خرید ملک در شیلی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در شیلی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در شیلی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در شیلی
خرید ملک در شیلی

خرید ملک در شیلی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در شیلی توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در شیلی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در شیلی نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در شیلی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در شیلی را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در شیلی

شروط و الزامات خرید ملک در شیلی

مراحل خرید ملک در شیلی

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در شیلی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در شیلی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در شیلی

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در شیلی

یکی از پروژه های مهاجرتی با هدف اخذ اقامت، خرید ملک در شیلی خواهد بود. برای خرید ملک متقاضیان بین المللی هیچ گونه محدودیتی نخواهد داشت. یکی از امن ترین و پایدارترین کشور از لحاظ اقتصادی در قاره آمریکای جنوبی می باشد.

 پر طرفدارترین شهر این کشور برای اقامت و سرمایه گذاری از طریق خرید ملک، پایتخت این کشور خواهد بود. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر در در زمینه خرید ملک، کسب اقامت و سرمایه گذاری از این روش می توانند از راهنمایی های مشاورین مجرب ما بهره مند گردند.

نکات خرید ملک و املاک در شیلی

از طریق پروژه خرید ملک در این کشور متقاضیان می توانند به اقامت دائم این کشور دست یابند. برنامه های سرمایه گذاری در شیلی از برنامه های متفاوت اروپایی می باشد. متقاضیان با هدف خرید ملک در این کشور می توانند، از طریق اجاره ملک خریداری شده به سرمایه گذاری در این کشور بپردازند. 

یکی از ملزومات خرید ملک در این کشور، اثبات تمکن مالی خود به مقامات این کشور می باشد. این درآمد می باید به صورت پایدار در حساب متقاضی موجود باشد، بدین ترتیب معاملات خرید ملک در این کشور بسیار سودمند خواهد بود. خرید ملک در این کشور نسبت به سایر کشورها از هزینه کم تری برخوردار می باشد و در نتیجه معاملات سودمند نصیب متقاضیان می گردد.

مدارک و شرایط خرید ملک در شیلی

از طریق خرید ملک در این کشور متقاضی به مدت 5 سال اجازه اقامت در این کشور را اخذ خواهد نمود. پس از گذشت 5 سال متقاضی، در صورت دارا بودن شرایط کافی و شغل مناسب در این کشور می تواند تابعیت و پاسپورت ملی این کشور را به دست آورد. 

روند اخذ پاسپورت ملی این کشور از طریق پروژه مهاجرتی خرید ملک در این کشور حدود 2 سال طول خواهد کشید. در طول این مدت متقاضی می باید دانش کافی از زبان اسپانیایی و مدارکی دال بر هویت خود به سفارت این کشور ارائه دهد.

مدارک مورد نیاز جهت خرید ملک قانونی در این کشور در لیست زیر آورده شده است:

  • ارائه گذرنامه معتبر متقاضی اصلی
  • اثبات گواهی پرداخت مالیات های شهرداری
  • ارائه قرارداد خرید یا سند ملکی مربوطه
  • ارائه مدارک دال بر رسید فروش و خرید ملک
  • ارائه تمکن مالی و گردش حساب مالی معتبر مربوط به 3 الی 6 ماه اخیر
خرید ملک در شیلی

اصول خرید ملک در شیلی

کشور شیلی از حق مالکیت به خصوصی بر شهروندان مقیم این کشور و شهروندان بین المللی برخوردار می باشد. در جهت خرید ملک قانونی در این کشور می باید اصول و روش های قانونی زیر را طی نمود:

  • یافتن ملک مناسب
  • بررسی تمام ملک های قانونی و مورد تایید این کشور
  • اخذ راهنمایی های لازم از وکیل قانونی این کشور
  • انتقال پول مورد نظر برای سرمایه گذاری به بانک های این کشور
  • اخذ سند مالکیت با امضای متقاضی
  • انجام کلیه امور در املاک و سازمان معتبر خرید ملک

مزایای خرید ملک در شیلی

با خرید ملک در این کشور علاوه بر اخذ اقامت و شهروندی، متقاضیان مزایای دیگری را هم اخذ خواهند کرد. پس از خرید ملک در این کشور و اخذ شهروندی مزایای شامل حال متقاضیان خواهند شد. یکی از مهم ترین مزایای این کشور سرمایه گذاری بلند مدت می باشد.

مزایای خرید ملک و اخذ شهروندی در این کشور به شرح زیر می باشد:

  • اخذ ویزای مناسب و امکان سفر بدون ویزا به 157 کشور دیگر
  • اخذ حق کار و زندگی در این کشور
  • دست یابی به خدمات مناسب بهداشتی و درمانی این کشور
  • شرایط تحصیل عالی در دانشگاه های سطح بالا

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در شیلی

طبق قوانین سرمایه گذاری وضع شده در کشور شیلی حضور متقاضی برای خرید ملک در این کشور الزامی نمی باشد. بیشتر متقاضیانی که قصد خرید ملک در این کشور را دارند پیش از خرید ملک در کشور شیلی اقامت داشته و پس از بررسی تمامی قوانین و املاک در این کشور اقدامات لازم را در جهت خرید ملک انجام می دهند. 

بیشتر تقاضا برای خرید ملک در این کشور در مناطق وینا دلمار، والپرازیو و سانتیاگو (پایتخت شیلی) می باشد. متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشند که محدودیت هایی در رابطه با زمین های واقع شده در مناطق مرزی این کشور وجود دارد. کشور شیلی از حقوق قانونی محکمی برای حق مالکیت من جمله سرمایه گذاری های امن در املاک برخوردار است.

ارائه خدمات خرید ملک در شیلی

مقاله خرید ملک در شیلی طبق قوانین و شرایط موجود در سال 2021 توسط کارشناسان ما در موسسه ثبتا گردآوری شده است. 

چنانچه قصد مهاجرت از طریق خرید ملک به این کشور را دارید، در صورت دارا بودن شرایط فوق می توانید با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمائید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب