خرید ملک در فنلاند

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در فنلاند را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در فنلاند را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در فنلاند
خرید ملک در فنلاند

خرید ملک در فنلاند

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در فنلاند توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در فنلاند را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در فنلاند نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در فنلاند میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در فنلاند را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در فنلاند

شروط و الزامات خرید ملک در فنلاند

مراحل خرید ملک در فنلاند

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در فنلاند میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در فنلاند را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در فنلاند

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در فنلاند

باتوجه به افزایش ارتباطات متنوع و سهولت مسافرت به کشورهای جهان، به نظر می رسد که مقوله مهاجرت نیز دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است. 

بدین صورت که مهاجرت هرچند در ابتدای امر و سال های اولیه، سختی ها و چالش های مخصوص به خود را همراه خواهد داشت، اما شیوه های گوناگون انجام مهاجرت و فراهم آمدن تسهیلات و روش های ویژه برای این امر باعث شده تا علاقمندان بتوانند ضمن بررسی این گزینه ها، باتوجه به شرایط خود، بهترین و منطقی تری شیوه را انتخاب کنند. 

دریافت اقامت فنلاند از طریق خرید ملک

افراد به دلایل مختلفی به کشورهای مدنظر خود مهاجرت می کنند. البته برای دلایل مختلف و باتوجه به شرایط، موثرترین، به صرفه ترین و کم ریسک ترین شیوه ها را در نظر می گیرند. 

گروهی علاقمند هستند تا در کشور مقصد به ادامه تحصیل پرداخته و سپس وارد بازار کار شوند. برخی هم مایلند تا استانداردهای زندگی خود را تغییر داده و نسبت به کشور اصلی خود از آزادی های بیشتری برخوردار شوند.

بنابراین، چنین اشخاصی اهداف بیزینسی از طریق خرید خانه را در کشور مقصد دنبال می کنند. یکی از کشورهایی که در خصوص خرید خانه و دریافت اقامت، نظر علاقمندان را به خود جلب کرده است، فنلاند است.

خرید خانه در کشور فنلاند

ابتدا بهتر است به این مورد اشاره شود که از ابتدای سال 2000 میلادی، قانونی در کشور فنلاند به تصویب رسیده که افراد خارجی می توانند درخصوص خرید خانه در این کشور، همانند یک شهروند فنلاندی اقدام کنند؛ یعنی آن ها نیز حق دارند تا خانه بخرند. 

در سال 2020 بود که دولت کشور فنلاند، قانونی را تصویب کرد که جهت خرید خانه و ملک در این کشور توسط خارجی ها، فرد متقاضی ابتدا می باید تا از وزارت دفاع کشور فنلاند، مجوزهای لازم را اخذ نموده و سپس به خرید خانه اقدام نماید.

خرید ملک در فنلاند

قیمت خانه و ملک در کشور فنلاند

کشور فنلاند، از جمله کشورهایی است که از نظر املاک، مورد توجه بسیاری از کشورهای دیگر، از جمله روسیه و منطقه اسکاندیناوی قرار می گیرد. شهرهای بزرگ فنلاند، هلسینکی، تامپره و تورکو هستند. مضاف بر اینکه، کشور فنلاند در مناطق لاپلند و لاکلند، بخش های جذاب و دیدنی بسیاری دارد.

قیمت های خانه در هلسینکی، بین 3 هزار و 500 تا 4 هزار و 200 یورو در هر متر مربع خواهد بود. اما برای اجاره نیز، شخص می باید تا حدود 500 تا 700 یورو در ماه بپردازد. قیمت خانه و یک آپارتمان تک خوابه در تورکو، بین 70 تا 80 هزار یورو خواهد بود که این میزان در هلسینکی، به دو برابر افزایش خواهد یافت. زمین های مجاور ساحل، حدود 50 هزار یورو قیمت داشته، اما قیمت زمین به صورت کلی در منطقه هلسینکی، از حدود هزار یورو شروع می شود.

دریافت اقامت فنلاند از طریق خرید ملک

برای متقاضیان خارجی، خرید خانه در کشور فنلاند، به کسب مجوزهای لازم نیاز دارد. ضمن اینکه افراد متقاضی می باید تا هزینه ها و مالیات های مربوطه را بپردازند. خرید خانه در کشور فنلاند، برای افرادی که به صورت موقتی و سه ماهه در این کشور حضور دارند هم امکان پذیر است.

 اما مهاجرت به فنلاند و دریافت اقامت فنلاند از طریق خرید خانه، امکان پذیر نیست. ولی فرد متقاضی می تواند برای دریافت اقامت خود، از شیوه های دیگری استفاده کند.

البته برای متقاضیان خارجی، جهت خرید ملک و خانه محدودیتی وجود نداشته و این افراد می توانند باتوجه به وضعیت اقتصادی مناسب کشور فنلاند، به انجام خرید و فروش و اجاره املاک پرداخته و سود مناسبی نیز کسب کنند. 

کشور فنلاند، از جمله کشورهایی است که در آن درصد اطمینان بالایی از سود دهی وجود داشته و سطح آزادی، رفاه، حقوق، ایمنی و ثبات اقتصادی، در این کشور بسیار بالا است.

مراحل خرید ملک در کشور فنلاند

یک فرد متقاضی که قصد دریافت اقامت فنلاند از طریق خرید خانه را دارد، می باید تا در اولین مرحله، خانه خود را انتخاب کند. همچنین، تمامی مدارک و اسناد مربوط به آن خانه و یا ملک، باید توسط خریدار به دقت بررسی و خوانده شود که یکی از مهمترین این مدارک، سند خانه موردنظر است. 

حال، پس از اینکه خریدار یا همان متقاضی، صحت و رسمی بودن آن ها را تائید کرد و به نوعی استانداردها و موارد اصولی مربوط به خانه توسط وی تائید شد، آن وقت است که مرحله مذاکره آغاز خواهد شد. 

در این مرحله که شامل چانه زنی هم خواهد شد و ما ایرانی ها در آن تخصص داریم! پس از انجام مراحل مربوط به آن، فروشنده و خریدار با هم به توافق می رسند و قرارداد می باید نوشته و به سرانجام برسد.

ارائه خدمات خرید ملک در فنلاند

جهت مهاجرت و اخذ اقامت کشورهای مختلف اروپای و آسیایی از طریق خرید ملک همانند خرید ملک در فنلاند می توانید از تجربیات مشاورین ما در موسسه حقوقی و مهاجرتی ثبتا بهره مند شوید و از آخرین اطلاعات آگاه شوید. راه های ارتباطی با این موسسه در بخش تماس با ما قابل مشاهده است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب