خرید ملک در رومانی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در رومانی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در رومانی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در رومانی
خرید ملک در رومانی

خرید ملک در رومانی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در رومانی توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در رومانی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در رومانی نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در رومانی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در رومانی را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در رومانی

شروط و الزامات خرید ملک در رومانی

مراحل خرید ملک در رومانی

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در رومانی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در رومانی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در رومانی

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در رومانی

در این مقاله ما قصد داریم در ارتباط با خرید ملک در رومانی صحبت کنیم. روش های بسیار زیادی برای سرمایه گذاری در کشور های مختلف وجود دارد. هر فردی می تواند با روش های خاصی برای سرمایه گذاری اقدام نماید.

 روش های مختلف سرمایه گذاری باعث می شود تا فرد بتواند در کشور مورد نظر خود برای اقامت دائم و حتی دریافت تابعیت نیز اقدام نماید. البته توجه داشته باشید که تمام روش های سرمایه گذاری منجر به دریافت اقامت دائم و یا تابعیت این کشور نمی شود. 

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری نیاز به دقت بسیار زیادی دارد و گاها لازم است تا برای راهنمایی خود به وکلای مجرب مراجعه نمایید.

بازار خرید ملک در رومانی

بازار مسکن رومانی با افزایش نرخ بهره پایین و بهبود شرایط اقتصادی به شدت در حال رشد است. قیمت خانه ها به شدت افزایش می یابد. تقاضا در حال افزایش است. 

این روند به حدی پیشرفته کرده است که افراد زیادی را برای سرمایه گذاری به این کشور کشانده. علاوه بر این فعالیت ساخت و ساز مسکونی در کشور رومانی در حال پیشرفت است. به عبارتی می توان گفت که املاک و مستغلات در رومانی یه روند سرمایه گذاری مناسب را خواهد داشت.

از این رو سرمایه گذاری در این بخش برای سرمایه گذاران اهمیت بسیار زیادی دارد. البته دقت داشته باشید که باید در این زمینه مزایای خرید ملک را هم در نظر داشته باشید.

 خرید ملک در این کشور همان طور که تا حدودی در این قسمت گفتیم دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که در بخش های بعد خواهیم گفت.

مزایای سرمایه گذاری در املاک رومانی

در ابتدا باید به عنوان اولین مزیت بگوییم که تقاضا برای املاک و مستغلات بسیار زیادتر از عرضه است. بدین ترتیب دامنه بسیار خوبی برای افزایش قیمت ملک وجود دارد. 

بنابراین فرصت خوبی برای سرمایه گذاران خارجی برای کسب سود فراهم می کند. نکته مهم بعدی که باید توجه داشته باشید این است که رومانی ارز قدرتمندی دارد.

 اگر سرمایه گذاری املاک در رومانی را در نظر می گیرید و در مورد اینکه چه ملکی را بخرید یا از چه کسی ملک را خریداری کنید ، تردید دارید، می توانید در این زمینه با وکلای موسسه ما مشورت نمایید. دقت داشته باشید که یکی از قوی ترین بخش های اقتصادی رومانی در املاک و مستغلات است.

خرید ملک در رومانی

هزینه خرید و فروش ملک در رومانی

در کشور رومانی دولت در هنگام خرید املاک رومانی وظیفه خود را برای جذب هرچه بیشتر سرمایه گذاری خارجی با محدودیت بسیار محدود برای اتباع خارجی انجام می دهد. 

در این کشور قیمت املاک و مستغلات به طور مداوم در حال افزایش است. بازار املاک در کشور رومانی و خصوصا در شهر بخارست در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و قیمت املاک تجاری و مسکونی مرتبا در حال افزایش است.

به عنوان مثال در رومانی هزینه خرید هر متر مربع در ملک در رومانی برای سال دو هزار و چهارده میلادی بین چهارصد تا ششصد یورو بوده است و در سال دو هزار و شانزده میلادی هزینه برای هر متر مربع بین هشتصد تا هزار و سیصد یورو بوده است.

 علاوه بر این قیمت املاک در این کشور یکی از مقرون به صرفه ترین در اروپا است. در حقیقیت خرید ملک در رومانی،‌ سرمایه گذاری فوق العاده سودآوری برای هر سرمایه گذار است.

مقررات خرید ملک در رومانی

در ابتدا باید این نکته را در نظر داشته باشید که قانون رومانی هیچگونه مزیتی در رابطه با حق مالکیت در املاک و مستغلات رومانیایی برای افراد در نظر نگرفته است و هر فردی بدون توجه به تابعیت می تواند در این کشور برای خرید ملک اقدام نماید. 

البته در این کشور افراد حق خرید زمین را ندارند. از این رو اتباع بیگانه و افراد بی تابعیت می توانند مالکیت خصوصی اراضی را فقط تحت شرایطی که ممکن است از الحاق رومانی به اتحادیه اروپا و سایر معاهدات بین المللی که به دست می آیند، بدست آورند. قانونی برای حق مالکیت بر املاک و مستغلات برای اشخاص حقوقی رومانی وجود دارد.

خرید ملک در رومانی + شرایط

خرید ملک در رومانی برای خارجیان به دو دسته تقسیم شده است. 

افرادی که قصد خرید ملک در رومانی را دارند و در کشورهای عضو اتحادیه اروپا ساکن هستند و یا افرادی که در اتحادیه اروپا ساکن نیستند اجازه خرید ملک در رومانی را دارند ولی فرد حق مالکیت زمین را نخواهد داشت و باید حتما در قالب یک شرکت رومانیایی و یک وکیل رومانیایی آپارتمان یا ساختمانی خریداری کند تا بتواند در این حالت حق مالکیت زمین را خواهد داشت.

 یک حالت استثنا در این مورد وجود دارد که فرد با یک تبعه رومانیایی ازدواج کرده و توسط همسر خود ملکی را خریداری کرده و در این ملک شراکت خواهد داشت. همچنین اگر فرد تحت شرایطی ملک را از یک رومانیای به ارث ببرد حق مالکیت قانونی آن را خواهد داشت.

 

خرید ملک در رومانی و وکیل امور ملک

برای خرید ملک در رومانی همان گونه که در بالا اشاره شد، بدون وکیل معتبر قادر نخواهید بود ملکی را خریداری نمایید. قوانین این کشور برای خرید ملک در رومانی و شناخت محدودیت ها و شرایط سرمایه گذاری در این کشور را باید به کمک وکیل خبره در این زمینه مورد بررسی و تحلیل قرار دهید.

 پیچیدگی های حقوقی و مالی این بخش کاملا تخصصی می باشد و بهتر این است اگر قصد خرید ملک در رومانی را دارید در ابتدا با یک وکیل معتبر تمام جنبه های حقوقی را موشکافانه بررسی کنید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب