خرید ملک در لوکزامبورگ

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در لوکزامبورگ را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در لوکزامبورگ را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در لوکزامبورگ
خرید ملک در لوکزامبورگ

خرید ملک در لوکزامبورگ

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در لوکزامبورگ توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در لوکزامبورگ را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در لوکزامبورگ نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در لوکزامبورگ میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در لوکزامبورگ را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در لوکزامبورگ

شروط و الزامات خرید ملک در لوکزامبورگ

مراحل خرید ملک در لوکزامبورگ

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در لوکزامبورگ میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در لوکزامبورگ را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در لوکزامبورگ

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در لوکزامبورگ

این کشور کشور تقریبا گرانی به حساب می آید ولی باتوجه به درامد مردم و ثبات اقتصادی کشور برای ساکنین ،کشور بسیار ارزانی برای زندگی کردن است.

مالیات در این کشور بسیار کم است و حدود 22% الی 29% است به دلیل غنی بودن دولت و ثروتمندی کشور می باشد. این کشور تابعیت فقط از طریق تولد و یا ازدواج می دهد در غیر این صورت فقط اقامت دائم ( چند ساله ) می دهد .

اقامت از طریق خرید ملک در لوکزامبورگ

با توجه به قانون کشور لوکزامبورگ می توان با خرید ملک اقامت دایم و برای بسیاری از کشور ها تابعیت و شهروندی گرفت.

بگونه ای که می توان با 500000 یورو سرمایه گذاری کرد و ملک خرید . (لازم به ذکر است که لوکزامبورگ از طریق کار و سرمایه و خرید ملک تابعیت نمی دهد و فقط اقامت دایم را اعطا می کند ).

شرایط اقامت از طریق خرید ملک در لوکزامبورگ

خارجی هایی که متقاضی به اخذ اقامت لوکزامبورگ هستند، باید شرایط زیر را دارا باشند :

  • حداقل 18 سال سن داشته باشند .
  • حداقل پنج سال متوالی در لوکزامبورگ اقامت داشته باشند .
  • نشان دادن دانش کافی از حداقل یکی از سه زبان رسمی لوکزامبورگ ( آلمانی ،فرانسوی ،لوکزامبورگی )
  • خرید ملک در لوکزامبورک به ارزش حداقل 500000 یورو
  • گذراندن دوره های شهروندی
  • سرمایه گذاری حداقل 500000 یورو، در یک شرکت لوکزامبورگ (با فعالیت های تجاری، صنعتی یا صنایع دستی) و متعهد به ایجاد حداقل 5 شغل در سه سال آینده
خرید ملک در لوکزامبورگ

قیمت املاک در لوکزامبورگ

بعضی از خریداران ممکن است به خاطر قیمت های بالا از خرید ملک در لوکزامبورگ نا امید شوند در حالی که بازار دیگر شلوغ نیست، قیمت خانه همچنان هزینه های معامله را بالا می برد.

در حالی که دولت برای خریدار های خانه کمک و سهمیه هایی در نظر میگیرد. سپرده های خانه ها در لوکزامبورگ در حدود 20 تا 25 درصد بالاتر از کشور های اروپایی هستند و شما نیز باید در مالیات بر دارایی های اضافی (مانند مالیات ثبت و مالیات مجدد) با قیمت بالاتری خرید کنید .

میانگین قیمت املاک در هر متر مربع در لوکزامبورگ حدود 4،518 یورو است. شهر پایتخت به طور معمول دارای بالاترین قیمت ها (6،001 یورو در هر متر مربع)، نزدیک به آن Bertrange (5،773 یورو) و Strassen (5،633 یورو) است. طبق آمار دولتی، سوییت بدون اتاق خواب در لوکزامبورگ حدود 250،000 یورو، یک آپارتمان دو خوابه در حدود 395،000 یورو و یک خانه برای خانواده چهار نفره و چهار خوابه حدود 665،000 یورو است.

الزامات قانونی خرید ملک در لوکزامبورگ

هنگامی که شما موافقت می کنید که یک خانه را خریداری کنید، یک قرارداد را امضا می کنید ( Promesse de Vente / Vertrag )

این توافق نامه شامل :

  • نام هر دو طرف قرارداد ( خریدار – فروشنده )
  • آدرس هر دو طرف
  • جزئیات فروش ملک و شرایط پرداخت ( مثلا قراردادی که در آن تعهد شود که شما نمی توانید وام مسکن را نگه دارید . قرارداد شما ازتاریخی است که شما مالک خانه می شوید ) .

توافقنامه فروش باید ظرف سه ماه پس از موافقت معامله در اداره ثبت، ثبت شود . این قرارداد یک سند قانونی است ، بنابراین اگر خرید از بین برود ، طرفین می توانند شکایت و اقدامات قانونی به عمل رسانند .

تامین مالی خرید ملکدر لوکزامبورگ

هنگامی که شما در لوکزامبورگ تقاضای وام برای خرید ملک می کنید و این تقاضا مقبول می شود به منظور ارزیابی از املاک یک نقشه بردار فرستاده می شود که باید هزینه اش را جدا پرداخت کنید و سپس وام تقاضا شده تایید می گردد .

هنگامی که شما موافقت کردید که ملک را خریداری کنید ، باید یک سپرده را نیز پرداخت کنید. مبلغی که شما پرداخت می کنید بستگی به وام مسکنی که شما درخواست کرده اید می باشد، اما هزینه آن از 25 درصد سپرده بیشتر نمی شود .

یک دفتر اسناد رسمی در لوکزامبورگ لازم است که تمامی معاملات ملک شما را اداره و ثبت و پیگیری کند .هزینه های اسناد رسمی توسط قانون تعیین می شود و حدود 1.5 درصد از ارزش اموال است .

مالیات ثبت نام (یا مالیات انتقال زمین) یکی از بیشترین هزینه های شما در خرید یک خانه خواهد بود. مالیات ثبت شده 6 درصد از ارزش اموال است ، با 1 درصد اضافی مالیات ضبط شده اضافه شده در بالا. این هزینه فقط در صورتی اعمال نمی شود که از مبلغ 20،000 یورو (برای یک نفر) یا 40،000 یورو (برای یک زن و شوهر متقاضی) تجاوز نکند .

ارائه خدمات خرید ملک و املاک در لوکزامبورگ

در این مقاله با شرایط و ویژگی های اخذ اقامت لوکزامبورگ از طریق خرید ملک آشنا شدید . در این راستا و در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات تکمیلی دارید ، می توانید با دفتر مرکزی موسسه ثبتا در ارتباط باشید.

همچنین می توانید تمامی سوالات خود را در باب اخذ اقامت لوکزامبورگ از طریق خرید ملک را برای مشاورین زبده موسسه ی ما مطرح سازید تا با اطلاعات کامل و آگاهی نسبت به پیچیدگی ها و شرایط خاص اخذ اقامت لوکزامبورگ از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری در لوکزامبورگ بدست آورید با آگاهی هرچه بیشتر وارد این پروسه برای آغاز مهاجرت امن شوید و اقدامات لازم را به عمل آورید .

 

فهرست مطالب

فهرست مطالب