خرید ملک در مکزیک

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در مکزیک را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در مکزیک را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در مکزیک
خرید ملک در مکزیک

خرید ملک در مکزیک

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در مکزیک توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در مکزیک را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در مکزیک نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در مکزیک میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در مکزیک را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در مکزیک

شروط و الزامات خرید ملک در مکزیک

مراحل خرید ملک در مکزیک

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در مکزیک میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در مکزیک را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در مکزیک

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک و املاک در مکزیک

مکزیک، کشوری واقع در آمریکای شمالی است. شهر مکزیکوسیتی پایتخت و مهم‌ترین شهر کشور مکزیک است. زبان اداری و کاربردی این کشور زبان اسپانیایی است. 

جمعیت مکزیکوسیتی حدود بیست‌ودو میلیون نفر است که این امر آن را به  بزرگ‌ترین شهر اسپانیایی‌زبان در جهان شناخته است. به دلیل تشابهات فرهنگی، زندگی در مکزیک برای ایرانی‌ها چندان سخت نیست.

خرید ملک در مکزیک

به طور کلی توصیه می‌شود افرادی که به مکزیک می‌روند قبل از خرید ابتدا اجاره کنند. مگر اینکه این افراد دانش و تجربه قبلی خوبی در مورد منطقه داشته باشند و احساس اطمینان کنند که می‌خواهند در آنجا زندگی کنند. 

شما برای خرید ملک در کشور مکزیک باید به طور کلی وضعیت آپارتمان را در ابتدا لحاظ کنید. مثلاً اگر می‌خواهید خانه‌ای در مرکز شهر خریداری کنید باید برای هر متر مربع حداقل ۲۴،۳۴۳.۲۴ پزو هزینه در نظر داشته باشید. از طرفی اگر بخواهید خانه‌ای را در حومه شهر خریداری کنید باید ۱۵،۷۱۷.۵۵ پزو برای هر مترمربع هزینه کنید.

در هر صورت مبالغ بیشتر نیز سبب اقامت کشور مکزیک با خرید خانه می‌شود و روند خوبی را فراهم می‌سازد. ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که وضعیت خرید ملک در کشور مکزیک در سیاست‌های مشاور املاک نیز دیده می‌شود. ملک و املاک در کشور مکزیک از نظر هزینه به طور کلی روتین‌های مشخصی دارند و البته که از نظر اقتصادی به رشد خوبی رسیده‌اند.

اجاره خانه در مکزیک

مکزیک املاک زیادی برای اجاره دارد، اگرچه یافتن یک خانه اجاره‌ای در مکان مناسب که برای نیازهای شما نیز مناسب باشد، نیاز به برنامه‌ریزی و تلاش دارد. هنگامی که برای زندگی به مکزیک می‌آیید چه به صورت نیمه وقت، تمام وقت یا برای یک مدت مشخص یکی از اولین مواردی که باید به آن توجه کنید، یافتن خانه‌ای متناسب با نیازهای سبک زندگی شماست.

جستجوی ملک در مکزیک به طور معمول بصورت آنلاین آغاز می‌شود. دو روش محبوب دیگر برای یافتن خانه در مکزیک از طریق عوامل املاک و مستغلات و دوستان و آشنایان در این  کشور هستند.

انتخاب انواع ملک، به مکانی که در مکزیک به دنبال اجاره هستید بستگی دارد. متداول‌ترین نوع املاک اجاره‌ای آپارتمان، کانکس و خانه در زمین خود در یک محله مسکونی است که می‌توانید این املاک را در مرکز شهر یا حواشی شهر اجاره کنید. اجاره‌ها بسته به نوع خانه، مکان، تقاضای فصلی و همچنین سایر عوامل متفاوت است.

خرید ملک در مکزیک

اجاره خانه در مکزیک نکات

برای اجاره آپارتمان در کشور مکزیک در صورتی که بودجه شما کم است سعی کنید به سراغ حاشیه شهر بروید. مثلاً فرض می‌کنیم که قرار است یک خانه با یک اتاق خواب متوسط در حومه شهر اجازه شود، در این راستا هزینه‌ای که برای اجاره خانه یک ماه باید در نظر بگیرید در حدود ۴،۴۷۳.۱۹ پزوی کشور مکزیک است. این در حالی است که اگر فرد بخواهد همان خانه را در مرکز شهر اجاره نماید باید ۶،۹۱۳.۰۷ پزو در ماه در نظر بگیرد که هزینه زیادی است.

همین موضوع برای اجاره یک خانه با سه اتاق خواب در مرکز شهر نیز به میزان ۳۱،۸۲۷.۳۱ پزو در ماه ارزیابی شده است. اگر فرد بخواهد خانه ای سه خوابه را در حومه شهر اجازه نماید باید در ماه مبلغ ۹،۷۴۳.۴۷ پزو پرداخت کند که به نسبت مرکز شهر بسیار مناسب‌تر خواهد بود. در هر صورت وضعیت اجاره خانه در کشور مکزیک تا حدودی گران است البته که دولت سعی به ارزیابی بهتر این موضوع دارد.

متوسط ​​قیمت مسکن در مکزیک

متوسط قیمت مسکن در مکزیک در سه ماهه دوم سال ٢٠٢٠، در برخی شهرهای مکزیک به شرح زیر است :

( قیمت‌ها به هزار پزوی مکزیک است )

  • مکزیکوسیتی : ٢،٩١١.۵۵
  • کوئرتارو : ١،۵٧.٨٣
  • مورلوس :   ١،۴۶١.٣٩
  • ایالت مکزیک  :  ١،٣۴٢.١٩
  • جالیسکو :   ۵٩٨/٢٩٨
  • نایاریت :   ١،٢٨٠.٨٢
  • باخا کالیفرنیا سور :  ١،٢۵۴.۵۶
  • سان لوئیس پوتوسی : ١،١۴١.٩١
  • گریرو :   ١،١٢٧.۶۵
  • اوخاکا : ١،١٠۴.١
  • یوکاتان :   ١،١٠٢.٢٧
  • کوینتانا رو :   ١٠٨١.٣٢

اجاره آپارتمان و ملک در مکزیک

در شهر مکزیکو سیتی انواع آپارتمان با نرخ های اجاره متفاوت موجود می باشد. واحد های آپارتمانی مشرف به Zocalo Plaza ( زوکالو پلازا ) نسبت به سایر مناطق شهر گران تر می باشد.

برای پیدا کردن واحد های آپارتمانی با اجاره به صرفه تر و ارزان تر می توانید به منطقه رم ( Rome ) و کندسا ( Condesa ) مراجعه نمایید. برای اجاره آپارتمان نرخ های متفاوتی وجود داره ولی نرخ ها به صورت کل تقریبا به شرح زیر است :

  • آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر : 520.05 دلار
  • آپارتمان یک خوابه در حاشیه شهر : 307.21 دلار
  • آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر : 1089.52 دلار
  • آپارتمان سه خوابه در حاشیه شهر : 646.72 دلار

ارائه خدمات خرید ملک در مکزیک

برای خرید ملک در مکزیک می توانید از مشاوره حقوقی و تخصصی موسسه ثبتا در این زمینه استفاده نمایید. 

موسسه ثبتا همواره سعی در بروزرسانی اطلاعات حقوقی و مهاجرتی در زمینه های مختلف حقوق مهاجرت، اقامت، سرمایه گذاری و تحصیل داشته تا بتواند به شما عزیزان و سروران گرامی اطلاعات درست و دقیق حقوقی در ارتباط با مسایل حقوقی و امور مهاجرت ارائه دهد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب