خرید ملک در سوئیس

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در سوئیس را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در سوئیس را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در سوئیس
خرید ملک در سوئیس

خرید ملک در سوئیس

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در سوئیس توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در سوئیس را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در سوئیس نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در سوئیس میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در سوئیس را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در سوئیس

شروط و الزامات خرید ملک در سوئیس

مراحل خرید ملک در سوئیس

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در سوئیس میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در سوئیس را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در سوئیس

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در سوئیس

سوئیس، کشوری رویایی در قاره اروپا است که از لحاظ رفاه، امنیت، کیفیت زندگی، اقتصاد، سیستم آموزشی و… سرآمد کشور های جهان است. 

مهاجرت به سوئیس از دیرباز مورد توجه ایرانی ها بوده است و اغلب افراد بیشتر از طریق تحصیل وارد این کشور می شدند اما در این مقاله به سرمایه گذاری در سوئیس از طریق خرید ملک می پردازیم تا از جزئیاتی مانند قیمت اجاره و خرید املاک در کانتون های مختلف، مراحل خرید، قوانین و سایر اطلاعات مورد نیاز را برای شما عزیزان ارائه دهیم.

شرایط خرید خانه در سوئیس

این امکان برای افراد خارجی وجود دارد، اما محدودیت هایی در سطح ملی، منطقه ای و محلی اعمال می شود که خارجی ها کجا و چه چیزی می توانند خریداری کنند. صاحبان املاک خارجی ممکن است بتوانند تا سقف 6 ماه در سال در خانه های خود حضور داشته باشند. 

خارجی ها فقط می توانند یک ملک مسکونی را در یک منطقه توریستی خریداری کنند. مگر اینکه سوئیسی باشید یا مجوز اقامت سوئیس را در اختیار داشته باشید. در غیر این صورت نمی توانید ملک در ژنو، بازل، زوریخ، زوج یا سایر شهرهای سوئیس بخرید. 

خارجی ها مجاز به خرید خانه های مسکونی و آپارتمان در بیشتر استراحتگاه های اسکی سوئیس هستند زیرا این مناطق در مناطق توریستی قرار دارند.

اخذ اقامت سوئیس از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری برای افرادی که قصد اخذ اقامت در کشور سوئیس را دارند از روش های ثبت شرکت و خود حمایتی امکان پذیر است. خرید ملک در سوئیس منجر به اخذ اقامت نخواهد شد و تنها می تواند به عنوان سرمایه گذاری برای شخص محسوب شود.

 در توضیح روش خود حمایتی در سوئیس و اخذ اقامت از این روش باید توضیح داد که این روش برای افراد حداقل 55 سال است که بازنشسته شده اند. در این روش شخص باید از 55 سالگی تا 78 سالگی، که سن امید در کشور سوئیس محسوب می شود، به ازای هر سال مبلغ 50 هزار فرانک در حساب خود نشان دهد.

 
خرید ملک در سوئیس

مراحل قانونی خرید ملک در سوئیس

یک دفتر اسناد رسمی نقل و انتقال املاک سوئیس را انجام می دهد. این دفاتر اسناد رسمی قرارداد را ما بین شخص خریدار و فروشنده ملک منعقد می کند، سپس وجوه خریدار را در بانک نگه می دارد و تغییر مالکیت ملک را به شخص خریدار به ثبت می رساند و مشاوره ای درباره قانونی بودن معامله صورت گرفته ارائه می دهد. 

هزینه های دفتر اسناد رسمی باید حدود 5 درصد از قیمت فروش در نظر گرفته شود. این هزینه ها شامل مالیات انتقال ملک، ثبت اثر در اداره ثبت زمین و حق الزحمه اسناد رسمی است. بسته به آیین نامه های هر کانتون، ممکن است این هزینه ها بین خریدار و فروشنده تقسیم شود اما در بیشتر موارد، آنها به عهده خریدار می باشند.

وکیل خرید ملک در سوئیس

در تمامی زمینه های سرمایه گذاری در امر مهاجرت، استفاده از وکیل مهاجرتی امری بسیار مهم و حیاتی محسوب می شود. استفاده از وکیل تمامی جوانب سرمایه گذاری و امور حقوقی را برای شخص روشن می سازد و داشتن وکیل می تواند خیال شخص را از بابت تمام مسائل آسوده نگه دارد.

 افرادی که بدون داشتن وکیل اقدام به امور سرمایه گذای مخصوصا روش خرید ملک می کنند، احتمال از دست دادن سرمایه و شکست های مالی برای آنها بیشتر است.

خرید ملک و اجاره ملک در سوئیس

اولین موردی که متقاضیان مهاجرت به سوئیس از طریق خرید ملک باید در نظر داشته باشند، تفاوت قیت ملک با توجه به مناطق مختلف است؛ لذا پروسه خرید ملک نیاز به بررسی دقیق دارد تا محل مناسبی جهت خرید انتخاب شود.

میزان هزینه لازم جهت خرید ملک در کشور سوئیس، بالا بوده و اکثر شهروندان این کشور در منازل استیجاری زندگی می کنند؛ اما به طور کلی متقاضیان مهاجرت به سوئیس از طریق خرید ملک بهتر است بدانند که قیمت ملک در شهرهای مرزی کشور سوئیس نظیر شهرهای ژنو و زوریخ، ارزانتر از دیگر شهرهای این کشور می باشد. 

به صورت تقریبی، هزینه خرید ملک در کشور سوئیس معادل یک میلیون فرانک برابر با 800 هزار یورو است. یکی از امتیازاتی که خریداران ملک در سوئیس می توانند از آن بهره مند گردند، وام مسکن است که توسط بانک های سوئیس به خریدار پرداخت می شود.

 پروسه دریافت وام بدین صورت است که 20 درصد از مبلغ کل وام در بانک سپرده گذاشته می شود و سپس متقاضی مهاجرت به سوئیس از طریق خرید ملک، مدارک لازم را تکمیل کرده و سپس آن ها را به دفتر ثبت اسناد مربوطه ارائه می دهد. 

ارائه خدمات خرید ملک در سوئیس

جهت مهاجرت به سوئیس و کسب اطلاعات بیشتر برای شرایط و روند آن لازم است که حتماً از یک متخصص کمک بگیرید تا در انجام همه‌ی مراحل به درست‌ترین روش ممکن عمل کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر خواهان مهاجرت تجاری هستید و یا هرگونه سؤال در همین رابطه دارید با مشاورین ما در ثبتا تماس بگیرید تا بعد از بررسی تخصصی شرایط شما، بهترین راهنمایی‌ها را در اختیارتان قرار دهند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب