خرید ملک در موناکو

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در موناکو را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در موناکو را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در موناکو
خرید ملک در موناکو

خرید ملک در موناکو

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در موناکو توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در موناکو را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در موناکو نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در موناکو میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در موناکو را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در موناکو

شروط و الزامات خرید ملک در موناکو

مراحل خرید ملک در موناکو

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در موناکو میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در موناکو را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در موناکو

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در موناکو

کشور موناکو یک شهر کوچک در جنوب غربی اروپا و در ساحل مرکزی مدیترانه شمالی قرار گرفته است. جمعیت موناکو در حدود 38695 نفر در سال 2017 اعلام شده است. زبان رسمی مردم موناکو فرانسوی می باشد. 

تمامی مردم این کشور بسیار متمول بوده و از وضعیت مالی بسیار خوبی برخوردارند و کشوری بسیار لوکس و مدرن میباشد، به طوری که خرید و فروش کشتی های لوکس و هواپیماهای شخصی در این کشور امری طبیعی میباشد. لذا زندگی در موناکو برای افرادی مناسب است که از امکانات مالی بسیار بالایی برخوردارند.

شرایط اقامت در موناکو

اشخاصی که قصد اخذ اقامت موناکو را دارند باید بتوانند از یکی از طرق زیر به اقامت و سپس در صورت احراز شرایط خاصی از نظر دولت موناکو به تابعیت موناکو دست یابند.

  • خرید یک ملک و یا آپارتمان در موناکو
  • ثبت و تاسیس یک شرکت در موناکو
  • اجاره یک ملک یا آپارتمان در موناکو

شرایط اقامت از طریق خرید ملک در موناکو

خرید ملک در این کشور شاید یکی از جذاب ترین روش ها برای سرمایه گذاری می باشد چرا که خرید و فروش ملک در موناکو یکی از پر فروش ترین املاک و مستغلات در جهان محسوب میگردد . 

یکی از جذاب ترین کشورها برای خرید ملک و همچنین برای ساخت ملک می تواند موناکو باشد چرا که سبک زندگی افراد در زیبا ترین نقطه مدیترانه می تواند برای بسیاری از افراد جذاب و نقطه مثبت باشد .

اشخاصی که قصد اخذ اقامت از طریق خرید ملک در این کشور را دارند می توانند از این طریق به اقامت و تابعیت دست یابند که برای اخذ اقامت از طریق خرید ملک در موناکو باید شرایطی را دارا باشید که در زیر به تمامی آنها اشاره خواهد شد .

نکته مهمی که در مورد اخذ اقامت از طریق خرید ملک در موناکو وجود دارد و شاید مورد توجه اکثر افراد قرار گیرد این است که با خرید ملک در موناکو نیازی به حضور اشخاص در موناکو نیست و فردی که اقدام به خرید ملک در این کشور می نماید بدون شرط حضور می تواند اقامت و سپس تابعیت خود را از این کشور اخذ نماید.

خرید ملک در موناکو

شرایط خرید ملک در موناکو

بسیاری از افرادی که قصد اخذ اقامت از طریق خرید ملک در این کشور را دارند می توانند از این طریق اقدام نمایند و اقامت خود را اخذ نمایند. اما خرید ملک در موناکو هزینه های متفاوتی دارد که می توان گفت حداقل مبلغ سرمایه گذاری در موناکو 1 میلیون یورو می باشد که شخص متقاضی باید 500000 یورو آن را در بانک های موناکو سپرده گذاری نماید.

 علاوه بر این مبلغ اشخاصی که قصد خرید ملک را دارند باید بتوانند ملکی را خریداری نمایند که حداقل ارزش آن ملک 50000 یورو باشد تا بتواند به اقامت موناکو دست یابد اما بهتر است بدانید که برای خرید ملک در موناکو شخص متقاضی خرید ملک باید بتواند 500000 یورو به بالا در موناکو ملکی را خریداری نماید تا پروسه اقامت وی آغاز شود . 

در کل و در مورد خرید ملک باید گفت که هزینه بسیار بالایی را برای اشخاص دارد و شخصی که قصد اخذ اقامت از این روش را دارد می تواند با اجاره ملک در موناکو نیز اقامت موقت خود را اخذ نماید که هزینه اجاره ملک در موناکو در حدود 3000 یورو و گاهی بالاتر خواهد بود.

قوانین اقامت در موناکو با خرید ملک

اشخاصی که درخواست اقامت در موناکو را دارند در ابتدا یک کارت اقامت 1 ساله دریافت می نمایند که پس از 1 سال این کارت اقامت باید تمدید گردد.

کارت اقامت موناکو temporaire resident carte  نام دارد که این کارت اقامت هر ساله  وتا 3 سال قابلیت تمدید را خواهد داشت که سپس در سال 4 شخص متقاضی می تواند اقامت دائم موناکو با اخذ کارت اقامت 3 ساله را دریافت نماید که این کارت اقامت دائم  carte de resident ordinaire نامیده می شود که این کارت اقامت دارای 3 سال اعتبار می باشد.

 فرد متقاضی پس از پایان اقامت باید بتواند آن را تمدید نماید تا پس از پایان سال 10 بتواند امتیازات اقامت در موناکو را از مقامات موناکو دریافت نماید و بتواند با احراز شرایط خاصی از نظر دولت موناکو اجازه ی درخواست تابعیت موناکو را داشته باشد .

اقامت موناکو از طریق خرید ملک

  • موناکو دارای سیستم مالیاتی سودمند برای اشخاص ساکن در موناکو می باشد.
  • اشخاص می توانند با اخذ اقامت موناکو در یک کشور بسیار امن زندگی کنند.
  • نزدیکی به فرودگاه نیس که 30 دقیقه می باشد .
  • دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد .
  • موناکو دارای محیطی کاملا بین المللی می باشد.
  • زبان دوم و رایج مردم موناکو انگلیسی می باشد.

شرایط اقامت موناکو از طریق ملک

  • ارائه نامه بانکی
  • ارائه پاسپورت
  • ارائه گواهی تولد
  • ارائه گواهی ازدواج و یا طلاق
  • گواهی عدم سابقه کیفری در 5 سال گذشته
  • ارائه بیمه نامه درمانی
  • ارائه اجاره نامه برای حداقل 1 سال سکونت در موناکو
  • قرارداد برق در صورت خرید ملک در موناکو
  • فرم درخواست اقامت
برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه ثبتا تماس حاصل فرمایید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب