اشتغال به کار و استخدام در مصر

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در مصر را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در مصر را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در مصر
اشتغال به کار و استخدام در مصر

اشتغال به کار و استخدام در مصر

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در مصر را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در مصر میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در مصر فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در مصر

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در مصر

مراحل اشتغال به کار و استخدام در مصر

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در مصر میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در مصر را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در مصر هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در مصر

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در مصر

مصر با داشتن طیف وسیعی از مشاغل ملی و بین المللی مستقر در قاهره که فرصت های زیادی را برای شرکت های نوپا فراهم می کند، دارای پتانسیلی اشتغال به کار و استخدام در مصر برای مهاجران است که می خواهند حرفه خود را ادامه دهند یا وارد صنعت جدیدی شوند.

در حقیقت می توان گفت که مصر یک مقصد مناسب برای کارگران خارجی است، زیرا بیش از 30،000 مهاجر در مصر و عمدتا در قاهره زندگی و کار می کنند. کار در مصر به معنای زندگی در کشوری است که دریچه ای برای تاریخ باستان و خاورمیانه امروز را فراهم می کند که به سرعت تغییر یافته است. البته در ابتدا یافتن شغل در مصر و زندگی در یک قاره کاملاً جدید ممکن است کمی دشوار باشد، اما در صورت دسترسی، کاملاً مقرون به صرفه و مطمئناً جذاب خواهد بود.

اقتصاد محلی متاثر از استخدام خارجی ها

با این حال، باید  اشاره کرد که به هیچ وجه مازاد مشاغل در کشور وجود ندارد و به سختی می توان برای اشتغال به کار و استخدام در مصر اقدام کرد. به دنبال آشفتگی بهار عربی، اقتصاد مصر دوره سختی را تجربه کرد که بسیاری از مشاغل در شرایط نامشخص تجارت می کردند.

در چند سال گذشته رشد چشمگیری در اقتصاد این کشور ایجاد شده است که تولید ناخالص داخلی را افزایش داده و رونق بازار را چشمگیر کرده است. با این حال، نرخ بیکاری همچنان بالا است و بسیاری از مردم محلی برای رسیدن به یک استاندارد اساسی زندگی تلاش می کنند. مهاجرانی که بدون پیشنهاد شغلی قطعی به مصر آمده اند، ممکن است به همین ترتیب برای تأمین کار با درآمد خوب تلاش کنند.

مشاغل مهم برای اشتغال به کار و استخدام در مصر

صنایع اصلی مصر کشاورزی، جهانگردی و تولید است، اگرچه در سال های اخیر بسیاری از کارخانه ها و مراکز صنعتی کاهش یافته اند. کاهش تعداد مهاجران و متقاضیان اشتغال به کار و استخدام در مصر نیز بر تولید ناخالص داخلی تأثیر بسزایی داشته است.

با وجود قاهره به عنوان مرکز مالی مصر و مرکز اصلی تجارت و گردشگری ، مهاجران متقاضی کار در این کشور بیشترین فرصت ها را در پایتخت پیدا خواهند کرد. چندین شرکت ملی و بین المللی و همچنین مدارس و هتل های بین المللی در این شهر واقع شده اند که می تواند شرایط مناسبتری را برای شهروندان خارجی و خانواده های آن ها ایجاد کند. به طور کلی، همیشه بهتر است که یک کار قبل از انتقال به مصر در یک ردیف قرار داشته باشد، به خصوص اگر انتظار دارید هزینه های بین المللی مدارس و هزینه های نقل مکان را پرداخت کنید.

اشتغال به کار و استخدام در مصر

جستجوی شغل مناسب در مصر

بسته به کشوری که از آن نقل مکان می کنید، ممکن است برای دریافت ویزای کار و برای انتقال به مصر، به یک پیشنهاد شغلی محکم نیاز داشته باشید. بهتر است قبل از سفر با سفارت مصر شرایط ویزا را بررسی کنید. مهاجران بدون اشتغال به کار و استخدام در مصر ممکن است برای تأمین شغل با حقوق خوب را مشکل کنند. اما باید اشاره کرد که به طور کلی، خارجی ها حقوق بهتری نسبت به افراد محلی دریافت می کنند.

همچنین یافتن شغل از خارج از کشور همیشه دشوار است، با این وجود با کمک اینترنت، یافتن شغل در مصر غیرممکن نیست. حتی اگر تجربه زیادی نداشته باشید. سایت های آنلاین، مکان های خوبی برای افرادی است که در مصر در جستجوی کار هستند. ضمن آنکه تعداد مدارس و دانشگاه های بین المللی در قاهره آن را به مقصد مناسبی برای هر معلم انگلیسی که در جستجوی کار است تبدیل می کند.

امنیت اجتماعی اشتغال به کار و استخدام در مصر

اگرچه مصری ها در شغل تمام وقت سهم تأمین اجتماعی می پردازند، اما امنیت اجتماعی به مهاجران شاغل در مصر نمی رسد. هر مهاجری که برای اشتغال به کار و استخدام در مصر انتخاب می شود، باید در مورد پوشش مربوطه با شرکت خود صحبت کند. اگر مهاجران به طور کافی توسط کارفرمای خود تحت پوشش نیستند، بهتر است در صورت بیکاری یا بیماری، بیمه نامه های مربوطه را تهیه کنند.

اگرچه سیستم اجتماعی محلی در حال اصلاح است، در حال حاضر فقط افراد 18 سال به بالا واجد شرایط مزایا هستند. برای مثال کارگران باید سه ماه متوالی یا در کل شش ماه به سیستم پرداخت کنند تا مشمول حقوق بازنشستگی از کارافتادگی شوند و طیف وسیعی از موارد استثنا نیز اعمال می شود.

مشاغل مطرح در اشتغال به کار و استخدام در مصر

قاهره بر اقتصاد مصر تسلط دارد و مشاغل کمی برای خارجی ها در خارج از پایتخت وجود دارد. مشاغل پس از اشتغال به کار و استخدام در مصر ، به دو صورت پرداخت شده با ارز محلی و یا ارز خارجی مطرح هستند. البته پردرآمدترین مشاغل به ارز خارجی پرداخت می شوند و بعید است پس از ورود به کشور حاصل شود. پس از ورود به قاهره، شما به جستجوی مشاغلی که به صورت محلی پرداخت می کنند، محدود خواهید شد.

بازار کار مصر کاملاً دهان به دهان است. به ندرت لیست شغلی در انتشارات انگلیسی زبان قاهره ارسال می شود. ایده خوبی است که مدارک و رزومه خود را در انگلیسی و عربی چاپ کنید و در هر فرصت آنها را تحویل دهید. دانش عربی امکان دسترسی بیشتر به مشاغل و شبکه را فراهم می کند.

مهارت های لازم برای استخدام در مصر

این موضوع کاملاً مربوط به یک کار بین المللی است. زبان اصلی قاهره آلمانی است، اما زبان تجاری کارفرمایان چند ملیتی انگلیسی است. لازم است هنگام جستجو برای اشتغال به کار و استخدام در مصر ، فهرست و سطح زبان خود را در سطوح پیشرفته ، متوسط ​​یا مبتدی فهرست کنید.

ضمن آنکه باید در نظر داشته باشید که در صورتی که به کار کوتاه مدت نیاز دارید، آژانس هایی وجود دارند که شما را در یک شرکت دیگر استخدام می کنند. به عنوان یک مزیت اضافی، گاهی اوقات کار کوتاه مدت می تواند منجر به قرارداد طولانی تر می شود. همچنین تمام خارجیانی که مایل به کار در مصر هستند، بدون توجه به اینکه آیا قرارداد کاری توسط یک شرکت مصری یا خارجی منعقد شده است یا اینکه کار پرداخت شده یا نشده است، نیاز به اجازه اقامت ویژه دارند. بنابراین فعالیت های کاری موقت نیز نیاز به اجازه کار دارد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب