخی از مهم ترین فاکتورهایی که باید در قرارداد مالکیت مشخص شود نیز ارائه می گردد.

  • اطلاعات کامل در رابطه با ملک مانند آدرس دقیق و متراژ
  • قیمت کامل انجام انتقال
  • اطلاعات کامل در رابطه با خریدار و فروشنده
  • قوانین و توافقات انجام شده میان دو طرف در ارتباط با نحوه پرداخت قیمت ملک
  • پروسه انتقال سند و تحویل ملک به مالک یا مالکان جدید
 

در صورت مسکونی بودن ملک: اطلاعاتی در رابطه با کلیه کسانی که قرار است در آن مسکن زندگی کنند. همچنین هرگونه توافق دیگری که میان طرفین صورت پذیرفته باید در قرارداد ذکر شود. 

شرایط کلی خرید ملک در روسیه

هر فرد برای سرمایه گذاری در هر زمینه اقتصادی باید دلایل منطقی داشته باشد. نکته اول و مهم ترین بخش آن است که هزینه خرید مسکن در روسیه کم است. 

در وهله دوم آنکه با توجه به قوانین کشور روسیه محدودیت های ویژه ای برای سرمایه گذاران خارجی در نظر گرفته نشده است. 

همچنین افرادی که در مسیر صحیح و قانونی حرکت کنند، یک سرمایه گذاری ایمن را برای خود رقم خواهند زد. از سوی دیگر افراد متقاضی قادر خواهید بود تا پس از گذشت سه سال از اقامت، تابعیت روسیه را بدست آورند.

 البته ذکر این نکته ضروری است که اشخاص می بایست از تمکن مالی کافی برای دریافت اقامت برخوردار باشند. این امکان نیز برای افراد وجود دارد که از طریق ویزای کار در روسیه ساکن شوند.

نحوه خرید ملک در روسیه

 مهاجرت به روسیه از طریق خرید ملک برای افراد خارجی دارای محدودیت های اندکی است که در متن به آن اشاره شد.  شما برای مهاجرت به روسیه از طریق خرید ملک به 200000€ (یورو) نیاز خواهید داشت.

ارائه خدمات ملکی در روسیه

البته باید از تمکن مالی کافی برای اقامت در کشور روسیه نیز برخوردار باشند. افرادی که مسیر مهاجرت را از طریق خرید ملک در این کشور برنامه ریزی کرده اند نیز می توانند پس از سه سال از تملک و سکونت در روسیه، تابعیت این کشور برخوردار شوند. 

مقاله ای که مطالعه کردید در مورد مهاجرت به روسیه از طریق خرید ملک بود. مشاورین برجسته موسسه ثبتا با تجربه کافی انجام امور مهاجرتی، می توانند شما را در مسیر مهاجرت یاری دهند.

 

فهرست مطالب

فهرست مطالب