اشتغال به کار و استخدام در قبرس

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در قبرس را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در قبرس را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۵ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در قبرس
اشتغال به کار و استخدام در قبرس

اشتغال به کار و استخدام در قبرس

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در قبرس را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در قبرس میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در قبرس فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در قبرس

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در قبرس

مراحل اشتغال به کار و استخدام در قبرس

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در قبرس میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در قبرس را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در قبرس هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در قبرس

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در قبرس

قبرس به جنوب یونان و در شمال به جمعیت ترکیه تقسیم می شود. این کشور در نقطه ملاقات اروپا ، آسیا و آفریقا واقع شده است و به همین ترتیب ترکیبی کامل از این سه فرهنگ است. کسانی که موفق به اشتغال به کار و استخدام در قبرس می شوند، از تابش آفتاب در طول سال، سواحل زیبا، زندگی شبانه پر جنب و جوش و مکان های باستانی تاریخ یونان، بیزانس و اسلام بهره مند خواهند شد.

در ابتدا باید گفت که یافتن کار برای خارجی ها چندان ساده نیست. زیرا شما برای شغل در برابر افراد محلی رقابت خواهید کرد. با این وجود چندین روش برای افزایش فرصت های شغلی وجود دارد. به عنوان مثال، در حالی که زبان اصلی تجارت انگلیسی است، اکثر کارفرمایان خواستار برخی از دانش های یونانی هستند. کسانی که دارای مدرک مهندسی برق، امور مالی، فناوری اطلاعات و ارتباطات از راه دور هستند، نیز تقاضای زیادی دارند.

صنایع تاثیر گذار در اشتغال به کار و استخدام در قبرس

صنعت گردشگری بیشترین بخش تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد و کارگران بین المللی معمولاً می توانند در این بخش فرصت پیدا کنند. سایر صنایع عمده شامل انرژی، املاک، بخش خدمات و حمل دریایی است. پیش بینی می شود بهره برداری از منابع گاز طبیعی این کشور به علاوه علاقه به انرژی های تجدید پذیر و فناوری سبز، منجر به سرمایه گذاری عمده خارجی شود که می تواند در مسیر اشتغال به کار و استخدام در قبرس تاثیر بگذارد.

از زمان پیوستن به اتحادیه اروپا در سال 2004 ، قبرس به اولین گزینه برای بسیاری از شرکت های چند ملیتی تبدیل شده است که مایلند تجارت خود را در پایگاه اتحادیه اروپا فراهم کنند و در نتیجه طی چند سال گذشته جای خالی شغل قبرس به تدریج افزایش یافته است.

مشاغل پر رونق در قبرس

باید اشاره کنیم که در راستای اشتغال به کار و استخدام در قبرس ، مشاغل فناوری اطلاعات و همچنین خدمات مالی و فرصت های شغلی خدمات شرکتی افزایش یافته است. شرکت های فعال در این بخش ها دریافته اند که این جزیره زیرساخت ها و پایه های مفیدی برای فعالیت هایشان فراهم می کند. در نتیجه، کارمندان این شرکت ها می توانند از زندگی کاری و شخصی در قبرس برخوردار شوند که مزایای بسیاری را نیز به همراه دارد.

باید به خاطر داشته باشید که اولین زبان قبرس یونانی است، اما تقریباً همه انگلیسی صحبت می کنند. انگلیسی زبان دوم است و اگر شما برای مدت زمان طولانی در قبرس زندگی و کار کنید می توانید دریابید که 95٪ از افراد، انگلیسی را بسیار خوب صحبت می کنند و به طور معمول روابط تجاری به زبان انگلیسی است.

اشتغال به کار و استخدام در قبرس

قوانین مطرح در استخدام در قبرس

علائم راه همه به انگلیسی و همچنین به یونانی است. در تمام مغازه ها و رستوران ها مواردی را می بینید که به هر دو زبان توصیف شده اند و بنابراین مشکلی در ارتباطات وجود نخواهد داشت. هرکسی که مایل به اشتغال به کار و استخدام در قبرس است، احتمالاً متوجه خواهد شد که محیط کار وی منافع مشابه و مزایایی را که می تواند در سایر کشورهای پیشرفته اروپا پیدا کند، نشان می دهد. با این پاداش بزرگ که سطح مالیات شخصی بسیار سودمند است.

نکته ای که لازم است به آن اشاره کنیم این است که حقوق ناخالص در این کشور در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی، کمتر است. با این حال، چون این جزیره در حال حاضر یکی از پایین ترین سطح مالیات بر درآمد را در اروپا ارائه می دهد، حقوق خالص یک کارمند اغلب به دلیل پایین آمدن سطح هزینه، بالاتر است. بنابراین زندگی راحت و نرخ مالیات پایین می تواند برای بسیاری از مهاجران جذاب باشد.

شرایط برای اشتغال به کار و استخدام در قبرس

حقوق و دستمزد در بازار کار قبرس براساس سطح مهارت، تعداد سالهای تجربه و سابقه کار، اندازه شرکت، بخش صنعت و مکان متفاوت خواهد بود. در حال حاضر بهترین شغل های پردرآمد در قبرس در لیماسول است که در سال های اخیر از رونق چشم انداز اشتغال به کار و استخدام در قبرس برخوردار بوده است.

در طی چند سال گذشته دولت قبرس انگیزه های مالی را از طریق کاهش سطح مالیات برای مهاجران خارجی که برای اولین بار برای کار در قبرس می آیند، ارائه داده است. موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا می تواند به شما در مورد مشوق های موجود در زمان برنامه ریزی برای استخدام در قبرس، مشاوره دهد. اکنون این مشوق ها شامل کاهش میزان مالیات شده و علاوه بر این ، 11.5٪ بیمه اجتماعی توسط کلیه کارکنان شاغل در قبرس پرداخت می شود.

مزایای کارمندان در قبرس

مانند بیشتر کشورها ، پس از اشتغال به کار و استخدام در قبرس مزایای کارمندان از سوی کارفرمایان متفاوت است، اما به طور کلی می توانید انتظار دریافت برخی از مزایا مانند پاداش سالانه، بیمه پزشکی و عمر و کمک های بازنشستگی را داشته باشید.

یک هفته کاری استاندارد در یک محیط شرکتی حدود 40 ساعت از دوشنبه تا جمعه است. حداقل کمک هزینه تعطیلات 21 روز است و با گذشت زمان می تواند به 25 روز برسد. در بخش مهمان نوازی به طور کلی کارمندان یک هفته 6 روزه کار می کنند و البته ساعت ها براساس هر موقعیت متفاوت است.

مزایای اشتغال به کار و استخدام در قبرس

هر یک از کارفرمایان، متناسب با سطح خود، برای بسته های حمایتی، مزایای خود را ارائه می دهندکه شامل پروازها برای کل خانواده و محل اقامت موقت می تواند متفاوت باشد. بسیاری از کارفرمایان پس از اشتغال به کار و استخدام در قبرس ، برای یافتن خانه مناسب با قیمت قابل قبول کمک می کنند، در حالی که برخی از شرکت ها برای کمک به هزینه های کارمندان، پیش پرداخت را ارائه می دهند.

استاندارد بیمارستان ها و مراقبت های پزشکی در قبرس بسیار بالا و هم تراز با هر کشور مدرن اروپایی است. بیشتر پزشکان دوره های آموزشی خود را در انگلیس یا ایالات متحده آمریکا دیده اند، بنابراین خدمات مشکلی نخواهد داشت. در بسیاری از موارد کارفرمای شما بیمه درمانی را ارائه می دهد، بنابراین در صورت نیاز به هرگونه مراقبت پزشکی، تحت پوشش کامل قرار خواهید گرفت.

فهرست مطالب

فهرست مطالب