اشتغال به کار و استخدام در ویرجین بریتانیا

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در ویرجین بریتانیا را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در ویرجین بریتانیا را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در ویرجین بریتانیا
اشتغال به کار و استخدام در ویرجین بریتانیا

اشتغال به کار و استخدام در ویرجین بریتانیا

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در ویرجین بریتانیا را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در ویرجین بریتانیا میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در ویرجین بریتانیا فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در ویرجین بریتانیا

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در ویرجین بریتانیا

مراحل اشتغال به کار و استخدام در ویرجین بریتانیا

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در ویرجین بریتانیا میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در ویرجین بریتانیا را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در ویرجین بریتانیا هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در ویرجین بریتانیا

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در ویرجین بریتانیا

اگر به عنوان یک خارجی پیشنهاد کاری دریافت کرده اید یا می خواهید برای اشتغال به کار و استخدام در ویرجین بریتانیا ، اقدام کنید، باید توسط شرکتی که قصد دارد شما را استخدام کند، حمایت مالی شوید. قانون استخدام در این کشور، به شهروندان  اجازه می دهد که مشاغل محلی به آنها اعطا شود، به شرط آنکه از شرایط مشابه خارجی مورد نظر برخوردار باشند. قبل از نهایی کردن پیشنهاد کاری، کارفرمای احتمالی شما ملزم به تبلیغ موقعیت در یک روزنامه محلی برای دو هفته متوالی است.

اگر کارمند محلی واجد شرایط برای فرصت شغلی، حاضر نشود، قدم بعدی برای شما این است که اجازه کار دریافت کنید. مصوبات در این مجموعه جزایر، متفاوت است اما به طور معمول دو تا سه ماه طول می کشد. فرم های درخواست معمولاً توسط کارفرمای احتمالی تهیه می شوند. اما می توانند از طریق اداره کار نیز ارائه شوند. می توانید اطلاعات بیشتر را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

نحوه درخواست اشتغال به کار و استخدام در ویرجین بریتانیا

هنگامی که می خواهید برای اشتغال به کار و استخدام در ویرجین بریتانیا  اقدام کنید، لازم است که یک نسخه از پیشنهاد استخدام را همراه خود داشته باشید. همچنین شناسنامه، گذرنامه، اسناد معاینه پزشکی، در صورت وجود سوابق پلیس ومکانی که کارمند قصد اقامت دارد را ارائه نمایید.

اگر از خود می پرسید که آیا امکان دارد تجارت خود را به جزایر ویرجین بریتانیا منتقل کنید یا در اینجا کسب و کار جدیدی را شروع کنید، پاسخ این سوال مثبت است. البته ابتدا باید برای دریافت مجوز تجارت برای فعالیت اقدام کنید. درخواست شما باید به بخش تجارت ارسال شود. زمان تأیید مجوزهای تجاری بسته به اینکه در چه گروهی تجارت پیشنهادی شما قرار می گیرد، بسیار متفاوت است. برخی از مشاغل فقط در صورت مشارکت با یک شهروند محلی تأیید می شوند.

فرصت های شغلی در ویرجین بریتانیا

فرصت های زیادی برای اشتغال به کار و استخدام در ویرجین بریتانیا وجود دارد، اما دولت BVI در هر جایی که امکان دارد، می کوشد تا اطمینان حاصل شود که مشاغل برتر توسط جزایر ویرجین پر شده است. علیرغم این، چند زمینه اصلی وجود دارد که در آن افراد با مهارت بالا می توانند به طور معمول استخدام شوند. اینها رشته های حقوقی ، حسابداری ، اداره شرکت ها و قایق های تفریحی است. در همه موارد شما باید مدارک گسترده ای از صلاحیت و تجربه خود ارائه دهید.

ایده خوبی نیست که در جستجوی کار به BVI سفر کنید. زیرا با فرض اینکه در این جزایر کار پیدا کردید، در هنگام ثبت و پردازش درخواست اجازه کار، در واقع نمی توانید در BVI حضور داشته باشید. فرایندی که حداقل 6-8 هفته طول می کشد. با این حال، اگر شما علاقه مند به پیوستن به بخش قایقرانی هستید، روند کمی متفاوت است و نحوه ارائه خود و شخصیت شما برای به دست آوردن شغل در این زمینه از اهمیت حیاتی برخوردار است.

اشتغال به کار و استخدام در ویرجین بریتانیا

نحوه ارائه درخواست اشتغال به کار و استخدام در ویرجین بریتانیا

هنگامی که وزارت کار در پردازش درخواست اجازه کار شما و جهت اشتغال به کار و استخدام در ویرجین بریتانیا ، بررسی و تلاش خود را انجام داد، مدارک شما به اداره مهاجرت تحویل داده می شود تا بررسی های خود را بر روی نام شما انجام دهد. با فرض تأیید همه موارد، اداره مهاجرت پروانه کارفرمای احتمالی شما را صادر می کند که جزئیات شرایط لازم برای ورود شما به سرزمین را شرح می دهد.

مجوزهای کار به طور معمول برای 1 سال صادر می شوند. البته از تاریخ تأیید معتبر است و نه از تاریخ ورود و شروع کار که باید این را در نظر داشته باشید. قانون جدیدی در حال حاضر نزد دولت است که توانایی تمدید اجازه کار را حداکثر برای 7 سال محدود می کند، پس از آن شما باید برای مدت حداقل 2 سال این جزایر زیبا را ترک کنید.

شرایط مناسب برای استخدام در ویرجین بریتانیا

تمام مجوزهای کار با توجه به این نکته که بدون تغییر کارفرما مجاز نیست، صادر می شود. با این حال، بسیاری از افراد با وجود آنچه در اجازه اشتغال به کار و استخدام در ویرجین بریتانیا آنها ذکر شده است، پس از سال اول کار خود را با موفقیت تغییر می دهند.

به عنوان یک قاعده کلی خواهید فهمید که محیط کار و قوانین لباس در اینجا نسبتاً آرام است، اما این بدان معنا نیست که انتظارات برای حرفه ای بودن کمتر است. بیشتر افرادی که برای کار در BVI می آیند به 2 دلیل این کار را انجام می دهند. اولاً پیشرفت حرفه ای و دوم تغییر سبک زندگی که هر دو از اهمیت بالایی برخوردار است. ازدحام مهاجرانی که در این جزایر کار می کنند، از20 سالگی تا اواسط 30 سالگی متغیر هستند.

قوانین حاکم برای اشتغال به کار و استخدام در ویرجین بریتانیا

اما دولت درباره اینکه چه تعداد تبعه در BVI از هر کشوری وجود دارد و چه سهمیه های غیر رسمی برای اشتغال به کار و استخدام در ویرجین بریتانیا وجود دارد، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد. این امر خصوصاً در صورت مرتبط بودن با سایر کشورهای حوزه کارائیب  یا آفریقای جنوبی مربوط می شود. شما می توانید از سایت های آنلاین، در این خصوص اطلاعات دقیق تری را کسب کنید.

از سویی دیگر، دولت جزایر ویرجین بریتانیا (BVI) به افراد غیر تبعه اطلاع داده است که اگر از کار خود منصرف شده اند و قادر به یافتن کار جایگزین نیستند، باید منطقه را ترک کنند. البته بسیاری از افرادی که در این جزایر ساکن هستند و مدت اقامت آن ها به پایان رسیده است، مایل به جستجوی شغل جایگزین هستند.

دریافت مجوز استخدام در ویرجین

در این شرایط، مهاجرانی که برای اشتغال به کار و استخدام در ویرجین بریتانیا اقدام کرده اند، این اجازه را دارند تا به عنوان یک فرد واجد شرایط که برای مدت پنج سال یا بیشتر اقامت داشته باشد و در سه سال گذشته مجوز مشروط قبلی نداشته باشد، در حالی که به دنبال کار برای مدت سه ماه است، در BVI باقی بماند.

مقامات توجه دارند كه همه كارمندانی كه از خدمت منصرف شده اند، صلاحیت دریافت مجوز مشروط را ندارند و همچنان توصیه می كنند كه در صورت وجود شغل جایگزین مناسب، برای بررسی درخواست اقدام شود. واقعیت این است که برخی قادر به یافتن مشاغل جایگزین نخواهند بود و بدون حمایت مالی یا خانوادگی نیاز به ترک قلمرو خواهند داشت. با کاهش بازار کار، منافع مشاغل قانونی جزایر ویرجین از اهمیت بیشتری برخوردار است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب