اشتغال به کار و استخدام در باهاما

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در باهاما را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در باهاما را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۳ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در باهاما
اشتغال به کار و استخدام در باهاما

اشتغال به کار و استخدام در باهاما

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در باهاما را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در باهاما میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در باهاما فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در باهاما

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در باهاما

مراحل اشتغال به کار و استخدام در باهاما

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در باهاما میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در باهاما را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در باهاما هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در باهاما

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در باهاما

باهاما به عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای کارائیب مطرح است که بسیاری از مهاجران را که آرزو دارند برای اشتغال به کار و استخدام در باهاما در بخش گردشگری یا بانکی باهاما مشغول شوند، به خود جلب می کند. به عبارتی باید گفت که بیشتر افرادی که در باهاما کار می کنند در بخش گردشگری یا بانکداری بین المللی اشتغال دارند و این صنایع مهم ترین نیروی محرکه اقتصاد هستند.

در حقیقت، گردشگری و همچنین ساخت و ساز و تولیدات مرتبط با بخش گردشگری، حدود 80٪ از تولید ناخالص داخلی ملی را تشکیل می دهد. بخش مالی دومین منبع مهم درآمد با مشارکت 15٪ از تولید ناخالص داخلی است، زیرا این کشور به عنوان یک مقصد مهم بانکی در جهان شهرت دارد. برای دریافت اطلاعاتی کامل درباره موارد استخدامی در باهاما، می توانید با موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا مشورت نمایید.

اقدامات مفید دولت برای فرصت های شغلی

باهاما قوانینی را برای جلوگیری از پولشویی تصویب کرده و توافق نامه های مالیاتی زیادی را امضا کرده است. صنایع کوچک، کشاورزی و تولید عمومی است که هر دو فقط درصد کمی از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهند. اگرچه اقتصاد کشور در نگاه اول کاملاً قوی به نظر می رسد، مهاجران باید در خصوص اشتغال به کار و استخدام در باهاما بدانند که این کشور تحت تاثیر بحران مالی جهانی قرار گرفته است.

 در نتیجه رکود جهانی، تعداد گردشگران از باهاما به میزان قابل توجهی کاهش یافته و بسیاری از مردم شغل خود را از دست دادند. با این حال، نرخ بیکاری کاهش یافته است و نشانه های بهبود وجود دارد. علاوه بر این، باهاما با رقابت فزاینده برای شغل و مقابله با سطح فزاینده بدهی های دولت دست و پنجه نرم می کند. از آنجا که باهاما ارتباط اقتصادی نزدیک با ایالات متحده برقرار کرده است، هم از نظر تجارت بین المللی و هم از لحاظ گردشگری به آنها وابسته است.

فرصت های مناسب برای اشتغال به کار و استخدام در باهاما

معافیت از مالیات بر شرکت ها و مالیات بر درآمد یکی از مهم ترین مواردی است که برای سرمایه گذاران و مهاجران علاقه مند به اشتغال به کار و استخدام در باهاما را جلب می کند. دولت باهامی اقداماتی را برای حمایت از سرمایه گذاران خارجی اتخاذ کرده و تلاش کرده است روند افتتاح مشاغل را کاهش دهد، به ویژه برای کسانی که قصد ایجاد اشتغال جدید را داشته باشد.

با این حال، سرمایه گذاری های خارجی، نگرانی های محلی را نیز در مورد رقابت خارجی ایجاد می کند و این نگرانی ها بسیار جدی گرفته می شود. اگر تجارت احتمالی شما رقابت بیش از حد برای شرکت های محلی ایجاد کند، ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید. می توانید پیش از هر اقدامی با ثبتا مشورت نمایید.

اشتغال به کار و استخدام در باهاما

مجوزهای لازم برای استخدام در باهاما

در حالی که باهاما کم و بیش مکانی برای سرمایه گذاران خارجی است، مهاجرانی که رویای اشتغال به کار و استخدام در باهاما را در سر می پرورانند، کار سختی برای یافتن شغل دارند. این امر به دلیل حمایت دولت باهامی از شهروندان خود و تلاش برای کاهش بیکاری در بین جمعیت خود است.

 آسانترین راه برای یافتن کار برای مهاجران، انتقال به دفتر شعبه توسط کارفرمای آنها در خارج از کشور است. در این صورت، کارفرمای شما مجبور به تنظیم و پرداخت هزینه کار شما است. این روال معمول در مورد کارمندان بانک و شرکت های بیمه است که از مهارت ها و مدارک خاصی برخوردار هستند.

شرایط لازم برای اشتغال به کار و استخدام در باهاما

اجازه اشتغال به کار و استخدام در باهاما معمولاً برای یک سال صادر می شود و می تواند تمدید شود. با این حال، پس از پنج سال یا بیشتر ، به سختی می توانید تجدید کنید. اگرچه باهاما سالانه از میلیون ها گردشگر و بسیاری از سرمایه گذاران استقبال می کند، یافتن کار به این آسانی نیست. یک نکته مهم که باید در مورد دولت باهامی مورد توجه قرار گیرد این است که آنها سیاست های ملی گرایانه دارند.

این بدان معنا نیست که کار در باهاما به عنوان یک خارجی غیرممکن است. به شرط رعایت سیاست های مهاجرتی باهاما، می توانید مجوز کار را تأمین کنید. مهاجران خارجی مجاز به گرفتن شغل از باهامیان نیستند که نیازی به تحصیلات عالی ندارند. این شامل برخی از پست ها در مهمان نوازی، غذا و صنعت خدمات است. اگر ثابت کرده اید که به عنوان یک پرسنل کلیدی برای یک کسب و کار واجد شرایط هستید، دولت باهامی ممکن است به شما اجازه کار دهد.

حمایت های دولت برای اشتغال به کار و استخدام در باهاما

کارفرمایان باید برای اشتغال به کار و استخدام در باهاما ، ابتدا جای خالی شغل را به صورت محلی تبلیغ کنند. صاحبان مشاغل در باهاما باید قبل از اینکه بخواهند درخواست های خارجی ها را پردازش کنند، ابتدا به دنبال افرادی باشند که جای خالی شغل خود را در بین جمعیت محلی پر کنند. اگر آنها نمی توانند باهامیایی را برای این پست پیدا کنند، باید به اداره مهاجرت مراجعه کنند و اجازه استخدام در خارج از کشور را بگیرند.

درخواست مجوز کار می تواند مبلغ قابل توجهی برای شما هزینه داشته باشد، زیرا هزینه های مربوط به مشاغل کوچک می تواند به 250 دلار برسد و برای پست های اجرایی و حرفه ای به 7000 دلار برسد. مجوزهای کار معمولاً یک سال اعتبار دارند، اما می توانند تمدید شوند. با این حال، اگر بیش از پنج سال در باهاما کار می کنید، ممکن است تجدید کار در کنار شما غیرممکن باشد ، مگر اینکه اقامت دائم داشته باشید.

دریافت ویزای کار

علاوه بر این، مهاجران خارجی که به دنبال اشتغال به کار و استخدام در باهاما هستند نیز توسط دولت موظف به ایجاد اوراق قرضه می شوند. این اوراق به دولت باهامی اجازه می دهد تا در صورت انجام هر گونه تخلفی، مهاجر را به خانه بفرستد و کارمند را مجبور به پرداخت هرگونه خسارت و همچنین هزینه های پزشکی در صورت بروز هرگونه اتهام عمومی کند.

دریافت ویزای کار باهامیا برای مهاجران می تواند چالش برانگیز باشد، زیرا دولت تلاش می کند تا متقاضیان کار واجد شرایط در این کشور نسبت به اتباع خارجی در هنگام کار استخدام اولویت داشته باشند. با این حال، روند درخواست ویزا برای کارگران خارجی که قبلاً کار خود را در یک شرکت مستقر در باهاما تضمین کرده اند، نسبتاً ساده است. در باهاما ، اداره مهاجرت مسئول صدور مجوزهای کار است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب