اشتغال به کار و استخدام در کاستاریکا

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در کاستاریکا را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در کاستاریکا را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در کاستاریکا
اشتغال به کار و استخدام در کاستاریکا

اشتغال به کار و استخدام در کاستاریکا

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در کاستاریکا را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در کاستاریکا میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در کاستاریکا فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در کاستاریکا

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در کاستاریکا

مراحل اشتغال به کار و استخدام در کاستاریکا

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در کاستاریکا میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در کاستاریکا را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در کاستاریکا هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در کاستاریکا

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در کاستاریکا

اشتغال به کار و استخدام در کاستاریکا به عنوان یک خارجی نیاز به آگاهی لازم در خصوص مراحل انجام آن دارد. این را باید متذکر شویم که این کشور به استخدام ساکنان محلی قبل از مهاجران اهمیت زیادی می دهد. بازار کار کاستاریکا با نرخ بیکاری نسبتاً ثابت 8٪ قوی است. با این حال، این نرخ تا حد زیادی برای ساکنان کشور اعمال می شود.

قوانین کاستاریکا به شدت اشتغال ساکنان را نسبت به مهاجران موقت ترجیح می دهد و خارجی ها فقط در صورت داشتن اقامت دائم می توانند کار خود را آغاز کنند. اگر آنقدر خوش شانس باشید که در این کشور گرمسیری شغلی پیدا کنید، خواهید دید که از روزهای کاری آرام و فرهنگ کسب و کار خوشایند لذت می برید.

قوانین اشتغال به کار و استخدام در کاستاریکا

متوسط ​​حقوق و دستمزد برای اشتغال به کار و استخدام در کاستاریکا کم است، اما هزینه زندگی نیز همین است. مهاجران علاقه مند به فرصت های شغلی کاستاریکا باید به صنعت گردشگری ، مهمان نوازی ، حفاظت از محیط زیست و صنایع فناوری توجه کنند. در حالی که روند ساده است، اما در واقع یک موقعیت آن را دشوار می کند.

این بدان دلیل است که قوانین کاستاریکا حکم می کند که ساکنان محلی باید قبل از اتباع خارجی برای شغل در نظر گرفته شوند. اگر شرکتی به یک مهاجر پیشنهاد دهد، آنها باید ثابت کنند که فرد خارجی از صلاحیت هر کاندیدای محلی دیگری برخوردار است. اگر در کاستاریکا به شما کار پیشنهاد شده است، اما اجازه کار ندارید، توصیه می شود موقعیت را قبول نکنید. در حالی که کار غیرقانونی در کاستاریکا اتفاق افتد، اگر گرفتار شوید در معرض خطر جریمه های قابل توجه، اخراج و لیست سیاه قرار خواهید گرفت.

شرایط کار در کاستاریکا

شرط اصلی اشتغال به کار و استخدام در کاستاریکا اقامت دائم است. اشتغال به کار با اجازه موقت امکان پذیر است، اما این امر به صورت موردی و به صلاحدید اداره مهاجرت است. یکی از راه های کار و مجوز کار در کاستاریکا، کارگر ماهر بودن است.

شما باید حداقل یک مدرک لیسانس داشته باشید، اما ارشد یا بالاتر ترجیح داده می شود. شما همچنین باید چندین سال تجربه در حرفه خود داشته باشید. دلیل این امر این است که شما و کارفرمای خود باید ثابت کنید که واجد شرایط تر از کاندیدای محلی هستید. کاستاریکا دارای جمعیت بسیار تحصیل کرده است، بنابراین این یک کار چندان ساده نخواهد بود. می توانید راهنمایی های لازم را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

اشتغال به کار و استخدام در کاستاریکا

نحوه درخواست اشتغال به کار و استخدام در کاستاریکا

برای اشتغال به کار و استخدام در کاستاریکا ، رزومه ای به سبک کاستاریکا شبیه یک رزومه آمریکای شمالی تهیه کنید. از آنجا که بازار کار برای مهاجران در کاستاریکا بسیار رقابتی است، بهتر است برای هر شغلی که درخواست می کنید لیستی از منابع داشته باشید. این باید لیستی از سه یا چهار کارفرمای قبلی، همکاران یا استادان باشد.

چندین راه جستجوی کار وجود دارد که مهاجران می توانند از آن استفاده کنند. برای مبتدیان، این امکان وجود دارد که از خارج از کشور کار را جستجو کنید یا می توانید با ویزای توریستی در این کشور وارد شده و شخصاً به دنبال فرصت های شغلی باشید. بخاطر داشته باشید که برای تغییر ویزای توریستی به ویزای اقامت و اجازه کار، باید هزینه اضافی پرداخت شود.

درخواست اشتغال به کار و استخدام در کاستاریکا

رزومه و درخواست خود را بابت اشتغال به کار و استخدام در کاستاریکا ، می توان به هر نوع شرکتی در کاستاریکا ارسال کرد، اما برخی از بهترین مکان ها عبارتند از مدارس (هم مدارس سنتی و هم مدارس زبان) ،صنایع گردشگری، مانند هتل ها، استراحتگاه ها و رستوران ها و پارک های ماجراجویی و موضوعی که می تواند موقعیت های شغلی مناسبی را فراهم کند.

همچنین لازم است با اتاق بازرگانی محلی تماس گرفته و لیستی از شرکت ها را در منطقه ای که دوست دارید در آن زندگی کنید، درخواست کنید. سایت های شغلی آنلاین زیادی وجود دارد که مهاجران می توانند برای جای خالی مشاغل، آن را مطالعه کنند. ضمن آن که هر دو آژانس استخدام محلی و بین المللی مکان های عالی برای شروع جستجوی کار خود در کاستاریکا هستند.

فرصت های شغلی برای خارجی ها در کاستاریکا

یکی از محبوب ترین روش های اشتغال به کار و استخدام در کاستاریکا به عنوان یک خارجی انتقال از طریق شرکت است. بسیاری از شرکت های بین المللی در اینجا دفاتر دارند و این نوع انتقال امکان دسترسی آسان به مجوز کار و ویزای اقامت را فراهم می کند.

اگر انتقال بین شرکتی برای شما گزینه ای نیست، در اینجا چند شغل دیگر وجود دارد که خارجی ها بیشترین فرصت را در کاستاریکا پیدا می کنند. معلم انگلیسی، نماینده مرکز تماس، متخصص آی تی، کارگر فصلی در هتل یا پارک ماجراجویی، صنایع محبوب شامل گردشگری، مهمان نوازی، کارهای حفاظتی و املاک و مستغلات از جمله فرصت های شغلی در این کشور است.

چالش های مطرح در کاستاریکا

چندین چالش پیش روی خارجیانی است که به دنبال اشتغال به کار و استخدام در کاستاریکا هستند. در ابتدا 3-5 سال طول می کشد و چندین هزار دلار هزینه برای دستیابی به وضعیت اقامت دائم مورد نیاز برای کار قانونی است. از سویی دیگر، رقابت برای مشاغل خوب بسیار شدید است.  بنابراین در مواردی که کارفرمایان به مجموعه مهارتهای منحصر به فرد و تحصیلاتی که در نیروی کار کاستاریکا پیدا نمی شود، می توانند مورد به مورد قرار بگیرند.

 البته باید در نظر داشته باشید که این به معنای استخدام تکنسین های متخصص و با مهارت های خاص نیست. بیشتر اوقات توسط شرکت هایی مانند آمازون برای وارد کردن مدیران آموزش دیده در دفاتر خود استفاده می شود.در نظر داشته باشید که انگلیسی صحبت کردن یک مهارت منحصر به فرد نیست. در حقیقت کاستاریکا دارای نیروی کار دوزبانه بسیار تحصیل کرده است که احتمالاً می تواند هر شغل دیگری را به جز 15 سال تجربه مدیریت در یک شرکت آمریکایی یا اروپایی برآورده کند. بنابراین توصیه می شود قبل از برنامه ریزی برای مهاجرت در این کشور، مشاوره های لازم را از ثبتا دریافت کنید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب