اشتغال به کار و استخدام در روسیه

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در روسیه را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در روسیه را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در روسیه
اشتغال به کار و استخدام در روسیه

اشتغال به کار و استخدام در روسیه

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در روسیه را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در روسیه میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در روسیه فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در روسیه

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در روسیه

مراحل اشتغال به کار و استخدام در روسیه

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در روسیه میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در روسیه را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در روسیه هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در روسیه

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در روسیه

به دلایل بسیاری، روسیه یکی از آسان ترین کشورهای جهان برای یافتن کار به عنوان یک مهاجرت است. این کشور را به عنوان شماره یک در جهان برای اشتغال به کار و استخدام در روسیه معرفی کرده اند.  شاید تعداد کمی از افراد این را می دانند، اما روسیه یکی از ساده ترین قوانین مربوط به اجازه کار و ویزای کار را دارد. این تا حدی به دلیل کاهش شدید ارزش روبل پس از سال 2014 است، اما امروز همچنان ادامه دارد.

تقریباً همانند بسیاری از کشورها، برای استخدام در روسیه، باید دعوت نامه ای از کارفرمای بالقوه خود داشته باشید. کارفرمای شما همچنین باید ثابت کند که نمی تواند هیچ کاندیدای مناسبی را برای کار در این کشور پیدا کند. این دو مانع معمولاً مانع جستجوی کار در روسیه می شود. البته نیازی نیست که نگران دعوت نام باشید. تهیه این کار برای کارفرمای روسی بسیار آسان است. هنگامی که آنها تصمیم گرفتند کاری را به شما پیشنهاد دهند، این کاملاً رسمی است.

مجوز اشتغال به کار و استخدام در روسیه

روسیه دارای دو نوع مجوز کار متفاوت است و اینکه کدام یک را دریافت می کنید به حقوق شما بستگی دارد. اگر سالانه بیش از 2 میلیون روبل در روسیه به شما پرداخت شود، ویزای تخصصی واجد شرایط دریافت خواهید کرد. ویزای تخصصی واجد شرایط از چند طریق کلیدی با ویزای کار معمولی روسیه متفاوت است.

کارفرمای شما نیازی به اثبات اینکه نمی تواند کاندیدای محلی برای اشتغال به کار و استخدام در روسیه پیدا کند، نداشته و نیازی به درخواست موقعیت سهمیه برای استخدام کارگر خارجی ندارد. روند درخواست ویزا و اجازه کار از 4 تا 6 ماه به فقط 3تا 4 هفته تسریع می شود. ضمن آن که هزینه صدور ویزای تخصصی بسیار کمتر از ویزای کار معمولی است. شما از روز اول 13 درصد مالیات بر درآمد در مقابل 30 درصد ویزای کار معمولی پرداخت می کنید.

امتیاز داشتن زبان روسی برای کار در روسیه

ممکن است تعجب کنید که استخدام یک فرد خارجی در روسیه 30 درصد ارزان تر از یک کاندیدای محلی روسیه است که به دلیل معافیت از پرداخت مالیات اجتماعی، حقوق آن بیش از 2 میلیون روبل در سال است. متأسفانه، اکثر کارفرمایان از این موضوع اطلاع ندارند، اما بعید است که این موضوع بر اشتغال به کار و استخدام در روسیه برای شما تأثیر بگذارد.

تا زمانی که بتوانید دستمزد بیش از 26000 دلار در سال را کسب کنید، هیچ مشکلی برای یافتن کار در روسیه نخواهید داشت. اگر می خواهید پتانسیل درآمد خود را در روسیه به حداکثر برسانید، توصیه می شود زبان روسی را یاد بگیرید. برای این کار و استخدام در روسیه و یافتن موقعیت های شغلی بهتر، می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا در ارتباط باشید.

اشتغال به کار و استخدام در روسیه

سطح پایین رقابت برای استخدام در روسیه

لازم به ذکر است که روسیه از سال 2020 مقصد اصلی مهاجران در جهان برای اشتغال به کار و استخدام در روسیه  نیست. اگر مهارت منحصر به فرد یا خاصی داشته باشید، رقابت کمی در بازار کار روسیه پیدا خواهید کرد. اگرچه بیشتر روس ها در خارج از کشور تحصیل می کنند و برای کار به روسیه برمی گردند و این شرایط در حال تغییر است.

بهترین فرصت ها در روسیه برای مهاجران سطح بالا و مدیران ارشد است. روس هایی که در خارج از کشور تحصیل می کنند هنوز قلباً روس هستند و هنگام بازگشت از تحصیل در خارج از کشور احتمالاً هیچ تجربه کاری ندارند. اگر هنگام اقدام برای مشاغل و شبکه، روی روش منحصر به فرد خود برای مهارت های خود متمرکز باشید، به شما کمک می کند. مهاجران سطح ورودی معمولاً مایلند حقوق کمتری بگیرند و این امر باعث رقابت بیشتر آنها با نامزدهای محلی روسیه می شود.

بخش های مختلف برای اشتغال به کار و استخدام در روسیه

مدیران میانی معمولاً دانش محلی لازم برای فعالیت موثر در محیط کار روسیه را ندارند. استخدام مهاجران برای این نقش ها چندان منطقی نیست.  زیرا شما در طول کار روزمره خود 100٪ به زبان روسی تعامل خواهید داشت. به این معنا نیست که اگر یک کاندیدای باتجربه باشید، اشتغال به کار و استخدام در روسیه غیرممکن است. این فقط دشوارتر خواهد بود و شما باید به طور قابل توجهی در مورد حقوق و دستمزد سازش کنید.

از طرف دیگر ، مدیران ارشد به اندازه قبل از سال 2014 که روبل سقوط کرد، مورد جستجو نیستند و استخدام آنها بسیار گران شده است. هنوز فرصت هایی برای مدیران ارشد با مجموعه مهارت های منحصر به فرد در روسیه وجود دارد. ممکن است مجبور شوید در مورد حقوق کمی سازش کنید. اگر تجربه حرفه ای خاصی دارید ، باید جستجوی کار خود را با بهترین شرکت های استخدام در روسیه آغاز کنید.

مشاغل پرطرفدار در روسیه

در بسیاری از موارد، برای اشتغال به کار و استخدام در روسیه ، حقوق مشخص نشده است اما به طور متوسط ​​بسته به نقش، از حدود 40،000 روبل در ماه شروع می شود. گزینه های ساعت تمام وقت و انعطاف پذیر وجود دارد و مناسب برای کسانی که روسی می دانند می باشد. از مدیران کسب و کار گرفته تا معلمان انگلیسی، در این کشور مشاغلی مناسب وجود دارد.

مدیر توسعه تجارت یکی از مشاغل مناسب است که با تمرکز بر راه حل های زنجیره تامین دیجیتال عمل کرده و از آخرین فن آوری ها مانند یادگیری ماشین، علم داده و اینترنت اشیا استفاده می کند. داوطلب باید دارای سابقه مشاوره و فروش قوی با تجربه ثابت شده در مورد سبد محصولات SAP باشد. همچنین لازم است تا شخصیتی کاملاً کاریزماتیک با مهارت های ارائه عالی داشته و به زبان انگلیسی تجارت تسلط داشته باشد.

شرایط اشتغال به کار و استخدام در روسیه

صندوق سرمایه گذاری بین المللی AD.ru به دنبال مدیر انتشارات با زبان بومی عربی یا فرانسوی برای پروژه داخلی اصلی خود ADNOW است. هدف اصلی این نقش در اشتغال به کار و استخدام در روسیه ، برقراری تماس با تصمیم گیرندگان مربوطه، مدیران سایت و آژانس ها برای قرار دادن ابزارک های ADNOW در وب سایت ها است.

دانستن زبان روسی جزو الزامات نیست، اما مهارت در زبان انگلیسی و مهارت های برجسته ارتباطی لازم است. در عوض، کارفرما چشم انداز شغلی را در یک شرکت با رشد سریع با یک تیم جوان بین المللی ارائه می دهد. از جمله مزایای ارائه شده توسط این شرکت می توان به بیمه درمانی ، فعالیت های ورزشی ، شرایط ویژه وام های بانکی و یارانه ناهار اشاره کرد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب